Jij zit te zeuren over de betutteling van Nederland, je laat een jongen een teringeind voor je reizen en je gaat niet even met je benen wijd?quote:
Neequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het moet ook niet te vaak gaan gebeuren
nee, wat een hoer ben ik hequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij zit te zeuren over de betutteling van Nederland, je laat een jongen een teringeind voor je reizen en je gaat niet even met je benen wijd?
als het tegenvalt, veranderd alles!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee
Maarja... mensen die het tof vinden moeten lekker gaan. Kan me best voorstellen dat het gezellig is hoor
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nu gek ben of jij zo afgrijselijk asociaal. Het is toch niet te geloven zeg... mijn godquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:31 schreef Loontjah het volgende:
Dus jij praat niet met mensen BUITEN je projectgroep?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nu gek ben of jij zo afgrijselijk asociaal. Het is toch niet te geloven zeg... mijn god
Der kan ook geen pretentie op humor gedaan worden, helaas!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nu gek ben of jij zo afgrijselijk asociaal. Het is toch niet te geloven zeg... mijn god
Ik reisde vrijwel altijd met dezelfde mensen in de bus, zonder het te merken bouw je dan een band op, of het valt op dat Meneer A op vakantie of ziek is, want hij zat de gehele week niet in de bus etc.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Voor iemand die altijd met mij reizigd heb ik best wel respect. Want die heeft dan ook een behoorlijk gebrek aan ritme!
Om te janken is hetquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Der kan ook geen pretentie op humor gedaan worden, helaas!
Ik zal er t.z.t. eens naar op zoek gaan. Ook al ben ik niet bepaald fan van BLS, ik ben altijd wel benieuwd naar nieuwe muziek.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Down is een beetje Southern Rock / Doom Metal achtige muziek Als Black Label Society, maar dan ook wel weer wat anders. De frontman van Down is Pantera’s Philip Anselmo. Verder doen Pepper Keenan • Kirk Windstein • Rex Brown en Jimmy Bower ook mee.
Het mooiste album van hen vind ik Nola, dus als je van die muziek houdt!
So true, heb ik hier ook bij Philips. Altijd dezelfde mensen in de bus. Er is zelfs zo'n vrouwtje die reist ook nog mee in dezelfde trein. Waarschijnlijk komt ze dan ook uit Deurne, maar we zeggen nooit iets tegen elkaar. Is ook maar beter, want s'morgens ben ik niet altijd zo spraakzaam.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik reisde vrijwel altijd met dezelfde mensen in de bus, zonder het te merken bouw je dan een band op, of het valt op dat Meneer A op vakantie of ziek is, want hij zat de gehele week niet in de bus etc.
Op de terugweg zat je vaak weer met dezelfde mensen als de heenweg terug in de bus.
Zo ver wil ik niet gaan!quote:
In het begin ging de snelbus, van praktisch voor mijn deur tot Schiedam Centrum.. toen had ik vaak dezelfde buschauffeur en we waren ook vaak zijn laatste rit van de dag en het mooie was. Echt een hele aardige buschauffeur, die vaak nog wel een 2 minuutjes langer wachten op Schiedam Centrum, omdat ie wat bekend gezichten miste in zijn busquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
So true, heb ik hier ook bij Philips. Altijd dezelfde mensen in de bus. Er is zelfs zo'n vrouwtje die reist ook nog mee in dezelfde trein. Waarschijnlijk komt ze dan ook uit Deurne, maar we zeggen nooit iets tegen elkaar. Is ook maar beter, want s'morgens ben ik niet altijd zo spraakzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |