lijjkt me niet meer dan normaal dat je niet bellend een bus ingaatquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:02 schreef Loontjah het volgende:
Laatst stapte achter mij een meisje in, die druk in gesprek was op normaal gespreksniveau. Of zij even het gesprek wou afsluiten, of anders buiten wou blijven staan. Weirdo !
Ja, aan de kassa vind ik het vooral ook ronduit achterlijk. Ik heb ook wel eens mensen gewoon andere klanten zien helpen omdat ze geen zin hadden om bellende klanten te helpen. Groot gelijk, als mensen niet eens het fatsoen hebben even aandacht te hebben voor personeel dat daar ook voor hun zit, pleur dan maar lekker op.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Het lijkt mij als buschauffeur (net als kassieëre) verschrikkelijk al die bellende mensen tegenwoordig. Er valt wel iets voor te zeggen.
quote:
Idee is leuk... ok, hij is leukquote:
Dat is het in mijn ogen ook. Net als wanneer de conducteur kalangs komt, dan kun je de oordoppen inhouden, muziek blijven luisteren je op de laptop focussen of wat dan ook. Ik stop er altijd even netjes mee terwijl ik mijn OV laat zien. Ja mijn doordoppen gaan ook even uit dan. Vind ik ook een stukje beleefdheid.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijjkt me niet meer dan normaal dat je niet bellend een bus ingaatbeetje beleefdheid is dat in mijn ogen
alleen als je 100% zeker bentquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zou het arrogant overkomen als ik in mijn stageverslag alvast vermeld dat uit feedback van collega's blijkt dat ik een goede teamplayer ben enzo, terwijl ik ze de feedbackformulieren nog moet geven? Oftewel, de feedback heb ik nog niet, maar ik ga er maar vast van uit dat het positief is.
Ja, maar jij hebt al een baan aangeboden gekregen, dan moeten ze ook wel positief over jou zijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen als je 100% zeker bentik zou het op dit moment wel durven wagen
Ik ben er wel vrij zeker van. Ik vraag ze morgen wel even om die dingen in te vullen, dan kunnen ze er maandag bij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen als je 100% zeker bentik zou het op dit moment wel durven wagen
Ik ook hoor. Ik wacht alleen nog op een uitdraai van mijn contract om te tekenen, maar het is vandaag wederom bevestigd door de mensen die er iets over te zeggen hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt al een baan aangeboden gekregen, dan moeten ze ook wel positief over jou zijn
Ik zet bij het instappen en met de conducteur [al ben ik laatste jaar niet met de trein geweest] ook altijd de koptelefoon even af hoor. Niet meer dan logisch en inderdaad wel zo netjesquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is het in mijn ogen ook. Net als wanneer de conducteur kalangs komt, dan kun je de oordoppen inhouden, muziek blijven luisteren je op de laptop focussen of wat dan ook. Ik stop er altijd even netjes mee terwijl ik mijn OV laat zien. Ja mijn doordoppen gaan ook even uit dan. Vind ik ook een stukje beleefdheid.
Het lijkt me dat de komst van de mobiel en de walkman het beroep buschauffeur of conducteur behoorlijk veel triester maakt.
dat was niet erg serieus ben ik bangquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt al een baan aangeboden gekregen, dan moeten ze ook wel positief over jou zijn
Ok danquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik wacht alleen nog op een uitdraai van mijn contract om te tekenen, maar het is vandaag wederom bevestigd door de mensen die er iets over te zeggen hebben.
Wanneer kun je beginnen met werken engeltje. Ik moet er nog niet aan denken fulltime aan het werk. Als ze me hier een contract aan zouden bieden zou ik hem zeker voor dit moment weigeren!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik wacht alleen nog op een uitdraai van mijn contract om te tekenen, maar het is vandaag wederom bevestigd door de mensen die er iets over te zeggen hebben.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was niet erg serieus ben ik bangmaar dat ik het wel wil merken ze nog wel
Dank je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |