Fok it, deze keer hebben ze gewoon gelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Breaking news:
[ afbeelding ]
kiddies![]()
Erg kinderachtig...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Breaking news:
[ afbeelding ]
kiddies![]()
Volgende coachquote:Van Gaal: "Titel met Ajax in 1994 mooiste prijs"
Niet de Champions League-zege in 1995, de daaropvolgende wereldbeker of zijn eerste titel met FC Barcelona, maar kampioenschap dat hij in 1994 met Ajax behaalde beschouwt Louis van Gaal als de mooiste prijs uit zijn loopbaan. Dat heeft de huidige coach van AZ laten weten in een interview met FIFA.com.
"Mijn eerste landstitel met Ajax in 1994 was het mooiste moment uit mijn carrière", zegt Van Gaal als hij gevraagd wordt naar het hoogtepunt van zijn toch al glansrijke trainersloopbaan. "Mijn vrouw was eerder dat jaar overleden. Ze stierf in januari en in mei pakten we met Ajax de titel. Dat was een heel emotionele periode voor me."
In totaal won Van Gaal als trainer vijftien prijzen. Het gros hiervan (elf) pakte hij bij Ajax, waar hij tussen 1991 en 1997 hoofdcoach was. Hierna won hij met FC Barcelona nog twee landstitels, een Europese supercup en een Copa del Rey
quote:Ajax wil graag langer door met Edgar Davids. Aan het einde van het seizoen loopt zijn contract af. 'Ik zie hoe ontzettend groot de drive van Edgar is en ga er dus voor honderd procent van uit dat hij zijn oude topniveau weer gaat bereiken. Daarom wil ik de komende maanden met hem bespreken hoe hij zijn toekomst ziet. Zoals Davids vorig seizoen speelde, is hij van grote waarde voor Ajax,' aldus Martin van Geel in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
Ja ik heb het gelezen, maar dat is wel scheef, waarom zou 411 wel meemogen verhuizen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jasza: ,,Als je nu op 411 officieel zit,maak je niet druk,komt allemaal goed,plek zat...", aldus opperhoofd Sub the Goesj op 410-forum.
Is ook zo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens is Scheiman oud feyenoorder
Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?quote:
422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?![]()
Zit jij nou eigenlijk in 410?
Ik vind het wel lekker allemaal hehe, maatje van me is alleen dodelijk aan het flippen omdat ie in 424 zit en nu dus naar Noord moet.
Maar ik heb ookal gezegd, mail Ajax ff dat je op Zuid wil blijven en het word vast geregeld
Wtf lange zijde?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzo
120quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf lange zijde?
Weg daar joh mafkees![]()
![]()
Gewoon Zuid 2e regelen joh
Whehequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
120![]()
ik ben een begrip in dat vak![]()
Ga ik staan en schreeuw je tegen de scheids ey, tyfushond niks aan de hand
hoor je achter je ga zitten homo
jochiequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Whehe![]()
Bij ons schreeuwt iedereen dat in het vak?
Ik zal er is opletten bij NAC of ik een jochie tyfushond hoor roepen![]()
quote:woensdag 09 januari, door micky, Amsterdam, 20:42u, Ajaxinside
Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.
Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Maar je hebt mij weer terugquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zal die 2 opa's naast me in 425 wel missen hoor.
Klopt mijn standpunt is ook, ik wil best bij 410, no problem, maar dan ga ik lekker met me maten wat verder omhoog staan en zeker niet zonder shirt springen etc want dat gaat me echt tever, en dat carnaval vieren hoeft ook niet idd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos
Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo
Sfeer maken is goed, dansen en doen of je een Italiaan/Argentijn bent, FOUT
Spuit 11....quote:'Nieuwe Supportershome gaat ook mee naar Zuid'
09-01-2008 geplaatst door: Martijn Ruiter, Bron: VAK410
Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.
Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |