Ik ken em niet joh, weet alleen hoe oud ie isquote:
Die pogo vind ik ook onzin. Verder vindt juist de oude generatie het erg vet om te zien wat er op 410 gebeurd. Niet om er tussen te staan, maar dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos
Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo
Sfeer maken is goed, dansen en doen of je een Italiaan/Argentijn bent, FOUT
Heerlijk, geen gezeik meer aan je kop of je ff wil gaan zitten of niet bij de uitgang wil gaan staan.quote:
Dat sloeg ook niet op hem.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ken em niet joh, weet alleen hoe oud ie is![]()
Sloeg niet op ze lengte ofzo![]()
Maargoed genoeg over Noshiba.
Dat was tegne Kopenhagen idd schijtirritant, kut opa;squote:Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heerlijk, geen gezeik meer aan je kop of je ff wil gaan zitten of niet bij de uitgang wil gaan staan.
Talloze keren al gehad. Ook een keer eerste ring bij de beker. Zat ik op de bovendste rij, gaan een paar van die rolstoelbobo's achter nog janken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was tegne Kopenhagen idd schijtirritant, kut opa;s
Hehe ja ga welquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Ga jij wel naar NAC? Ik niet
quote:9/1/2008 - Van Geel: binnen twee maanden beslissing over nieuwe trainer
(Gepost door RvN)
In Voetbal International ontkende Martin van Geel dat het feit dat hij drie dagen voor Ajax al in Dubai was te maken had met eventuele interesse voor Co Adriaanse. Hij gaf aan eerst drie dagen vakantie vierde. Volgens Van Geel is er nog met geen enkele kandidaat-coach dan ook maar gesproken. Binnen Ajax zijn er al wel een aantal brainstorm-sessies geweest over de best denkbare en haalbare trainer. 'Binnen twee maanden verwacht ik een beslissing daarover.'
quote:9/1/2008 - Van Geel voelt veel vertrouwen binnen de club
(Gepost door RvN)
Martin van Geel liet in de nieuwe editie van Voetbal International weten de uitkomsten van de evaluatiecommissie niet te vrezen. 'Ik houd me daar geen seconde mee bezig. In de tweeënhalf jaar dat ik bij Ajax werk, heb ik mezelf regelmatig geëvalueerd. Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd kan ik ze niet zo een, twee, drie kunnen benoemen, Ik hoop dat er straks een nuttig advies uitrolt waar Ajax mee verder kan.'
De technisch directeur zegt intern juist enorm veel vertrouwen te voelen. In de kritiek dat hij te solistisch optreedt herkent hij zich niet. Hij zegt juist iemand van het teamwork te zijn en veel te overleggen binnen de diverse geledingen van Ajax.
Een echt feest dus?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week btw weer een bijeenkomst van de Ajax supporters raad
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
9/1/2008 - Van Geel voelt veel vertrouwen binnen de club
(Gepost door RvN)
Martin van Geel liet in de nieuwe editie van Voetbal International weten de uitkomsten van de evaluatiecommissie niet te vrezen. 'Ik houd me daar geen seconde mee bezig. In de tweeënhalf jaar dat ik bij Ajax werk, heb ik mezelf regelmatig geëvalueerd. Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd kan ik ze niet zo een, twee, drie kunnen benoemen, Ik hoop dat er straks een nuttig advies uitrolt waar Ajax mee verder kan.'
De technisch directeur zegt intern juist enorm veel vertrouwen te voelen. In de kritiek dat hij te solistisch optreedt herkent hij zich niet. Hij zegt juist iemand van het teamwork te zijn en veel te overleggen binnen de diverse geledingen van Ajax
Typisch, want hey Ajax is nog steeds in de race voor de landstitel dus is er niks aan de hand, Ajax maakt mits ze dit jaar óf kampioen worden óf de playoffs winnen gewoon weer deel uit van de selectie van europa...quote:
Dat is de laatste twee jaar wel gebleken jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Typisch, want hey Ajax is nog steeds in de race voor de landstitel dus is er niks aan de hand, Ajax maakt mits ze dit jaar óf kampioen worden óf de playoffs winnen gewoon weer deel uit van de selectie van europa...
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
Allemaal praatjes maar die man doet weinig verkeerd. EN maduro alsjeblieft zeg zet die gast ergens op de tribune. ZO goed is ie ook weer niet.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
Allemaal praatjes maar die man doet weinig verkeerd. EN maduro alsjeblieft zeg zet die gast ergens op de tribune. ZO goed is ie ook weer niet.
Zoals we weer zagen tegen Interquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
daar ga jij altijd heen tochquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week btw weer een bijeenkomst van de Ajax supporters raad
Ja, Ajax is heel betrokken met haar supportersquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar ga jij altijd heen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |