Goh als je toch bezig bent met geschiedenis ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vandaar jullie huidige stand op de ranglijst en alle kampioenschappen de afgelopen 3 jaar.
Want jullie wilden Silva niet hebben?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:40 schreef De.Kromme het volgende:
Silva al niet op de training vandaag... Volgens mij scouten jullie gewoon op kut-karakters, of niet?.
Als ie op zo'n manier nu al weer stennis gaat lopen schoppen bij Groningen : nee, niet meer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want jullie wilden Silva niet hebben?
Waar lees je nou weer dat ie stennis schopt dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ie op zo'n manier nu al weer stennis gaat lopen schoppen bij Groningen : nee, niet meer.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:40 schreef De.Kromme het volgende:
Silva al niet op de training vandaag... Volgens mij scouten jullie gewoon op kut-karakters, of niet?.
quote:Nijland: ''Martin van Geel had vernomen dat wij misschien bereid zouden zijn Bruno in deze transferperiode te laten gaan. Ik heb hem gezegd dat wij tussentijds niemand bij ons laten vertrekken. En dinsdagmorgen belde Peter Bosz over Bruno en hem heb ik precies hetzelfde laten weten.''
Morraalridder.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ie op zo'n manier nu al weer stennis gaat lopen schoppen bij Groningen : nee, niet meer.
Dat doet er helemaal niet toe. Wij zijn de beste. Accepteer dat nou maar gewoon.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vandaar jullie huidige stand op de ranglijst en alle kampioenschappen de afgelopen 3 jaar.
Ze bellen nu al drie jaar met hemquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Word die Defour nog steeds genoemd??
Ten alle tijdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat doet er helemaal niet toe. Wij zijn de beste. Accepteer dat nou maar gewoon.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat doet er helemaal niet toe. Wij zijn de beste. Accepteer dat nou maar gewoon.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wist dat je happen moest, daarom zei ik het ookquote:
Altijd leuk die Ajacieden die als enige ter wereld in de waan leven de beste te zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:57 schreef Urquhart het volgende:
Altijd leuk die users die beweren dat we niet de beste zijn
En het dan ook nog blijken te zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Altijd leuk die Ajacieden die als enige ter wereld in de waan leven de beste te zijn
Beetje misplaatst om dat als Feyenoord te zeggen, vind je niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wij zijn altijd de beste, maar op dit moment ff wat minderquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Altijd leuk die Ajacieden die als enige ter wereld in de waan leven de beste te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |