....quote:Nu zit ik er aan te denken om te stoppen met mijn HBO opleiding, maar wat zijn de gevolgen?
O en dat is dus niet goed genoeg? Sommige mensen zijn tevreden met wat ze hebben. Slaat echt helemaal nergens op dit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
....
Dat je dom blijft???
(iets genuanceerder: dat je op MBO-niveau blijft???)
- Dat je altijd onder leiding van een HBO-er zult werkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
....
Dat je dom blijft???
(iets genuanceerder: dat je op MBO-niveau blijft???)
Op dit moment ben je tevreden misschien, maar later piep je wel anders. Ik loop momenteel stage bij een bedrijf waar HBO afstudeerders (ik studeer nog niet af ) meer verdienen dan een vast MBO medewerkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:08 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
O en dat is dus niet goed genoeg? Sommige mensen zijn tevreden met wat ze hebben. Slaat echt helemaal nergens op dit.
Is het niet veel belangrijker om het naar je zin te hebben op je werk. Zal niet ontkennen dat geld geen belangrijk onderdeel is, maar ik geloof niet dat wanneer je alleen maar gefocust bent op hoeveel je verdient of op welke ladder je staat je erg gelukkig gaat maken in wat je doet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Op dit moment ben je tevreden misschien, maar later piep je wel anders. Ik loop momenteel stage bij een bedrijf waar HBO afstudeerders (ik studeer nog niet af ) meer verdienen dan een vast MBO medewerkerdie al het kut werk moet doen
voor HBO kan je precies hetzelfde verhaal houden t.a.v. WO, dus och, alles is relatief.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
- Dat je altijd onder leiding van een HBO-er zult werken
- Dat je salaris altijd lager zal liggen
- Dat je minder en moeilijkerkunt doorgroeien
- Dat je over een paar jaar alsnog een HBO avondopleiding zit te doen omdat je je stierlijk verveelt op je werk.