maar mischien later als ik groot ben en genoeg geexperimenteerd heb mischien wel iets dunno... maar kijk er nu tegen aan dat ik liefde (sex) alleen wil delen met de gene waar ik erg van houd of heeeel veel omgeef.
Ik heb wel een vriendin, dat is veel handiger, die kookt ook en doet de afwas en is dus niet alleen voor de sex.
Ik denk niet dat ik er problemen zou hebben met iemand alleen voor de sex. Ik denk dat het op een gegeven moment wel een beetje "leeg" voelt. Zo'n vrouw zou ik niet goedkoop vinden, je doet immers zelf precies hetzelfde.
hmmzm
leer ik dan echt altijd de verkeerde vrouwen kennen???
hoe leer je zulke sexpartners kennen, en vooral waar???
da zou echt iets voor mij zijn denk ik
quote:Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je je wat onhandig uitdrukt...
Op dinsdag 26 februari 2002 15:25 schreef zaiga het volgende:
Ik heb wel een vriendin, dat is veel handiger, die kookt ook en doet de afwas en is dus niet alleen voor de sex.
als je een sexpartner hebt, ben je direct van je behoefte af heb ik gehoord, schijnt ideaal te zijn
En wat vind jij er van Sinaasappel?
quote:Het was maar een kwinkslag hoor Dave. Ik heb juist een hele fijne, open en geemancipeerde relatie, blahdieblahdieblah, etc.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:27 schreef Dave het volgende:[..]
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je je wat onhandig uitdrukt...
quote:Hoezo ben je er zelf 1?
Op dinsdag 26 februari 2002 15:22 schreef Sinaasappel het volgende:
als je sexpartner een vrouw is, vind je haar dan niet goedkoop??
quote:Nah maakt toch niet uit als hij dat leest? Hij weet nu al dat je er niet op tegen bent als hij een beetje slim is
Op dinsdag 26 februari 2002 15:30 schreef Sinaasappel het volgende:
ik ga niet zeggen wat ik er van vind, want mijn broer zit ook op dit forum
gees, ik woon al 1.5 jaar samen en zou er een moord voor doen om af en toe een ander lekker wijf te `nemen`....
maar ja, ik kan toch eigenlijk niet zonder mijn meissie
quote:MAakt toch niet uit? Als je gewoon van sex houdt moet het kunnen toch? Tenminste, dat is mijn mening:) Maybe moet ik je wat meer overtuigen, maar ik kan je niet mailen ...?
Op dinsdag 26 februari 2002 15:35 schreef Sinaasappel het volgende:
quote:Je bent 18? Juist dan zou zoiets ideaal zijn. Ik bedoel, dan kan je met 1 persoon nog heel veel dingen gaan ontdekken (damn wat diplomatisch gezegd
Op dinsdag 26 februari 2002 15:38 schreef Sinaasappel het volgende:
Als je wat ouder bent, lijkt me het wel ideaal, op dit moment niet
zo ja, lijkt het me wel een uitkomst voor alleenstaanden/gefrustreerden die wel de sex willen maar niet verliefd zijn.
maar aan de andere kant denk ik dat ik toch wel even zou opklijken als een goede vriend vertelt dat ie een sexpartner heeft
Nu eigenlijk met allebei geen contact meer. De één weet ik echt niet wat er mee gebeurd is, de ander is het contact langzaam aan verwaterd.
Was ook heel duidelijk dat we niets méer voor elkaar voelden. Gewoon gezellig en leuk en lekker. Op zich wel ideaal.
Maar nu een vriendin en dat biedt toch net iets meer qua liefde enzo. En dat wilt toch iedereen??
Ik denk trouwens wel dat jongens en mannen het makkelijker vinden om een sexpartner te hebben.
quote:Nu komen we weer terug op de aloude discussie... Dat mannen dus meer zin in sex hebben dan vrouwen. Ik ga er niet eens aan beginnen
Op dinsdag 26 februari 2002 15:57 schreef leonietje het volgende:
ik vind dat sex bij liefde hoort en sex dus niet kan zonder liefde.
Dus een sexpartner lijkt me ook 10 keer niks..Ik denk trouwens wel dat jongens en mannen het makkelijker vinden om een sexpartner te hebben.
Ik ken zowiezo 3 dames uit mijn directe omgeving die er hetzelfde over denken als moi, alleen daar kom je pas achter als je erover durft te praten...
Heb je mail sinaasappeltje?
quote:Even voor de goede orde
Op dinsdag 26 februari 2002 16:01 schreef Silence het volgende:[..]
Nu komen we weer terug op de aloude discussie... Dat mannen dus meer zin in sex hebben dan vrouwen. Ik ga er niet eens aan beginnen
Tis gewoon zo dat vrouwen sex kunnen krijgen wanneer ze willen, mannen hebben daar soms iets meer moeite mee... Het is gewoon je persoonlijke instelling hoe je over liefde en sex denkt.
Ik ken zowiezo 3 dames uit mijn directe omgeving die er hetzelfde over denken als moi, alleen daar kom je pas achter als je erover durft te praten...
Heb je mail sinaasappeltje?
Ik wil niet zeggen dat mannen meer zin in sex hebben dan vrouwen, ik zeg alleen dat vrouwen meer dan alleen sex willen (dus ook liefde) en dat dat voor mannen vaak niet het belangrijkste is. (Natuurlijk niet alle mannen he, er zijn ook wel mannen die een relatie belangrijker vinden bij de sex)
quote:Mhh ik weet niet of mannen makkelijker te porren zijn voor sex zonder liefde. Ik denk eerder dat mannen er snel voor uitkomen, ook om stoer te kunnen doen richting vrienden en dergelijke. Als ik in mijn omgeving kijk, wat ontzettend doorsnee NL is (in mijn optiek) denk ik dat het redelijk gelijk is.
Op dinsdag 26 februari 2002 16:05 schreef leonietje het volgende:[..]
Even voor de goede orde
Ik wil niet zeggen dat mannen meer zin in sex hebben dan vrouwen, ik zeg alleen dat vrouwen meer dan alleen sex willen (dus ook liefde) en dat dat voor mannen vaak niet het belangrijkste is. (Natuurlijk niet alle mannen he, er zijn ook wel mannen die een relatie belangrijker vinden bij de sex)
quote:Is het ook, alleen moet je niet verliefd worden. Tenzij die ander het ook wordt.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:28 schreef Sinaasappel het volgende:
.....schijnt ideaal te zijn
quote:Sweetie heeft er op dit moment ervaring mee?
Op dinsdag 26 februari 2002 16:14 schreef sweetie het volgende:[..]
Is het ook, alleen moet je niet verliefd worden. Tenzij die ander het ook wordt.
Inmiddels heb ik alleen nog maar sex met mensen waarvan ik hou/verliefd op ben. En laat dat nou net mijn vriend zijn. Al meer dan 3 jaar btw
Mordor
quote:Nou wat staat er dan nog in de weg?
Op dinsdag 26 februari 2002 16:53 schreef Sinaasappel het volgende:
voor lust natuurlijk
Alle mannen kunnen wel zeggen van "voor mij niet hoor", maar toch is het een stille wens van velen (moi incluis).
quote:Niet op dit moment nee
Op dinsdag 26 februari 2002 16:15 schreef Silence het volgende:[..]
Sweetie heeft er op dit moment ervaring mee?
quote:Haha op dit moment gewoon verliefd?
Op dinsdag 26 februari 2002 17:12 schreef sweetie het volgende:[..]
Niet op dit moment nee
quote:Mjah alleen in het algemeen wordt sex met iemand hebben iets euhm, pittiger gezien als met iemand zoenen
Op dinsdag 26 februari 2002 17:14 schreef Sinaasappel het volgende:
ik zoen ook wel eens met iemand waar ik niet gek op ben,
maar je moet elkaar natuurlijk wel leuk vinden
Maar euhm, je wilt niet meer vertellen omdat je broer hier zit? Tsja, daarvoor is email
Een one night stand is voor mij vaak puur en alleen lust, de sexpartners die ik heb gehad, waren allebei vriendinnen van me, waar ik niet verliefd op was of ben geworden; maar er was toch wel een bepaalde band.
Vindt het interressant om te horen hoe jullie hieroverd enken.
ik zou liever gewoon een vriendin hebben... hoewel verschillende dingen uitproberen ook wel leuk kan zijn.
quote:Je moet gewoon niet per se uit zijn op een sexpartner. Ik bedoel, bij mij kwam het ook ineens. Gewoon leuk met elkaar om gaan, toch bij elkaar in bed belanden en het dan vaker doen, ideaal toch? Ook al wel is gebeurd op de eerste avond dat je iemand kent, shit heppens
Op dinsdag 26 februari 2002 19:38 schreef ucchan het volgende:
ik ben nu gewoon nieuwsgierig: hoe krijg je een sekspartner? hoe verloopt zoiets?ik zou liever gewoon een vriendin hebben... hoewel verschillende dingen uitproberen ook wel leuk kan zijn.
quote:Vrouwen die wel willen neuken, maar geen zin hebben in gezeik.
Op dinsdag 26 februari 2002 20:02 schreef ucchan het volgende:
hmmm...wat voor vrouwen doen dit eigenlijk?
quote:Dat zul je toch echt zelf moeten ontdekken, denk ik.
Op dinsdag 26 februari 2002 20:05 schreef ucchan het volgende:
hoe zijn ze te herkennen?
Ga eens op onderzoek uit!
Heb het net eens even van voor naar achter en van achter naar voren zitten lezen.
Ik vind een sexpartner best wel spannend. Je hebt geen gezeur aan je hoofd. Dus gewoon lekker vrijen en verder niets.
Heb net weer de fout gemaakt om aan een relatie te beginnen maar daar heb ik toevallig vanavond een eind aan gemaakt.
'damn you're smooth'
quote:Hier ben ik het dus helemaal mee eens!
Op dinsdag 26 februari 2002 15:36 schreef LuckyDude het volgende:
Damn, had ik maar een sexpartnergees, ik woon al 1.5 jaar samen en zou er een moord voor doen om af en toe een ander lekker wijf te `nemen`....
maar ja, ik kan toch eigenlijk niet zonder mijn meissie
Politiek misschien ontzettend incorrect maar ik kan het denk wel een beetje onderbouwen.
Mannen hebben hier zeer zeker de neiging toe.
Vrij simpel aangezien een man, als je de voortplanting bekijkt en dus meteen de drift die iedereen heeft, mannen vooral genoodzaakt zijn hun zaad "wijd te verspreiden" om de kans op nageslacht te vergroten.
Vrouwen hebben dit niet en kunnen ook maar van 1 man per keer zwanger raken.
Het feit dat mensen/mannen, ook al is de topicstarter een vrouw, die neiging hebben is helemaal niet vreemd. Ik vraag me sowieso wel eens af of ik monogaam ben omdat ik dat zelf wil of omdat mijn vriendin dat wil. Het ligt voor de hand dat de vraag dan komt of ik het niet erg zou vinden als mijn vriendin iemand erbij zou hebben, tsja dan wordt het een beetje dubbel, ik zou het niet leuk vinden, dat voorop. Of ik het zou kunnen? Ik weet niet, je wordt toch een beetje in je "eer" aangetast. Maar waar ik zelf van kan genieten mag ik een ander niet ontzeggen.
Misschien een leuke vraag die zijdelings met dit topic te maken heeft; sinds het feminisme, is de vrouw gefeminiseerd of juist de man?
Dit vraag ik me bij dit soort topic's vaak af, volgens mij is de vrouw niet veranderd maar hebben vrouwen de man vrouwelijker gemaakt, welke man denkt er nu niet met zijn vrouw/vriendin mee? Ik zie d'r zat lopen op zaterdagmiddag in de binnenstad. Dat was toch ooit een vrouwending als mannen in de kroeg of bordeel zaten?
maar d'r gaat toch niets boven een liefde met sex.
ik denk maar even wat na... is het misschien beter vol te houden als je er meer hebt?
1.- als er 1 weg is, hou je wat over
2.- omdat je niet telkens met dezelfde bezig bent, ga je je minder hechten.
quote:Dan moet het wel een hele originele mail zijn
Op dinsdag 26 februari 2002 20:21 schreef Silence het volgende:
Heren, meet Tiffany, ze is er helemaal klaar voorSollicitaties zijn vanaf nu mogelijk op haar email adres
quote:Hou ons op de hoogte van de stand he
Op dinsdag 26 februari 2002 21:07 schreef Tiffany het volgende:[..]
Dan moet het wel een hele originele mail zijn
Maar goed, om even ontopic te blijven, wie heeft er ervaring met sexrelaties die uitlopen op een goede liefdesrelatie?
Dus mochten er dames zijn die wel wat heets willen of een spannende afwisseling in de relatie....
hier ben ik
quote:Is een one-night stand ook goed?
Op dinsdag 26 februari 2002 21:07 schreef Tiffany het volgende:[..]
Dan moet het wel een hele originele mail zijn
Als dat niet origineel is .
(Het is wel waar overigens).
quote:Niks mis mee,alleen als een van de 2 verliefd word heb je een probleem...(zeg ik uit ervaring
Op dinsdag 26 februari 2002 15:20 schreef Sinaasappel het volgende:
Wat vinden jullie van het idee om een sexpartner te hebben?? ben ik benieuwd naar!
quote:Helemaal mee eens
Op dinsdag 26 februari 2002 23:01 schreef sabyne het volgende:[..]
Niks mis mee,alleen als een van de 2 verliefd word heb je een probleem...(zeg ik uit ervaring
quote:[offtopic]Nou verliefd wil ik ut nog niet noemen hoor
Op dinsdag 26 februari 2002 17:13 schreef Silence het volgende:[..]
Haha op dit moment gewoon verliefd?
Maar vertel, is het toen wel goed afgelopen? Leuke tijd gehad?
Leuke tijd heb ik zeker gehad ja
Verliefdheid was alleen niet wederzijds (van mijn kant), maakt het al een stuk ingewikkelder.
Natuurlijk krijg je dan de vraag: waarom ga je dan door? Sja, beiden geen zin om te stoppen. Maar toen de verliefdheid wel kwam was het te laat..
Mijn sexpartner is mijn vriend en no complains by me
Beetje tegenstijdig
quote:Misschien omdat in sexrelatie het woord relatie zit dat je het normaler vindt?
Op Wednesday 27 February 2002 14:54 schreef Sinaasappel het volgende:
als iemand zegt: ik heb een one night stand gehad, dat vind ik erger dan dat iemand verteld: ik heb een sexpartnerBeetje tegenstijdig
One night stand is vaak alleen lust, volgende dag hoef je echt niet meer met elkaar te praten
quote:Hahahaha
Op Tuesday 26 February 2002 21:37 schreef Devnull het volgende:[..]
Is een one-night stand ook goed?
.
Ik vertrek waarschijnlijk binnen 1.5 maand naar Australie (afhankelijk van m'n werkvergunning).Als dat niet origineel is
.
(Het is wel waar overigens).
Toen ik mijn vriend nog niet had(waar ik nu al 2 jaar mee heb) en ik had geen relatie voor een bepaalde tijd, dan had ik idd "sexpartners" dat waren eigenlijk bijna altijd gewoon ex'en waar je geen verliefdheid meer voor voelde, hun waren ook vrijgezel, jij had zin, en je weet hoe de sex was met die persoon, dus je weet hoe het is.
Ik deed eigenlijk NOOIT aan one nightstands, ik heb dus ook nog nooit iemand opgepikt in een cafe om daarna lekker te *&**** nee, ik ben daar te kieskeurig voor
Ex'en zijn qua dat betreft ideaaaaaaal, je weet hoe de sex is/was, en je weet ook waarom het uit is, dus je word er ook niet zo snel verliefd op Ideaal voor als je ff zonder een partner zit...
EXappeal
En voor mijn vriend heb ik een half jaar met een jongen gehad, we waren vriend en vriendin, ik droeg zelfs een ring van hem (heb ik nogsteeds ergens liggen) alleen deden we EIGENLIJK niet veel meer dan sex, uitgaan: we gingen samen heen en samen terug, en daar had je het dan ook mee gezegt. We waren er destijds allebei tevreden mee, dus niemand klaagde
Tegenwoordig dus een vaste relatie waarbij mijn sexpartner mijn eigen lekkere vriendje is
quote:Hehe ik wil geen lullige opmerking maken, maar dan heb je het idd erg goed, dan krijg je nl geen gezeik aan je kop wat je binnen een relatie wel hebt
Op Wednesday 27 February 2002 20:46 schreef Sinaasappel het volgende:
Volgens mij rommelt iedereen wel eens wat aan met zijn of haar ex, dat is IDD ideaal
quote:mmmmmm nu je het zegt, ik heb nooit langer iets met iemand gehad dan 1 en half maand
Op woensdag 27 februari 2002 22:21 schreef Guppi het volgende:
Zo te horen pak jij dan iets verkeerd aan binnen relaties
quote:Agh je bent jong en je wilt wat
Op woensdag 27 februari 2002 22:26 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
mmmmmm nu je het zegt, ik heb nooit langer iets met iemand gehad dan 1 en half maand
![]()
quote:Je bent wild en je jongt wat, kan ook
Op donderdag 28 februari 2002 09:05 schreef Silence het volgende:[..]
Agh je bent jong en je wilt wat
![]()
Maar kheb denk ik ook liever ee sexpartner dan een vriendin, kan je nog steeds doen waar je zelf zin in hebt en zo nu en dan ongeremd ketsen.
quote:Is dat zo?
Op woensdag 27 februari 2002 20:46 schreef Sinaasappel het volgende:
Volgens mij rommelt iedereen wel eens wat aan met zijn of haar ex, dat is IDD ideaal
quote:je hoeft de ouders niet te ontmoeten, je hoeft elkaar niet zo vaak te bellen, ideaal
Op donderdag 28 februari 2002 12:32 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:[..]
Je bent wild en je jongt wat, kan ook
Maar kheb denk ik ook liever ee sexpartner dan een vriendin, kan je nog steeds doen waar je zelf zin in hebt en zo nu en dan ongeremd ketsen.
Oei wat slecht
nu zou nooit een meisje van fok jou mee naar huis nemen
quote:Dat was ook nog niemand van plan dus wees niet bang
Op donderdag 28 februari 2002 14:17 schreef Sinaasappel het volgende:
ja zeker slecht![]()
nu zou nooit een meisje van fok jou mee naar huis nemen
Trouwens, hoe zijn de meeste mensen die wel een sexrelatie hebben gehad eraan gekomen? Das maybe wel leuk om te weten Ikzelf nadat het wel erg gezellig was geworden met een vriendin en dat ging toen wat langer door
quote:Volgens mij komt iedereen er zo aan
Op donderdag 28 februari 2002 14:52 schreef Silence het volgende:[..]
Ikzelf nadat het wel erg gezellig was geworden met een vriendin en dat ging toen wat langer door
[Dit bericht is gewijzigd door Berserker op 01-03-2002 01:52]
quote:Bullshit, meer woorden heb ik er niet voor over
Op vrijdag 01 maart 2002 00:49 schreef Berserker het volgende:
Er zijn enkel sexparters. Liefde bestaat niet.
quote:Mooi gezegd, Bravo!!! Lang over nagedacht??
Op vrijdag 01 maart 2002 01:41 schreef Berserker het volgende:
Nouja, als woord bestaat 'liefde' wel natuurlijk. Het is alleen een misvat synoniem voor wederzijdse paringsdrang.
quote:Wel geprobeerd dan??
Op vrijdag 01 maart 2002 01:43 schreef Rieuwert het volgende:
Ik vond het maar niks..
wil meer meningen weten!
quote:*smile*
Op woensdag 27 februari 2002 18:28 schreef Swatkat het volgende:
Nee, daar heb ik niks op tegen , als je vrijgezel bent dan he...Toen ik mijn vriend nog niet had(waar ik nu al 2 jaar mee heb) en ik had geen relatie voor een bepaalde tijd, dan had ik idd "sexpartners" dat waren eigenlijk bijna altijd gewoon ex'en waar je geen verliefdheid meer voor voelde, hun waren ook vrijgezel, jij had zin, en je weet hoe de sex was met die persoon, dus je weet hoe het is.
Ik deed eigenlijk NOOIT aan one nightstands, ik heb dus ook nog nooit iemand opgepikt in een cafe om daarna lekker te *&**** nee, ik ben daar te kieskeurig voor![]()
Ex'en zijn qua dat betreft ideaaaaaaal, je weet hoe de sex is/was, en je weet ook waarom het uit is, dus je word er ook niet zo snel verliefd opIdeaal voor als je ff zonder een partner zit...
EXappeal
En voor mijn vriend heb ik een half jaar met een jongen gehad, we waren vriend en vriendin, ik droeg zelfs een ring van hem (heb ik nogsteeds ergens liggen) alleen deden we EIGENLIJK niet veel meer dan sex, uitgaan: we gingen samen heen en samen terug, en daar had je het dan ook mee gezegt. We waren er destijds allebei tevreden mee, dus niemand klaagde
![]()
Tegenwoordig dus een vaste relatie waarbij mijn sexpartner mijn eigen lekkere vriendje is
quote:Haha ben je nog steeds aan het nadenken of het ook wat voor jou is Sinaasappeltje? Haha cool:) Tsja ik had je er nog over gemailed, maar niks meer gehoord?
Op dinsdag 19 maart 2002 11:33 schreef Sinaasappel het volgende:
*schopt dit topic weer omhoog*wil meer meningen weten!
quote:Als je goed leest wat ik heb gepost, dan weet je het nu wel!
Op dinsdag 19 maart 2002 11:43 schreef Silence het volgende:[..]
Haha ben je nog steeds aan het nadenken of het ook wat voor jou is Sinaasappeltje? Haha cool:) Tsja ik had je er nog over gemailed, maar niks meer gehoord?
quote:Ja je zei zoiets dat het je nu nog niks leek ofzo? Wrom niet? Je bent nu jong, nu kan alles nog makkelijk. Je hebt toch geen vaste relatie nu?
Op dinsdag 19 maart 2002 11:45 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Als je goed leest wat ik heb gepost, dan weet je het nu wel!
het lijkt me ideaal als je wat ouder bent, of als niemand in je omgeving er van af weet
quote:Neej ik dacht dat je dat zei
Op dinsdag 19 maart 2002 11:48 schreef Sinaasappel het volgende:
O zei ik dat???het lijkt me ideaal als je wat ouder bent, of als niemand in je omgeving er van af weet
En dat niemand er vanaf moet weten... Dat is wel het beste ja Al kan het best spannend worden als een andere vriendin van je het hoort en daar dan bepaalde conclusies uit trekt
quote:Ik denk dat iedereen hier het inmiddels wel weet
Op dinsdag 19 maart 2002 12:09 schreef Sinaasappel het volgende:
als niemand het maar weet, anders word je direct voor slet uitgemaakt
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 12:10 schreef extreme het volgende:[..]
Ik denk dat iedereen hier het inmiddels wel weet
joh, je bent een keer jong, geniet er van,
en van hoeveel mensen kan het je nou WERKELIJK schelen hoe ze over je denken
quote:Dan zijn het maar bekrompen mensen als ze zo reageren. Je bent toch geen slet als je vaak met 1 persoon naar bed gaat? Kijk als je nou elke week een ander neemt, dan is het anders ja. Maar gewoon je geilheid uitten met 1 persoon is niks slechts aan. Zeker niet in mijn ogen... Maarja wie ben ik he?
Op dinsdag 19 maart 2002 12:09 schreef Sinaasappel het volgende:
als niemand het maar weet, anders word je direct voor slet uitgemaakt
quote:das waar!
Op dinsdag 19 maart 2002 12:24 schreef extreme het volgende:
*gwehehehehehe*joh, je bent een keer jong, geniet er van,
en van hoeveel mensen kan het je nou WERKELIJK schelen hoe ze over je denken
quote:Mjah soms moet je gewoon even aan jezelf denken, is niks ergs aan toch? Jij geniet ervan, jij hebt goeie sex, laat die andere mensen die jou slet noemen maar lekker bezig gaan met hun rechterhand
Op dinsdag 19 maart 2002 12:33 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
das waar!
quote:ja idd je hoeft elkaar niet te bellen, je hoeft zijn ouders niet te ontmoeten!
Op dinsdag 19 maart 2002 12:35 schreef yodocus2001 het volgende:
Ideaal, wel de lusten en (bijna) geen lasten!
quote:Sommige gevallen wel hoor
Op dinsdag 19 maart 2002 12:35 schreef yodocus2001 het volgende:
Ideaal, wel de lusten en (bijna) geen lasten!
quote:Dan doe je iets niet goed
Op dinsdag 19 maart 2002 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Sommige gevallen wel hoor
quote:dan doe je het zeker niet goed
Op dinsdag 19 maart 2002 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Sommige gevallen wel hoor
quote:*grinnikt*
Op dinsdag 19 maart 2002 11:42 schreef extreme het volgende:[..]
*smile*
En een Extreme is ook zeer aan te raden in geile vrijgezelle buien *liefkijkje*
[Dit bericht is gewijzigd door S_Templar op 19-03-2002 13:06]
quote:Hehe maak er even een mooie contactadvertentie van voor geile fok! dames
Op dinsdag 19 maart 2002 13:01 schreef Swatkat het volgende:[..]
*grinnikt*
En een Extreme is ook zeer aan te raden in geile vrijgezelle buien*liefkijkje*
![]()
quote:*smile*
Op dinsdag 19 maart 2002 13:01 schreef Swatkat het volgende:[..]
*grinnikt*
En een Extreme is ook zeer aan te raden in geile vrijgezelle buien*liefkijkje*
![]()
quote:*knikt*
Op dinsdag 19 maart 2002 13:05 schreef extreme het volgende:[..]
*smile*
in jouw verhaaltje ben ik geloof ik de uitzondering he?
*lol*
Jij bent mijn enige one-day-stand
*lieflach*
quote:Uhm, Extreme is geloof ik bezet
Hehe maak er even een mooie contactadvertentie van voor geile fok! dames
Alleen voor vrouwen die van XL houden
quote:Extreme, voor al uw speciale gevallen. Bruiloft, familiefeest of witbollenbingo, Extreme weet uw feest altijd op te leuken
Op dinsdag 19 maart 2002 13:15 schreef Swatkat het volgende:
Uhm, Extreme is geloof ik bezet, en zowiezo is/was hij alleen in zeer speciale gevallen verkrijgbaar
Sorry, is wel heel offtopic
quote:Tsssk,. .waar heb jij het nou over....
Op dinsdag 19 maart 2002 13:19 schreef Silence het volgende:[..]
Extreme, voor al uw speciale gevallen. Bruiloft, familiefeest of witbollenbingo, Extreme weet uw feest altijd op te leuken
Sorry, is wel heel offtopic
quote:*grijnzz*
Op dinsdag 19 maart 2002 13:15 schreef Swatkat het volgende:[..]
*knikt*
Jij bent mijn enige one-day-stand
*lieflach*
[..]Uhm, Extreme is geloof ik bezet
, en zowiezo is/was hij alleen in zeer speciale gevallen verkrijgbaar
(en even terzijde, HJ is een gelukkig man, je staat bij mij nog steeds erg hoog in de categorie beste sex ever)
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:22 schreef extreme het volgende:[..]
*grijnzz*
het moet wel wat toevoegen iig(en even terzijde, HJ is een gelukkig man, je staat bij mij nog steeds erg hoog in de categorie beste sex ever)
* Swatkat bloost
quote:mischien zijn die gewoon schijnheilig
Op dinsdag 19 maart 2002 13:37 schreef Silence het volgende:
Okee nu weer even ontopic
Toch voornamelijk reacties van mannen he? Komen wij er zo snel voor uit dan ofzo? Er zullen op dit forum genoeg dames zijn die echt al wel eens zoiets hebben meegemaakt...
quote:Mwaah kan me ook wel iets van privacy voorstellen hoor, maar dan nog, de meeste zitten hier toch wel redelijk anoniem op fok toch? Dan kan je dat best kwijt.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:03 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
mischien zijn die gewoon schijnheilig
Heb je trouwens nu een beetje een positief en leuk beeld van een sexrelatie?
quote:kijk eens op cu2.nl,
Op dinsdag 19 maart 2002 16:22 schreef sexverslaafd het volgende:
Eerlijk gezegd: Na mijn vorige zoek ik nu een nieuwe sexrelatie.
quote:van mij?
Op dinsdag 19 maart 2002 13:15 schreef Swatkat het volgende:
ik vrees dat ik voor de rest niet wil weten waar deze vraag betrekking op had...:p
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 15:35 schreef XL het volgende:[..]
van mij?
zijn dat er veel...ik vrees dat ik voor de rest niet wil weten waar deze vraag betrekking op had...:p
quote:Hoezo? heb je een vacature?
Wat vinden jullie van het idee om een sexpartner te hebben?? ben ik benieuwd naar!
quote:Flauw...
Denk dat het juiste woord ehm.. praktisch is
MAar een serieuze menign heb ik er nog niet over gevormd.
quote:Praktisch lijkt het me inderdaad
Op zaterdag 20 april 2002 21:12 schreef HighLander het volgende:Denk dat het juiste woord ehm.. praktisch is
quote:lekker ook, maar dat terzijde.
Op zaterdag 20 april 2002 21:14 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Praktisch lijkt het me inderdaad
quote:Je komt dan tenminste aan je trekken
Op zaterdag 20 april 2002 21:17 schreef HighLander het volgende:[..]
lekker ook, maar dat terzijde.
-Nie zon kleine wel een beetje lengte hebben( nie zon man wijf wel echt 100% chic)
Oja je sollicitatie gesprek word lachen!
als het een beetje meezit heb ik ook eerdaags een sexpartner. Lijkt me erg fijn!
quote:Niet per definitie, nee.
quote:Ja is wel een goed idee, ook weer wat anders dan je rechterhand.
quote:Owkee je bent aangenomen.
Op dinsdag 14 mei 2002 23:39 schreef Sinaasappel het volgende:
*schop*
Al vind ik het vaak wel leuk om der dan wel nog andere dingen mee te doen als alleen seks een keertje gezellig stappen ofzo.
Voor de rest geen problemen mee ...
Zo heerlijk om gewoon niks te zeggen, en lekker elkaar te verwennen, en rustig te liggen. Het gaat nergens over, maar ook juist weer helemaal hier om! Gewoon iemand hebben om tegenaan te liggen, en sex mee te hebben!
Jeehaa!
quote:Shit.
quote:Yo go Girl!!!!!
Op vrijdag 17 mei 2002 20:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dat wel eens gehad. Perfecte oplossing voor mensen met bindingsangst. Leuk zolang het vrijblijvend is. Ik heb ooit eens een vent leren kennen op een feestje, en die kon ik dan gewoon bellen, als ik daar zin in had. Geheel vrijblijvend. 's Avonds gezellig wat drinken, daarna sex, lekker tegen elkaar aan in slaap vallen, en de volgende dag weer naar huis. En dan kon er rustig een aantal maanden tussen zitten voordat ik weer es wilde bellen. Ik denk dat het grootste genot wel was, dat hij al had gezegd dat hij helemaal geen zin had in relaties, zich niet vast wilde leggen op welke manier dan ook, en dat dat een hoop moeilijkheden uitsluit. Wat maakt het mij dan uit of hij wel of niet verliefd op me is, als we elkaar een wederdienst bewijzen?!
quote:KIJK DA'S NU ECHT IETS VOOR EEN MAN OM UIT TE KRAMEN!
maar jij mag wel een streepje boven je bed zetten iedere keer als er heen haar mond om je heen heeft gesloten??
bekrompen hypocriete zak.
grevo streken!
quote:Ik ben geen man hoor!
Op zaterdag 18 mei 2002 02:26 schreef smoke1980 het volgende:[..]
KIJK DA'S NU ECHT IETS VOOR EEN MAN OM UIT TE KRAMEN!
maar jij mag wel een streepje boven je bed zetten iedere keer als er heen haar mond om je heen heeft gesloten??
bekrompen hypocriete zak.
grevo streken!
quote:Je bedoelt opmdat je dan meer ervaring hebt, en het allemaal wat gemakkelijker gaat? Ook in de 'aanpak' van verschillende mensen? Of heb je een andere reden om dit te zeggen?
Op maandag 20 mei 2002 09:10 schreef dennisdotcom het volgende:
Volgens mij is dit pas prettig als je al wat verschillende mensen hebt gehad qua sex.
quote:Je gaat natuurlijk niet met iemand sex hebben voor de sex als je niet kunt oordelen of het eigenlijk wel lekker is (tjeemie wat een zin)
Op maandag 20 mei 2002 09:16 schreef Eriksie het volgende:
Je bedoelt opmdat je dan meer ervaring hebt, en het allemaal wat gemakkelijker gaat? Ook in de 'aanpak' van verschillende mensen? Of heb je een andere reden om dit te zeggen?
Mijn ervaring is overigens ook dat de sex in de loop der jaren voortdurend (nog) beter wordt juist vanwege dat vertrouwen en de verdieping van de wederzijdse liefde. Dat lijkt me moeilijk te realiseren met een partner die je alleen voor de sex hebt.
jezus. ik klink als mijn moeder ik wordt oud.
quote:Huuuh?
Op maandag 20 mei 2002 09:41 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Je gaat natuurlijk niet met iemand sex hebben voor de sex als je niet kunt oordelen of het eigenlijk wel lekker is (tjeemie wat een zin)
Dat ik je gewoon helemaal niet begrijp.
Ik zal mezelf even wat bij-editten:
Half jong Nederland gaat juist wel sex hebben voor de sex omdat nog niet kunnen oordelen of het eigenlijk wel lekker is. Toch?
Vooral dan met je geweten enzo.. maar het lijkt me best spannend en leuk!
Maar fantaseren mag en kan altijd! Misschien word het dan wel werkelijkheid...
een sexpartner moet toch wel vrijgezel zijn.. plus zou ik absoluut niet met een zeer onaantrekkelijk iemand het bed in duiken.. als het dan iemand is die wel verschrikkelijk heet en lekker is, maar bv een fout innerlijk heeft (zodat je geen relatie wil), dan zou het misschien wel wat zijn ja.. toch ga ik liever voor een relatie.. heb toch af en toen die warmte nodig, die arm om me heen!
quote:Dit klinkt heel goed. Ik zoek nog zo'n meid.
Op vrijdag 17 mei 2002 20:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dat wel eens gehad. Perfecte oplossing voor mensen met bindingsangst. Leuk zolang het vrijblijvend is. Ik heb
Ik heb het op dit moment niet zo erg op Rel... (ik kan het echt niet uit m'n toetsenbord krijgen)
(Zijn er nog mensen hier die zometeen uitgaan in Eindhoven? Ik ben over een half uurtje vertrokken, meel me.)
quote:met een tekst op hun shirt " ik ben een gewillige sexpartner "
Op dinsdag 26 februari 2002 20:05 schreef ucchan het volgende:
hoe zijn ze te herkennen?
ik heb er al half jaar 1 en t is zoooooooo relaxed.
heeft hele boel emails gekost om t voor mekaar te krijgen, maar een vereiste is dat je heeeeeeeeel eerlijk tegen mekaar moet zijn
0-)
ieder geval duidelijk zijn dat je niet verliefd bent op dr en t ook niet zal worden. Als ze daar mee akkoord is dan zit het goed, zo niet moet je ermee kappen. Je zult de ander er alleen maar mee kwetsen als diegene extra gevoelens erbij krijgt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |