lijkt ubisoft wel hahaquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
NFS Pro Street is tof!
Alleen gaar dat je 10 seconden nadat je het spel er in hebt gedaan al 3 mailtjes van EA in je inbox hebt! Vuile spammers
Niemand die het zegt, dus zeg ik het... wat lelijk??quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:12 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat om de gameplay.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand die het zegt, dus zeg ik het... wat lelijk??
vind je ? ik vind het wel mee vallen ik heb erger gezien op de 360quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niemand die het zegt, dus zeg ik het... wat lelijk??
Ach ik ben de laatste die over gfx wil zeiken hoor, maar het ziet er niet strak uit nee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? ik vind het wel mee vallen ik heb erger gezien op de 360
Dat keurmerk is wel handig, weet ik welke games ik moet mijdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Approved!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat keurmerk is wel handig, weet ik welke games ik moet mijden
Bouten spel, Most Wanted is veel beterquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Approved!
laatse deel wat ik leuk vond was deel 2quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Need For Speed
1e klas zuigproduct. De delen na Hot Pursuit waren allen dikke stront.
Euh, Need for Speed 3 Hot Pursuit ui 1998 dat was pas goud,quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laatse deel wat ik leuk vond was deel 2
Bouten spelquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bouten spel, Most Wanted is veel beter
Zijn gewoon hele slechte screens, spel ziet er echt wel goed uit hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach ik ben de laatste die over gfx wil zeiken hoor, maar het ziet er niet strak uit nee.
Maar wat Gijsje zegt, gameplay boven gfx.. hopelijk.
Met Antonio?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt vaak gespeeld met een vriend.
ok dat vat ik ff niet , je vind het niet leuk maar je blijft spelen ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef Leonos het volgende:
Heb toch Mass Effect gekregen van me ouders
Heb 2 en een half uur gespeeld, vind het niet echt leuk eigenlijk maar ik blijf wel spelen
Goed spel dus
Begin is wat saai.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef Leonos het volgende:
Heb toch Mass Effect gekregen van me ouders
Heb 2 en een half uur gespeeld, vind het niet echt leuk eigenlijk maar ik blijf wel spelen
Goed spel dus
En zo is dat bij ieder spel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar wat Gijsje zegt, gameplay boven gfx.. hopelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |