Ik ben nogal onzeker heh... dan krijg je dat denk ik. Heb mijn ware ik nog niet gevonden. Zodra ik mezelf heb gevonden ga ik deze uitdagingen wel aan. Tot die tijd blijf ik graag de contactgestoorde harry die ik nu benquote:
Friesland of groningen is ook niet ideaalquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dan moet je het ook niet in Eindhoven doen
Meetingen zijn kut, klaar. Een beetje geforceerd gezellig gaan zitten doen met wildvreemde. Vrienden van me zie ik al te weinig dus ga ik zeker geen pils drinken met totaal onbekendequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef Etcetera het volgende:
geen meetingvrees, gewoon geen zin in meeten (ligt niet aan jullie, heb ik in een ander topic ook nog nooit gedaan)
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Friesland of groningen is ook niet ideaal
Groningen is een ideaal stadje !quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Friesland of groningen is ook niet ideaal
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Groningen is een ideaal stadje !
Nee, daar ben ik niet geweest!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kiwi, Brugstraat.
Die was er wel danquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Groningen is een ideaal stadje !
mjah, als je het leuk vindt, vooral doen. ik vind het niet leukquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Meetingen zijn kut, klaar. Een beetje geforceerd gezellig gaan zitten doen met wildvreemde. Vrienden van me zie ik al te weinig dus ga ik zeker geen pils drinken met totaal onbekende
Alle 4 gebieden ben ik gister ook nog geweest. De brugstraat is trouwens een van de straten die naar de vismarkt toe leidt (die aan de rechterkant van de AH en Der AA Kerk.). Dus je was op nog geen 1,5 minuut lopen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweest!
Wel op de Vismarkt/Grote markt/Peperstraat/Kattendiep!
ik heb geen meetingvrees, ik kan alleen niet. Om niet meteen een criticaster te zijn, maar het kan ook heel tegenvallen. Al zal het hier wel goed komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |