Okquote:Op maandag 24 maart 2008 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon, 1 blok sunlight, zoals je het ook koopt, op het matras aan het voeteneind. Matrashoes eroverheen en klaar!
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon, 1 blok sunlight, zoals je het ook koopt, op het matras aan het voeteneind. Matrashoes eroverheen en klaar!
Nu ja, dat werd gezegd bij de tips, 2 stukken zeep, dus heb het maar gedaan.quote:
Dat klinkt ook niet zo geweldig...quote:Op maandag 24 maart 2008 15:04 schreef vejay het volgende:
Zei ik gister hier nog dat ik zelden kramp had en alleen in m'n voeten... Kreeg ik gister spontaan kramp in m'n keel/nek :S. Sloeg helemaal nergens op, m'n tong werd m'n keel ingetrokken en de huid van m'n keel en nek omhoog. Heb 5 minuten liggen creperen.
Kwam waarschijnlijk door m'n droog keel van die hashiesj, maar wtf.. Ademhalen ging gewoon kutWist nieteens dat je daar kramp kon hebben.
Geen idee in hoeverre het puur psychisch is, of daadwerkelijk een 'echte' oorzaak heeft. je merkt dat ook mensen die er TOTAAL geen vertrouwen in hebben dat het werkt, maar die het toch proberen, er OOK baat van hebben... dus tja...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:23 schreef Oblivion het volgende:
Gisteravond had ik al kramp toen ik achter de pc zat, dus testen!!!
Maar geen kramp gehad in bed met mijn 2 stukken zeep...![]()
Werkt volgens mij alleen maar psychisch, maar het werkt nog steeds!
En ruikt lekker...
Stukje zeep in een sjaal om je keel?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:04 schreef vejay het volgende:
Zei ik gister hier nog dat ik zelden kramp had en alleen in m'n voeten... Kreeg ik gister spontaan kramp in m'n keel/nek :S. Sloeg helemaal nergens op, m'n tong werd m'n keel ingetrokken en de huid van m'n keel en nek omhoog. Heb 5 minuten liggen creperen.
Kwam waarschijnlijk door m'n droog keel van die hashiesj, maar wtf.. Ademhalen ging gewoon kutWist nieteens dat je daar kramp kon hebben.
Passen die allemaal onder je hoeslaken!? Wow...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ik moet het altijd warm maken...
Ga dan dus op het randje van de badkuip zitten met gloeiend heet water erin waardoor de kramp weg gaat.
Vannacht trouwens weer geen kramp gehad!
Vanavond weer met man, hond en 2 stukjes zeep slapen! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
Passen die allemaal onder je hoeslaken!? Wow...
ik heb ook wel eens kramp in mn kuit tijdens het rijden gehad.. niet tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:14 schreef Oblivion het volgende:
Ja, maar overdag hoef je je bed niet uit...![]()
Dan kan je rekken en strekken...
Althans moet je niet in de auto zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |