quote:Rez HD kost 800 punten, extra controllers voor vibratie
Velen onder jullie zullen warme gevoelens krijgen bij Rez. Deze cultklassieker voor de Dreamcast en later ook de PlayStation 2 wist muziek en gameplay op een originele en vooral geslaagde manier te combineren. Elke keer wanneer mensen voor kunst in games pleiten, wordt deze game wel eens genoemd. Q Entertainment staat hier dan ook bekend om. Zo is het ook de studio achter Lumines.
Vandaag werd bekend gemaakt dat Rez HD over een paar weken op Xbox Live Marketplace zal verschijnen voor 800 Microsoft punten. Dat is een prijs waar mee te leven valt, helemaal omdat het (incomplete) Lumines Live maarliefst 1200 punten kostte.
Ook kan je drie extra controllers gebruiken voor de game die zullen vibreren op de maat van de muziek. Helaas kan je niet gebruik maken van de Trance Vibrator, de hardware die bij de originele Rez uit kwam en bedoeld was om de beats extra tot je lichaam door te laten dringen (tot veel plezier van de mensen die er vrije sexuele gedachten op na hielden). Een paar extra controllers stellen in vergelijking niet zoveel voor, maar er trilt in ieder geval iets!
quote:
Het is gewoon een race ervaringquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
The club
Wat een dramatisch slechte demo
Kutgame, slotje
DMC 4 kent een volledig nieuw opgezette verhaal dus je kunt er zo in stappen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:51 schreef Koentje3 het volgende:
is DMC4 een spel wat je ook kan spelen als je nog nooit de voorgaande delen hebt gespeeld?
Als ik de hands-ons van het spel zo bekijk schijnt het nu net wat toegangelijker te zijn dan de vorige delen. DMC heb ik persoonlijk nooit pittiger gevonden dan Ninja Gaiden. Dat spel spant toch wel de troon.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is DMC enigzins te doen, of is het Ninja-gaiden-moeilijk godsonmogelijk?
kwam de LE niet met ebony en ivory ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om mijn pre-order van de normal edition (49,- bij Xboxhome) om te zetten naar de LE. Maar ja is het in dit geval wel de moeite waard?
![]()
Zo ja, dan zou ik 'm ergens anders moeten bestellen omdat ie (nog) niet op de site van hun staat.
dmc4 kent 2 standenquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hij is wel te bestellen bij Play.com.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kwam de LE niet met ebony en ivory ?
ik weet niet of die wel naar europa komt ik heb er niks over gelezen
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ninja gaiden is helemaal niet moeilijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ik de hands-ons van het spel zo bekijk schijnt het nu net wat toegangelijker te zijn dan de vorige delen. DMC heb ik persoonlijk nooit pittiger gevonden dan Ninja Gaiden. Dat spel spant toch wel de troon.
Zoals met ieder spelquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Ninja gaiden is helemaal niet moeilijkJe moet het alleen door hebben
Ja,... maar heb nu al twee DMC's geprobeerd en dat is nou precies wat me niet lukte,... het door krijgen. Teveel opties en combos,... snapte de logica niet en ging continue doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
huur/leen DMC4 dan een keer wanneer die uit is, misschien is het wel wat veranderd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
DMC heb ik nooit echt getrokken. Te hoog camp-gehalte met die gaye Dante. Verder vage controls en camera. Zo lukt het me nooit om combo’s goed uit te voeren.Ik wacht wel op Ninja Gaiden 2. Als ik bij DMC doodgaat heb ik het gevoel dat het aan het spel ligt, als ik bij Ninja Gaiden doodga ligt het aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |