abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55904310
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Breaking news:

[ afbeelding ]

kiddies
Fok it, deze keer hebben ze gewoon gelijk
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55904438
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Breaking news:

[ afbeelding ]

kiddies
Erg kinderachtig...
pi_55904706
ArenA krijgt 20.000 extra plaatsen
Geschreven door William Lekatompessy op woensdag, 9 januari om 19:17

Niet een nieuw stadion, maar een uitbreiding van de Amsterdam ArenA moet toekomstige internationale finales naar de Nederlandse hoofdstad lokken. Directeur van de ArenA, Henk Markerink, maakte woensdag bekend dat een uitbreiding van 20.000 plaatsen in de pijpleiding zit.

Eerder deze week zorgde een Amsterdamse wethouder voor opschudding door te openbaren dat er een nieuw stadion in de hoofdstad zou komen. Markerink verwacht echter niet dat Ajax het huidige stadion op korte termijn zal verlaten. “We hebben met Ajax een huurcontract van 30 jaar”, aldus Markerink op voetbalsite Elf.

“Het is nu nog te vroeg om te speculeren wat er gebeurt als er een nieuw stadion komt”, vervolgde de stadiondirecteur. Naar schatting zal de verbouwing tussen de 60 en 80 miljoen euro kosten. Wanneer de extra plaatsen zullen worden opgeleverd is nog niet bekend.
pi_55904920
Als ze maar iets aan die gracht doen. Wie wil er nou op een 3e ring zitten, dan zie je toch niks meer?!
pi_55904928
grachten dicht en dak eraf.
pi_55905076
Wat een ontwikkelingen buiten het veld de laatste dagen. Nu nog wat verdedigers en het wordt nog eens wat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55905380
Ik weet niet of dit al gepost is:
quote:
Van Gaal: "Titel met Ajax in 1994 mooiste prijs"

Niet de Champions League-zege in 1995, de daaropvolgende wereldbeker of zijn eerste titel met FC Barcelona, maar kampioenschap dat hij in 1994 met Ajax behaalde beschouwt Louis van Gaal als de mooiste prijs uit zijn loopbaan. Dat heeft de huidige coach van AZ laten weten in een interview met FIFA.com.

"Mijn eerste landstitel met Ajax in 1994 was het mooiste moment uit mijn carrière", zegt Van Gaal als hij gevraagd wordt naar het hoogtepunt van zijn toch al glansrijke trainersloopbaan. "Mijn vrouw was eerder dat jaar overleden. Ze stierf in januari en in mei pakten we met Ajax de titel. Dat was een heel emotionele periode voor me."

In totaal won Van Gaal als trainer vijftien prijzen. Het gros hiervan (elf) pakte hij bij Ajax, waar hij tussen 1991 en 1997 hoofdcoach was. Hierna won hij met FC Barcelona nog twee landstitels, een Europese supercup en een Copa del Rey
Volgende coach
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55905461
De Snor had Van Geel op z'n praatstoel gezet. In positieve zin zelfs.
quote:
Ajax wil graag langer door met Edgar Davids. Aan het einde van het seizoen loopt zijn contract af. 'Ik zie hoe ontzettend groot de drive van Edgar is en ga er dus voor honderd procent van uit dat hij zijn oude topniveau weer gaat bereiken. Daarom wil ik de komende maanden met hem bespreken hoe hij zijn toekomst ziet. Zoals Davids vorig seizoen speelde, is hij van grote waarde voor Ajax,' aldus Martin van Geel in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:07:14 #159
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55905955
Als Landzaat komt dan is het wel zeker dat van Basten ook komt
Jawel, je keek.
pi_55906198
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Jasza: ,,Als je nu op 411 officieel zit,maak je niet druk,komt allemaal goed,plek zat...", aldus opperhoofd Sub the Goesj op 410-forum.
Ja ik heb het gelezen, maar dat is wel scheef, waarom zou 411 wel meemogen verhuizen?

Maakt mij verder niet uit, heb via PM begrepen dat ik ook gewoon bij 410 ga horen volgend jaar

En idd het zal alleen maar gaan groeien de komende jaren, veel van die oudere zullen vast verdwijnen uit de vakken ernaast en alleen maar meer fanatieke gasten zullen erbij komen dus tis alleen maar goed voor de club dit.
pi_55906476
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens is Scheiman oud feyenoorder
Is ook zo.

Maar nogmaals, het zou mij verbazen als hij daadwerkelijk gecontracteerd wordt. Het is een aardige speler, maar zeker geen Ajax-materiaal. In dat geval mag Van Geel me bellen, dan kan ik hem zo nog twintig betere spelers uit de hoofdklasse noemen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55906556
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:15 schreef Jasza het volgende:

[..]
vakviervijfentwintiginvuurenvlam?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55906621
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:27 schreef Noshiba het volgende:

[..]

vakviervijfentwintiginvuurenvlam?
Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?

Zit jij nou eigenlijk in 410?

Ik vind het wel lekker allemaal hehe, maatje van me is alleen dodelijk aan het flippen omdat ie in 424 zit en nu dus naar Noord moet.

Maar ik heb ookal gezegd, mail Ajax ff dat je op Zuid wil blijven en het word vast geregeld
pi_55906645
Blegh, ook niet meer op 413 dan.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55906721
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:29 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?

Zit jij nou eigenlijk in 410?

Ik vind het wel lekker allemaal hehe, maatje van me is alleen dodelijk aan het flippen omdat ie in 424 zit en nu dus naar Noord moet.

Maar ik heb ookal gezegd, mail Ajax ff dat je op Zuid wil blijven en het word vast geregeld
422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55906775
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef Noshiba het volgende:

[..]

422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzo
Wtf lange zijde?

Weg daar joh mafkees

Gewoon Zuid 2e regelen joh
pi_55906835
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wtf lange zijde?

Weg daar joh mafkees

Gewoon Zuid 2e regelen joh
120

ik ben een begrip in dat vak

Ga ik staan en schreeuw je tegen de scheids ey, tyfushond niks aan de hand

hoor je achter je ga zitten homo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55907007
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:35 schreef Noshiba het volgende:

[..]

120

ik ben een begrip in dat vak

Ga ik staan en schreeuw je tegen de scheids ey, tyfushond niks aan de hand

hoor je achter je ga zitten homo
Whehe

Bij ons schreeuwt iedereen dat in het vak?

Ik zal er is opletten bij NAC of ik een jochie tyfushond hoor roepen
pi_55907091
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Whehe

Bij ons schreeuwt iedereen dat in het vak?

Ik zal er is opletten bij NAC of ik een jochie tyfushond hoor roepen
jochie steek boven iedereen uit

en loop met me armen te zwaaien

maarja genoeg slowchat OT:

Supportershome misschien ook naar Zuid
quote:
woensdag 09 januari, door micky, Amsterdam, 20:42u, Ajaxinside

Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.

Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55907162
Ik zal die 2 opa's naast me in 425 wel missen hoor.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55907172
Sud curva kaos

Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo

Sfeer maken is goed, dansen en doen of je een Italiaan/Argentijn bent, FOUT
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55907206
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zal die 2 opa's naast me in 425 wel missen hoor.
Maar je hebt mij weer terug
pi_55907216
Jochie?
pi_55907237
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos

Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo

Sfeer maken is goed, dansen en doen of je een Italiaan/Argentijn bent, FOUT
Klopt mijn standpunt is ook, ik wil best bij 410, no problem, maar dan ga ik lekker met me maten wat verder omhoog staan en zeker niet zonder shirt springen etc want dat gaat me echt tever, en dat carnaval vieren hoeft ook niet idd.

Zingen en staan is

Maar de rest hoeft van mij niet

Maargoed heb wel respect voor de gasten die dat wel doen, is toch een soort beleveing
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:47:47 #175
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_55907251
quote:
'Nieuwe Supportershome gaat ook mee naar Zuid'
09-01-2008 geplaatst door: Martijn Ruiter, Bron: VAK410

Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.

Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Spuit 11....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')