abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:29:06 #151
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55916522
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:48 schreef MisterO het volgende:

[..]

Kun je hier niemand krijgen
Jawel, maar aangezien ik geen duurzame relatie heb en het teveel gedoe is om iemand te vinden die mee wil gaan en sex wilt hebben etc. Zoek ik daar maar naar sex, want lijkt me leuk om sex in parijs te hebben!!!
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee om te "sporten"

want je gaat voor wat anders... toch?
om te sporten idd
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik was al 14 en al een jaar uit de kast.
14 en al een jaar uit de kast zijn !? Ik zat toen nog in een openingsfase
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Typisch. I.p.v. bezienswaardigheden en cultuur en sfeer noem jij warenhuizen en winkelstraten op.
Volgens mij is Zakje ook wel een relnichtje, hij doet toch ook iets met rechten?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:32:16 #152
190186 hierissieweer
pi_55916580
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:25 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ok, sorry, het is ProRail.

Omdat het verdomme eens in de fucking 2 maanden voorkomt dat een of andere tyfusmongool het nodig vindt om daar zelfmoord te plegen. En er blijkbaar nog steeds niets is gedaan aan de beveiliging van het spoor daar. Echt, ik hoop dat de zelfmoordpoging mislukt is en diegene nu de komende 60 jaar als zoutzak in een rolstoel mag doorbrengen, terwijl er warme appelmoes wordt voorgeschoteld omdat bij elk ander soort voedsel diegene stikt, omdat alle organen zijn verneukt.

Echt de tyfus voor zulk soort mensen, serieus. Als je zo'n tyfusleven hebt, kan je er zelf vaak wat aan doen. Nee, wat gaan ze doen, ze gaan krassen tot de badkamer rood blinkt, tegen die tijd gaan ze nog maar een keertje maatschappijtje pesten door zulk soort acties. Want ze deden al aan maatschappijtje pesten omdat ze alle aandacht moeten krijgen, gothics zijn, stinken, gothics zijn en iedereen irriteren. Echt, tyft een end op, maar laat mij gewoon lekker naar college gaan, tyfushond
hij bent lekker vriendelijk :S
Maar begrijp je frustie wel, maar soms is een situatie voor iemand zo uitzichtloos en heb je gewoon absoluut geen redenen meer om te leven en alleen maar om eruit te stappen, dan zou ik dat overigens ook wel doen...
pi_55916672
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:25 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ok, sorry, het is ProRail.

Omdat het verdomme eens in de fucking 2 maanden voorkomt dat een of andere tyfusmongool het nodig vindt om daar zelfmoord te plegen. En er blijkbaar nog steeds niets is gedaan aan de beveiliging van het spoor daar. Echt, ik hoop dat de zelfmoordpoging mislukt is en diegene nu de komende 60 jaar als zoutzak in een rolstoel mag doorbrengen, terwijl er warme appelmoes wordt voorgeschoteld omdat bij elk ander soort voedsel diegene stikt, omdat alle organen zijn verneukt.

Echt de tyfus voor zulk soort mensen, serieus. Als je zo'n tyfusleven hebt, kan je er zelf vaak wat aan doen. Nee, wat gaan ze doen, ze gaan krassen tot de badkamer rood blinkt, tegen die tijd gaan ze nog maar een keertje maatschappijtje pesten door zulk soort acties. Want ze deden al aan maatschappijtje pesten omdat ze alle aandacht moeten krijgen, gothics zijn, stinken, gothics zijn en iedereen irriteren. Echt, tyft een end op, maar laat mij gewoon lekker naar college gaan, tyfushond
Niet alle gothics zijn eng en depri

Maar inderdaad, als je er zo nodig een einde aan wilt maken (ik snap überhaupt niet waarom mensen dat willen, maar goed) neem dan lekker het hele potje slaappillen van je moeder in ofzo en ga thuis op bed liggen.
Huh!?
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:40:08 #154
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55916696
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:32 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

hij bent lekker vriendelijk :S
Maar begrijp je frustie wel, maar soms is een situatie voor iemand zo uitzichtloos en heb je gewoon absoluut geen redenen meer om te leven en alleen maar om eruit te stappen, dan zou ik dat overigens ook wel doen...
Ja, boo-fucking-hoo. Als je zo'n vertyft choleraleven heb, waarom moet je verdomme nóg een keertje mensen pesten wat je de rest van je leven al doet. Ik kan er ook vrij weinig aan doen dat je zowel mentaal als lichamelijk de weerbaarheid hebt van een cracker. Hang jezelf op, snij eens met de richting mee in plaats haaks erop en neem een overdosis pillen ofzo. Gewoon, in je donkere achterkamertje waar je je al die jaren al verstopt voor de enge maatschappij en waar je met je in elkaar gepleurde vriendjes je zelfmoordacties aan het bespreken bent.

Vaak ben je zelf de oorzaak dat je in zo'n situatie terecht komt, in dat geval kan je er ook zelf weer uitkomen. Kan je dat niet, dan ligt het aan jou, niet aan de mensen die 's morgens vroeg naar hun laatste college voor de tentamens willen gaan. En als je dan toch zo zwakzinnig bent, stop je kop dan gewoon 24 uur in de bruine anjer van een olifant ofzo.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:41:11 #155
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55916713
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:39 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Niet alle gothics zijn eng en depri
Maar een groot gedeelte wel
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_55916801
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:40 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, boo-fucking-hoo. Als je zo'n vertyft choleraleven heb, waarom moet je verdomme nóg een keertje mensen pesten wat je de rest van je leven al doet. Ik kan er ook vrij weinig aan doen dat je zowel mentaal als lichamelijk de weerbaarheid hebt van een cracker. Hang jezelf op, snij eens met de richting mee in plaats haaks erop en neem een overdosis pillen ofzo. Gewoon, in je donkere achterkamertje waar je je al die jaren al verstopt voor de enge maatschappij en waar je met je in elkaar gepleurde vriendjes je zelfmoordacties aan het bespreken bent.

Vaak ben je zelf de oorzaak dat je in zo'n situatie terecht komt, in dat geval kan je er ook zelf weer uitkomen. Kan je dat niet, dan ligt het aan jou, niet aan de mensen die 's morgens vroeg naar hun laatste college voor de tentamens willen gaan. En als je dan toch zo zwakzinnig bent, stop je kop dan gewoon 24 uur in de bruine anjer van een olifant ofzo.
Het is best slecht.. ik moest lachen . Op m'n werk is cholera ook de nummer 1 ziekte om mee te schelden.. *uche*
Huh!?
pi_55916881
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Maar een groot gedeelte wel
Ik ken ook zo snel geen gothics die wel lief en leuk zijn
Huh!?
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:53:55 #158
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_55916905
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik ken ook zo snel geen gothics die wel lief en leuk zijn
Niet eens?
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
pi_55916923
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:53 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Niet eens?
Jij bent een neppert

Je draagt geen witte met zwarte schmink, je hebt geen lang haar, je rookt geen zwarte sigaretten, je draagt geen kisten, je draagt geen zwarte (strakke) spijkerbroeken, je draagt geen zwarte longsleeves of truien, je hebt geen ringetjes, studs, kettinkjes enz enz.
Huh!?
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:56:24 #160
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_55916951
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:54 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Jij bent een neppert
Oh ja! Dat was het.
pi_55916955
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:56 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Oh ja! Dat was het.
Zie toevoeging
Huh!?
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:57:09 #162
190186 hierissieweer
pi_55916961
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:40 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Vind het echt te cru van je te beredeneerd.
ik irriteer me er aan dat je jij je zo vals en negatief over mensen kunt uitlaten, heb je dan geen greintje empathisch vermogen. Voor jou kut ja. Maar denk je niet dat iemands drijfveren zo groot moeten zijn geweest(dat zijn leven zo ondragelijk is geweest, voor mijn part zijn eigen schuld) dat hij hiertoe overgaat. Er is een mensenleven verspilt! doet jou dat dan echt niets? Laat jou dat zo koud?
Overigens zijn dit soort uitlatingen altijd homo gebonden en is dan ook een reden dat ik mijn eigen homoseksualiteit veracht. Omdat ik dan moet leven in een wereld van oppervlakkige snobisme en hautain gedrag. Bah, geef mij wat dat betreft maar hetro's die gewoon wat down to earth zijn
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:59:55 #163
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_55917013
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:56 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zie toevoeging
I just like the music.

Al draag ik soms wel zwarte longsleeves hoor.
pi_55917066
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Vind het echt te cru van je te beredeneerd.
ik irriteer me er aan dat je jij je zo vals en negatief over mensen kunt uitlaten, heb je dan geen greintje empathisch vermogen. Voor jou kut ja. Maar denk je niet dat iemands drijfveren zo groot moeten zijn geweest(dat zijn leven zo ondragelijk is geweest, voor mijn part zijn eigen schuld) dat hij hiertoe overgaat. Er is een mensenleven verspilt! doet jou dat dan echt niets? Laat jou dat zo koud?
Overigens zijn dit soort uitlatingen altijd homo gebonden en is dan ook een reden dat ik mijn eigen homoseksualiteit veracht. Omdat ik dan moet leven in een wereld van oppervlakkige snobisme en hautain gedrag. Bah, geef mij wat dat betreft maar hetro's die gewoon wat down to earth zijn
Ik vermoed dat menig hetero die persoon, die heeft gesprongen, heeft veracht hoor. Sorry, maar dit is weer zo'n typisch stereotype gedachteding: "Alle homo's zijn oppervlakkig en zijn keihard tegen anderen" *zucht*.

Enfin, tuurlijk is het triest dat zo iemand geen andere uitweg ziet. Maar serieus, het is toch ook triest dat zo iemand zich voor de trein moet gooien? Waarom moet het eindigen met zo'n "publieksactie"? Hoppa, machinist (en als het tegen zit hoofdconducteur ook) een paar maanden uit de roulatie wegens een trauma, economische schade omdat het trein verkeer stil ligt. Een beetje erg egoïstisch niet?

Sorry hoor, maar ik snap z'n standpunt wel. Het klinkt cru, maar hij heeft een punt.
En, de persoon in kwestie weet dat er tal van instanties zijn waar hij/zij hulp kan krijgen. Moeten die instanties dan zelf ruiken dat deze persoon hulp nodig heeft?
Huh!?
pi_55917077
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:59 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

I just like the music.

Al draag ik soms wel zwarte longsleeves hoor.
Klein detail..
Huh!?
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:14:57 #166
190186 hierissieweer
pi_55917289
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:03 schreef Vlarp het volgende:

Ik vermoed dat menig hetero die persoon, die heeft gesprongen, heeft veracht hoor. Sorry, maar dit is weer zo'n typisch stereotype gedachteding: "Alle homo's zijn oppervlakkig en zijn keihard tegen anderen" *zucht*.
ow vast maar ik denk dat er geen homo(tenzij ik dus ) had gestaan die had meegevoeld
quote:
Enfin, tuurlijk is het triest dat zo iemand geen andere uitweg ziet. Maar serieus, het is toch ook triest dat zo iemand zich voor de trein moet gooien? Waarom moet het eindigen met zo'n "publieksactie"? Hoppa, machinist (en als het tegen zit hoofdconducteur ook) een paar maanden uit de roulatie wegens een trauma, economische schade omdat het trein verkeer stil ligt. Een beetje erg egoïstisch niet?
Nee niet de meest handige keuze, voor als je stilletjes eruit wilt stappen. Maar volgens mij ben je daar ook niet mee bezig (tis egoïstisch)
quote:
Sorry hoor, maar ik snap z'n standpunt wel. Het klinkt cru, maar hij heeft een punt.
En, de persoon in kwestie weet dat er tal van instanties zijn waar hij/zij hulp kan krijgen. Moeten die instanties dan zelf ruiken dat deze persoon hulp nodig heeft?
maar misschien ziet te persoon in kwestie geen licht meer in zijn bestaan of is hij(onsuccesvol) in behandling, wat het een lullige en steeds falende instantie dan voor een zin!?
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:19:57 #167
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_55917368
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:03 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Klein detail..
Niet geheel onbelangrijk natuurlijk.
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:20:10 #168
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_55917370
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:26 schreef Tomasso het volgende:
Ja, ik moest wat frustratie van me afschrijven.
en heeft het opluchtend gewerkt ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_55917472
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:14 schreef hierissieweer het volgende:
ow vast maar ik denk dat er geen homo(tenzij ik dus ) had gestaan die had meegevoeld
Ik voel me op zo'n moment vooral heel kwaad. Ik heb geen begrip voor dat soort dingen. Ik vind het klote voor de springende persoon, maar ik zeg dan: spring van de eiffeltoren ofzo, niet voor een trein.
quote:
Nee niet de meest handige keuze, voor als je stilletjes eruit wilt stappen. Maar volgens mij ben je daar ook niet mee bezig (tis egoïstisch)
Ik zou er ook geen begrip voor hebben als een (goede) vriend van me voor de trein zou springen, of zich op een andere manier publiek van het leven zou beroven. Laat duidelijk zijn dat ik het vreselijk zou vinden, ik heb ook gevoel zeg maar.
quote:
maar misschien ziet te persoon in kwestie geen licht meer in zijn bestaan of is hij(onsuccesvol) in behandling, wat het een lullige en steeds falende instantie dan voor een zin!?
Oh, ik zal de laatste zijn die zegt dat de geestelijke gezondheidszorg in Nederland goed is. Een bekende van me gaat ook naar groepstherapie, en dat werkt ook voor geen meter. Dus heel de intake voor zijn therapie heeft gefaald.
Huh!?
pi_55917494
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:19 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Niet geheel onbelangrijk natuurlijk.
Zeker...

nog een broodje gezond van marsepein hebben?
Huh!?
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:27:58 #171
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_55917536
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zeker...

nog een broodje gezond van marsepein hebben?
Ehm, nee dank je.
pi_55917614
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:27 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Ehm, nee dank je.
Hmm.. ik heb er nog één over
Huh!?
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:36:28 #173
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_55917691
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:31 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hmm.. ik heb er nog één over
Mag je zelf houden hoor.
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:40:07 #174
190186 hierissieweer
pi_55917767
Ik blijf het zielig vinden
pi_55917793
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Mag je zelf houden hoor.