Heb je een youtubelinkje naar jullie gezamelijke lovesong?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Wederzijds! Ondanks dat jij voor Lieke gaat en ik voor Huub. Go figure
verder dan een geirriteerde stam wegens muggenolie ben ik niet gekomen.quote:
Dat kan ik niet openbaar maken. Vraag maar eens hoe vaak hij het over bouwvakkerstampeloerissen heeft gehad als Dennis fan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een youtubelinkje naar jullie gezamelijke lovesong?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik niet openbaar maken. Vraag maar eens hoe vaak hij het over bouwvakkerstampeloerissen heeft gehad als Dennis fan.
Ik moest hem toch steunenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij had het er vaker over dan hij
![]()
Dit is het luflied van mij en Disana, door mij ingezongen:quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een youtubelinkje naar jullie gezamelijke lovesong?
Ik blijf even bij Dillinger, als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is het luflied van mij en Disana, door mij ingezongen:
http://youtube.com/watch?v=_LBciBrw7Gs
Ik moet nog een beetje aan mijn stem werken......quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik blijf even bij Dillinger, als je het niet erg vindt.
Oh, ik dacht dat het deze http://youtube.com/watch?v=qZ9BzJu5PJo wasquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is het luflied van mij en Disana, door mij ingezongen:
http://youtube.com/watch?v=_LBciBrw7Gs
Met zo'n bouwvakkerstampeloeris kannie wel een helpende hand gebruikenquote:
Nee trut !!!! Wat ben je nou voor WAARDELOZE vriendin dat je niet eensquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het deze http://youtube.com/watch?v=qZ9BzJu5PJo was![]()
Nou haal die kutsig dan ook maar weg, sta ik ook niet meer voor gek.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee trut !!!! Wat ben je nou voor WAARDELOZE vriendin dat je niet eens
ONS lied ken onthouden..............................BIATCH !!!!!!
http://www.dailymotion.com/video/x11o1f_sign-o-the-times_datingquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik blijf even bij Dillinger, als je het niet erg vindt.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee trut !!!! Wat ben je nou voor WAARDELOZE vriendin dat je niet eens
ONS lied ken onthouden..............................BIATCH !!!!!!
Kweenie hoor... ik ken bouwvakkers alleen maar van de grote bilnaden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met zo'n bouwvakkerstampeloeris kannie wel een helpende hand gebruiken
Oh, nou dan maak ik het wel weer goed.........quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo hè, tegen Saantje, dan krijg je ruzie met mij
Als je wilt uithuilen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou haal die kutsig dan ook maar weg, sta ik ook niet meer voor gek.
Je moet toch ERGENS je duimstok kwijt ?!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kweenie hoor... ik ken bouwvakkers alleen maar van de grote bilnaden.
zeker.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef Jappie het volgende:
Heb je eik het nieuws nog een beetje gevolgd onder die palmboom van je ?
Maak je onthaarde borst dan maar nat...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh, nou dan maak ik het wel weer goed.........
Als ik JOU tegen me krijg.......................
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kweenie hoor... ik ken bouwvakkers alleen maar van de grote bilnaden.
Moet ik eerst effe met de tondeuze eroverheen........quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak je onthaarde borst dan maar nat...
Tis nog niet zo ver..don't hurry...take it easyquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Moet ik eerst effe met de tondeuze eroverheen........
Is het zo glad genoeg ???quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis nog niet zo ver..don't hurry...take it easy
Jezus, dat ik steeds weer mijn favo muziek wegklik voor die kankerherrie van jou.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ixr5EdY6r_Q
Die had ik wèl goed.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=pD8ymBR2Ufoquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, dat ik steeds weer mijn favo muziek wegklik voor die kankerherrie van jou.
Hebben jullie eik je eigen negert alweer terug.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd wat Perez van Dillinger zou vinden.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=FTLwiccIOxI
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=FTLwiccIOxI
Nee, Gobbelie Gob heeft geen interesse meer, die schijnt nu iets met lease-autio's te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hebben jullie eik je eigen negert alweer terug.
Die korte broeken, zo mannelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je wilt uithuilen...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=kl-v5bKyQQ4
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is het zo glad genoeg ???
[ afbeelding ]
Alliteratie? Leg es uit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:12 schreef Gert het volgende:
O, voor de liefhebbers:
Op 5 februari wordt er in meer dan 20 staten gestemd, en zal de beslissing waarschijnlijk vallen.
Uiteraard hebben de yanks er al een 'passende' alliteratie voor bedacht: Tsunami Tuesday.![]()
[ afbeelding ]
Op papier stemmen moeten ze gewoon afschaffenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lag allemaal aan de stemmachines.
Kijk vooral naar de laatste alinea![]()
.
Wat is er eigenlijk met die wortelquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:12 schreef Gert het volgende:
O, voor de liefhebbers:
Op 5 februari wordt er in meer dan 20 staten gestemd, en zal de beslissing waarschijnlijk vallen.
Uiteraard hebben de yanks er al een 'passende' alliteratie voor bedacht: Tsunami Tuesday.![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste één-tweetje met Disana.quote:
Nee dat komt omdat je nog te belabberd bent om een paar weekjes bij te lezen.quote:
Als hij wel zou bijlezen dan zou hij het waarschijnlijk nog niet snappen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je nog te belabberd bent om een paar weekjes bij te lezen.
Overdag tussen 10 en 5 misschien wèl hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij wel zou bijlezen dan zou hij het waarschijnlijk nog niet snappen...
Als je zo wild hebt liggen wippen dat je knieën open liggen dan zie je er binnen 4 weken niets meer van.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:22 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Waar de fuck gaat dit over
Ah, vrouwenkwaaltjes dus.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je zo wild hebt liggen wippen dat je knieën open liggen dan zie je er binnen 4 weken niets meer van.
Strakke huid?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:22 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Waar de fuck gaat dit over
Ga een beetje gaapjes zitten fokkenquote:
Moeten we het over mijn vruchtbaarheid gaan hebben?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga een beetje gaapjes zitten fokken![]()
Dat is ook niet erg vruchtbaar
Alsof dat ook maar enigszins mogelijk is met al die edits van een bepaalde modquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je nog te belabberd bent om een paar weekjes bij te lezen.
Gekochtquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef PeterNB het volgende:
Goeienavond Kindertjes van God !!!!!!!!
Daar heb ik scheit aanquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moeten we het over mijn vruchtbaarheid gaan hebben?
Hoi Peter, én, heb je de Zappa-collectie gekocht? Of is het bieden nog steeds bezig?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef PeterNB het volgende:
Goeienavond Kindertjes van God !!!!!!!!
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:24 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Peter, én, heb je de Zappa-collectie gekocht?
Hij gaat hem vandaag of morgen op de post doen via Airmail.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:, wanneer denk je 'm binnen te hebben?
Gaapquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt overal schijt aan, een keer badderen kan geen kwaad hoor!
Was gisterenavond het zo zat al dat nagedenk dat ik een bod heb geplaatstquote:
Ik klik op geen enkele link..voor je het weet zit je op één of ander frustiforum...quote:
Nee joh, geen spijtgevoelens, lekker genieten van je aankoop!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Was gisterenavond het zo zat al dat nagedenk dat ik een bod heb geplaatst
en de computer heb uitgezet. Vanochtend op mijn werk gekeken en had
een mailtje met 'Gefeliciteerd....u bent de hoogste bieder...bla bla'
Heb wel een beetje spijtgevoel (is toch een hoop geld) maar aan de
andere kant: "ik kan nu toch niet meer terug"![]()
![]()
Nope, staat HELEMAAL volquote:
Onder je ava is nog ruimtequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nope, staat HELEMAAL vol![]()
Ik wil best wat ruimte voor je maken, maar dan moet ik toestemming
hebben van Saantje. Saantje's mededeling stond EIGENLIJK
gepland tot in ieder geval 1-jan-2009.............................
Snél Pietje!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #568] Waar we de hele dag Frank Zappa gaan luisteren
Protestquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #568] Waar we de hele dag Frank Zappa gaan luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |