quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat er niet achteraan om alsnog voor elkaar te krijgen dat je de opdracht probeert af te maken. Hij weet er vanaf dan moet je er toch gewoon op terug komen enzo.
Misschien is mijn instelling ook wel niet altijd even goed. Maar volgens mij ben jij wel eens wat te goed voor anderen, laat je leven daardoor niet teveel bepaald worden Chatgirl! Tuurlijk het is stage en je bent er om iets te leren. Leer dan hier iets van!
Mja.. om half 2 is alles offline gegaan ivm update..quote:
Wat is duidelijk?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:26 schreef Loontjah het volgende:
Jaja, dat is duidelijk
Ik heb 1 stage gelopen bij een eenmanszaak, deed daar van alles Van en nog wat, echt een heel diverse functie, die niet altijd evenveel met mijn stage te maken had maar waarvan ik wel veel leerde. Ik merk nu dat ik bij een erg grote instelling me niet op mijn plaats voel. Het werk is me niet diverse genoeg dan en de mensen weten van elkaar niet wat ze doen. Ik vind het jammer voor je dat deze stage zo gelopen is, probeer er volgende keer ook gewoon voor te zorgen dat je zelf wat anders reageert op zaken en dat je iets minder makkelijk over je heen laat lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. Voortaan niet meer in eenmansbedrijfjes gaan stagelopen. Volgende stage word zeker eentje bij een bedrijf waar zeker meer mensen werken. Kan ik tenminste dingen navragen. En ja ik ben te goed voor anderen.
Fine for me. Bedacht me net dat ik dit weekend moet balansen op mn werk, en vrijdag stappen, zaterdag van 8.00 tot 22.00 en zondag van 8.00 tot godweethoelaat werken vind ik niet zo'n fijn vooruitzicht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:33 schreef Loontjah het volgende:
Je verhaaltje Trig.
Ik wil best vrijdag even naar Stratum komen, maar kan niet de hele avond.
Ik moet nog naar de kapper in Helmond, en heb s'avonds een verjaardag.
Misschien de 18edan ben ik tenminste klaar met stage, en wil ik best (veel) alcohol nuttigen.
Dat is altijd goed natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:33 schreef Loontjah het volgende:
(veel) alcohol nuttigen.
quote:
Uiteraard..quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Trig kan jij ook de 18e ?
Te moeilijk om uit te leggen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
@het verhaal over heartstonen! Het kan aan mij liggen, maar hartstenen heb ik nog nooit van gehoord. Wel nierstenen en steenpuisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |