Guide button, X.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:39 schreef ach het volgende:
Is er een manier om je profiel van Live uit te loggen zonder je console uit en aan te moeten zetten?
De stekker eruit trekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:39 schreef ach het volgende:
Is er een manier om je profiel van Live uit te loggen zonder je console uit en aan te moeten zetten?
hey geen geintjes nuquote:
Bij offline weergeven voel ik me niet helemaal offline en krijg je elke keer die popups, die ik niet ga uitzetten want dan moet ik ze ook weer aanzettenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De stekker eruit trekken.
Maarre, waarom zou je dat willen? Je kunt jezelf wel offline weergeven, mocht je dat willen.
Huh? Normaal gesproken als je verbinding hebt wel?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:46 schreef ach het volgende:
[..]
Bij offline weergeven voel ik me niet helemaal offline en krijg je elke keer die popups, die ik niet ga uitzetten want dan moet ik ze ook weer aanzetten. X logt je hele profiel uit ja
Maarja beetje vage interface weer van MS. Als je je console aanzet ben je op je profiel ingelogd maar niet op Live, log je je profiel handmatig uit en weer in dan connect ie automatisch naar liveMicrosoft
Een maandag is het weer een kutgamequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
Pro Street is echt vet gewoon![]()
Het geluid is tof
Het rijd best lekker
Je hebt 4 onderdelen en voor elk onderdeel moet je een aparte wagen maken dat is ook leuk.
![]()
![]()
Die kans zit er alttijd in natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een maandag is het weer een kutgame.
Volgens mij heb ik dat een keer uitgezet maar ik weet niet meer waarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Normaal gesproken als je verbinding hebt wel?
FRSquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:25 schreef Gamedemon het volgende:
Free record deed voorheen precies hetzelfde. met zo'n pasje betaalde je de normale prijs dan.
Mag ik vragen hoe lang je daar op hebt moeten wachten?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb trouwens mijn 10 arcade games binnen van de friends for friends actie
Zit je bij Play.com eigenlijk met importkosten? Want bij GCshop kost de LE bijvoorbeeld maar (?) 57 euro en als er bij Play nog importkosten bijkomen ben je bij GCshop goedkoper uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
FRS
Devil May Cry 4 Limited Edition voor 46,49 euro:
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Winkel is gevestigd in de UK. Dus nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:42 schreef Jessah het volgende:
[..]
Zit je bij Play.com eigenlijk met importkosten?
Vuil? Krassen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:27 schreef Simsfan88 het volgende:
Ben ik de enige hier die bij PGR 4 vaak last heeft van de Disk Unreadable? Verder nooit veel last van gehad, maar nu al een aantal keer gehad. Valt eerst de muziek weg, soms laden de graphics niet meer mee, en dan ineens disk unreadable.
Heb je al tandpasta geprobeerd? Werkt vaak wel ik had ook eerst die melding en toen daarna deed die het weerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vuil? Krassen?
Ik had dat bij GoW. Eerst disc unreadable, een paar keer, op een gegeven moment alleen maar die melding. Toen een andere xbox geprobeerd en daar kreeg ik steeds de melding "to play this disc, put it in an 360 console".
Als je het bij andere spellen niet hebt, ligt het in ieder geval aan je disc.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:01 schreef FJD het volgende:
Zijn hier mensen met Amped 3?
Ik ben nu in de story line op het punt waarbij ik "find a way to replace the money that was stolen" uit moet voeren maar ik heb bij de cutscene niet goed opgelet dus ik heb werkelijk waar geen idee wat ik moet doenIemand een suggestie?
La maar, nu kon ik opeens wel op X drukken om naar de missie te gaan
Eerst Feyenoord-PSV, dan ga ik me daar eens in verdiepen.quote:
Yeah me too. Met 10 man voor de TVquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerst Feyenoord-PSV, dan ga ik me daar eens in verdiepen.
Damn, zit al te kijken maar hij staat er nog nie opquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
Content: Devil May Cry 4 Demo
Price: Free
Availability: Not available in Asia or Germany
Dash Text: [ESRB: E (Everyone) MILD LYRICS, VIOLENCE] In Devil May Cry 4, complex controls are a thing of the past; now any action fan can pull off amazing moves using only a few buttons in fast-paced arcade action.
Size: 1.36 GB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |