Ik? tja..ik..ben momenteel niet echt op zoek naar iets, ik ben nog niet helemaal over mijn ex-vriendje heen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus je bent eerder op zoek naar een relatie dan naar een one night stand? Dat had ik echt niet van jou verwacht
Ehm dan was het dus geen one night stand...quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik? tja..ik..ben momenteel niet echt op zoek naar iets, ik ben nog niet helemaal over mijn ex-vriendje heen.
Oh wel grappig, dat was begonnen na een one night stand.
Nee om te "sporten"quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:32 schreef hierissieweer het volgende:
Eerste keer Parijs en L_G_E volgens mij moet ik daar wel sex kunnen krijgen of niet??
maar the queen?
p.s. ik ga slapen, moet morgen vroeg op om te sporten
Nee, maar zo hebben we elkaar wel ontmoetquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm dan was het dus geen one night stand...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, maar zo hebben we elkaar wel ontmoet, nouja, ontmoet in de palace maar de one night stand volgde diezelfde avond, contact gehouden en voor je het weet begin je samen wat stoms omdat je superhyperverliefd bent
.
Ik was al 14 en al een jaar uit de kast.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:18 schreef Zakje het volgende:
Zie ik dat goed in de OP ? Bestaat dit topic bijna 6 jaar, toen dit begon was ik dus nog een lief klein jochie van 13
![]()
!
Ik was daar nog helemaal niet zo mee bezig toen, ik was nog heel lief, onbezorgd en onverdorvenquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was al 14 en al een jaar uit de kast.
Ik had allang met Bas (de toffe jongen uit het AC) gezoend toenquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:24 schreef Zakje het volgende:
Ik was daar nog helemaal niet zo mee bezig toen, ik was nog heel lief, onbezorgd en onverdorven.
Ik ging na school altijd thee drinken met mama en dan wat leuks doen....quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had allang met Bas (de toffe jongen uit het AC) gezoend toen
Ik had al in het Dagelijks Bestuur gezeten en voorzitter geweest van Compal..quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:29 schreef Zakje het volgende:
Ik ging na school altijd thee drinken met mama en dan wat leuks doen....
Hmm ja ik vond het ook een fijne tijd. Ik deed eigenlijk alleen maar waar ik zin in had en was heel tevreden. Toch zou ik niet terug willen. Wat mijn part blijf ik wel eeuwig 19quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had al in het Dagelijks Bestuur gezeten en voorzitter geweest van Compal..
en Wolkenland geweest
Wat een toffe tijd was dat
Laat mij maar lekker jong en fris blijvenquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil niet eeuwig 19 blijven (31 januari is het voorbij).. nee laat mij maar doorgroeien en leren de komende jaartjes..
als we dan toch opnieuw mogen beginnen ga ik ook voor een echte reset, maak mij maar weer 6, misschien valt er dan wel wat van te makenquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:03 schreef Tomasso het volgende:
Ik wil ook weer 19 zijn.
Typisch. I.p.v. bezienswaardigheden en cultuur en sfeer noem jij warenhuizen en winkelstraten op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
De Champs-Élysées , Galeries Lefayette , Rue Vieille du Temple, Le Printemps Haussmann en de Rue d'Alésia natuurlijk! Neem je creditcard maar mee. Eerste keer Parijs
? Ik vind het een heerlijke stad
dan hup terug onder je dekbek en weg van de computerquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Kut.... toch maar terug 't bed in.
Ik wankel op mijn dunne beentjes (en het waait niet in huis) en ik gloei helemaal
Ja want het is ook echt de schuld van de NS dat er iemand voor de trein sprong... of dat iemand zo nodig nog even over de spoorwegovergang moest terwijl de slagbomen al naar beneden waren...quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:32 schreef Tomasso het volgende:
Bagger NS. Er is voor de verandering weer eens wat gebeurd tussen Schiedam en Delft, dus alle treinen rijden maar tot Rotterdam Centraal. Stond ik net op Lombardijen, heb ik maar besloten weer rechtsomkeert te maken en thuis maar te gaan leren.
Ok, sorry, het is ProRail.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja want het is ook echt de schuld van de NS dat er iemand voor de trein sprong... of dat iemand zo nodig nog even over de spoorwegovergang moest terwijl de slagbomen al naar beneden waren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |