abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55897984
Dus jij praat niet met mensen BUITEN je projectgroep?
Sappig !!
pi_55898024
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:

[..]

hij wou wel denk ik ik niet
Jij zit te zeuren over de betutteling van Nederland, je laat een jongen een teringeind voor je reizen en je gaat niet even met je benen wijd?
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:34:41 #178
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55898039
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef Etcetera het volgende:

[..]

het moet ook niet te vaak gaan gebeuren
Nee
Maarja... mensen die het tof vinden moeten lekker gaan. Kan me best voorstellen dat het gezellig is hoor
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55898050
hm, ik praatte met me projectgroep, en met mensen van me oude klas, is dat fout dan?
Omdat het kan!
pi_55898051
Kaheem , ik moest voor de eerste keer lachen om je post.
Sappig !!
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2008 @ 14:35:22 #181
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55898059
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:33 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Jij zit te zeuren over de betutteling van Nederland, je laat een jongen een teringeind voor je reizen en je gaat niet even met je benen wijd?
nee, wat een hoer ben ik he

of wacht, toch niet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_55898065
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:34 schreef jackson het volgende:

[..]

Nee
Maarja... mensen die het tof vinden moeten lekker gaan. Kan me best voorstellen dat het gezellig is hoor
als het tegenvalt, veranderd alles!
Omdat het kan!
pi_55898072
@ Loontjah: Hij was dan ook behoorlijk inhoudsloos
pi_55898087
Ik heb toendertijd dat ik stage liep ook met iemand van Fok! elke dag in de bus gezeten.. maar pas na onze stage kwamen we er pas achter..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_55898186
Voor iemand die altijd met mij reizigd heb ik best wel respect. Want die heeft dan ook een behoorlijk gebrek aan ritme!
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:42:11 #186
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55898226
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:31 schreef Loontjah het volgende:
Dus jij praat niet met mensen BUITEN je projectgroep?
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nu gek ben of jij zo afgrijselijk asociaal. Het is toch niet te geloven zeg... mijn god
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55898271
Jackson
Sappig !!
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2008 @ 14:44:42 #188
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55898304
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nu gek ben of jij zo afgrijselijk asociaal. Het is toch niet te geloven zeg... mijn god

[ Bericht 27% gewijzigd door Etcetera op 09-01-2008 14:50:58 ]
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_55898312
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef jackson het volgende:

[..]

Der kan ook geen pretentie op humor gedaan worden, helaas!
pi_55898333
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Voor iemand die altijd met mij reizigd heb ik best wel respect. Want die heeft dan ook een behoorlijk gebrek aan ritme!
Ik reisde vrijwel altijd met dezelfde mensen in de bus, zonder het te merken bouw je dan een band op, of het valt op dat Meneer A op vakantie of ziek is, want hij zat de gehele week niet in de bus etc.

Op de terugweg zat je vaak weer met dezelfde mensen als de heenweg terug in de bus.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:45:49 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55898339
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Der kan ook geen pretentie op humor gedaan worden, helaas!
Om te janken is het
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:48:13 #192
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_55898388
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Down is een beetje Southern Rock / Doom Metal achtige muziek Als Black Label Society, maar dan ook wel weer wat anders. De frontman van Down is Pantera’s Philip Anselmo. Verder doen Pepper Keenan • Kirk Windstein • Rex Brown en Jimmy Bower ook mee.

Het mooiste album van hen vind ik Nola, dus als je van die muziek houdt!
Ik zal er t.z.t. eens naar op zoek gaan. Ook al ben ik niet bepaald fan van BLS, ik ben altijd wel benieuwd naar nieuwe muziek.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_55898393
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik reisde vrijwel altijd met dezelfde mensen in de bus, zonder het te merken bouw je dan een band op, of het valt op dat Meneer A op vakantie of ziek is, want hij zat de gehele week niet in de bus etc.

Op de terugweg zat je vaak weer met dezelfde mensen als de heenweg terug in de bus.
So true, heb ik hier ook bij Philips. Altijd dezelfde mensen in de bus. Er is zelfs zo'n vrouwtje die reist ook nog mee in dezelfde trein. Waarschijnlijk komt ze dan ook uit Deurne, maar we zeggen nooit iets tegen elkaar. Is ook maar beter, want s'morgens ben ik niet altijd zo spraakzaam.
Sappig !!
pi_55898397
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:45 schreef jackson het volgende:

[..]

Om te janken is het
Zo ver wil ik niet gaan!

@Pieterbas: ik begin tussen 7:25 en 9:10 en eindig ook varieėrend, dus dat heb ik nou nooit!
pi_55898479
@ Angel... Niet van BLS is wel wat jammer
Kaheem heeft meerdere cd's van hen die regelmatig gedraait worden. Denk hierbij aan:

Hangover Music Vol. VIII
The Blessed Hellride
en
die cd met de 10 geboden van TBS erin (Zaken als Thy shall not spill thy beer, fear no beer, etc.) ben de naam even kwijt. Vind het altijd wel lekker relaxte muziek.

Net als Black Stone Cherry trouwens !
pi_55898528
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef Loontjah het volgende:

[..]

So true, heb ik hier ook bij Philips. Altijd dezelfde mensen in de bus. Er is zelfs zo'n vrouwtje die reist ook nog mee in dezelfde trein. Waarschijnlijk komt ze dan ook uit Deurne, maar we zeggen nooit iets tegen elkaar. Is ook maar beter, want s'morgens ben ik niet altijd zo spraakzaam.
In het begin ging de snelbus, van praktisch voor mijn deur tot Schiedam Centrum.. toen had ik vaak dezelfde buschauffeur en we waren ook vaak zijn laatste rit van de dag en het mooie was. Echt een hele aardige buschauffeur, die vaak nog wel een 2 minuutjes langer wachten op Schiedam Centrum, omdat ie wat bekend gezichten miste in zijn bus
pi_55898693
Oh dat is wel tof ja.
Zulke bus chauffeuren zijn wel relaxed
Ik heb elke keer een andere, meestal van die oudere.
En soms zo’n negert, en die is echt irritant.
Controleert de strippenkaarten en OV altijd nauwkeurig, is op zich niet erg, maar duurt ellendig lang, en hij scheurt wat af. Op het allerlaatste moment remmen etc.

Laatst stapte achter mij een meisje in, die druk in gesprek was op normaal gespreksniveau. Of zij even het gesprek wou afsluiten, of anders buiten wou blijven staan. Weirdo !
Sappig !!
pi_55898789
Het lijkt mij als buschauffeur (net als kassieėre) verschrikkelijk al die bellende mensen tegenwoordig. Er valt wel iets voor te zeggen.
pi_55898865
Zo ben ik ook eens geweigerd bij een stadsbus hoor, mocht er niet in toen ik liep te bellen...

En hier rijd ook een hele coole dude vaak op mijn lijn, als de mensen er op de route tussen twee haltes ergens uit moeten zet hij ze gerust voor de deur uit, bejaardentehuis, maar ook wel andere locaties, best tof, en zoveel langer duurt de reis daar toch niet van
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_55898884
Zolang ze niet voor overlast zorgen, stoor ik mij er niet aan.

Wel een keer gehad in een lunchroom, achter mij een Marokaanse man.
Keihard door de telefoon aan het praten. Dus ik keek hem vies aan. Ging hij weer verder. Ik wou iets te zeggen, zegt hij snel "Solly, iek kan nieks zo goed horen, iek ben doof".
Sappig !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')