....quote:Nu zit ik er aan te denken om te stoppen met mijn HBO opleiding, maar wat zijn de gevolgen?
O en dat is dus niet goed genoeg? Sommige mensen zijn tevreden met wat ze hebben. Slaat echt helemaal nergens op dit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
....
Dat je dom blijft???
(iets genuanceerder: dat je op MBO-niveau blijft???)
- Dat je altijd onder leiding van een HBO-er zult werkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
....
Dat je dom blijft???
(iets genuanceerder: dat je op MBO-niveau blijft???)
Op dit moment ben je tevreden misschien, maar later piep je wel anders. Ik loop momenteel stage bij een bedrijf waar HBO afstudeerders (ik studeer nog niet af ) meer verdienen dan een vast MBO medewerkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:08 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
O en dat is dus niet goed genoeg? Sommige mensen zijn tevreden met wat ze hebben. Slaat echt helemaal nergens op dit.
Is het niet veel belangrijker om het naar je zin te hebben op je werk. Zal niet ontkennen dat geld geen belangrijk onderdeel is, maar ik geloof niet dat wanneer je alleen maar gefocust bent op hoeveel je verdient of op welke ladder je staat je erg gelukkig gaat maken in wat je doet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Op dit moment ben je tevreden misschien, maar later piep je wel anders. Ik loop momenteel stage bij een bedrijf waar HBO afstudeerders (ik studeer nog niet af ) meer verdienen dan een vast MBO medewerkerdie al het kut werk moet doen
voor HBO kan je precies hetzelfde verhaal houden t.a.v. WO, dus och, alles is relatief.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
- Dat je altijd onder leiding van een HBO-er zult werken
- Dat je salaris altijd lager zal liggen
- Dat je minder en moeilijkerkunt doorgroeien
- Dat je over een paar jaar alsnog een HBO avondopleiding zit te doen omdat je je stierlijk verveelt op je werk.
Reden genoeg voor mij om na mijn MBO-4 ICT () HBO informatica te gaan studeren.. en al weer bijna mee klaar... alles bij elkaar 7 jaar
De gevolgen zijn dat jij de zoveelste luie donder wordt die werkloos is en straks anderen,hard werkenden, laat opdraaien voor jouw luiheid terwijl je zelf elke dag lekker een boswandeling maakt of met je 'homies' gaat toeren door de stad in die gestolen BMW.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:37 schreef vliegfiets het volgende:
Hallo,
Ik ben dit schooljaar begonnen met een HBO opleiding.
Ik ontvang studiefinanciering, alleen de basisbeurs en ik heb een OV-studentenkaart.
Vorig jaar heb ik mijn MBO diploma gehaald, Hiervoor heb ik 3 jaar studiefinanciering ontvangen.
Nu zit ik er aan te denken om te stoppen met mijn HBO opleiding, maar wat zijn de gevolgen?
jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:35 schreef Ici-Paris het volgende:
ik doe nu een HBO-opleiding en ik wil graag stoppen.
Nu wil ik in februari beginnen met een nieuwe opleiding, maar dan wel op een andere hogeschool.
is dit mogelijk??
Ik vind het MBO - HBO verschil wel iets anders dan HBO - WO...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:37 schreef simmu het volgende:
[..]
voor HBO kan je precies hetzelfde verhaal houden t.a.v. WO, dus och, alles is relatief.
Dat is fraude, lulloquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:29 schreef Adwin het volgende:
Kan je wel aanraden om nu nog even de ib-groep te bellen om te vertellen dat je ov ''kwijt'' is. Dan betaal je 30 euries voor een nieuwe, maar als je dan stopt met je opleiding moet je er 1 inleveren. Als je die ander dan bewaard kun je alsnog een half jaar gratis reizen!
Zo heb ik ook een half jaar gratis kunnen travelen. Beviel prima, nooit wat van gehoord...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |