quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:33 schreef -Blurk- het volgende:
Fipo
Duhhhhhhhh !!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:33 schreef -Blurk- het volgende:
Fipo
Hij lijkt me niet erg moeilijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:34 schreef -Blurk- het volgende:
Komt er nog een klein berichtje Pietje ter verduidelijking van de titel?
Ja maar niet lang meer hoor ...quote:
Dag NMNS, mijn dromen gaan een iets andere richting uit, maar minstens zo heerlijk, tot morgen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga niet verder....ik ga lekker dromen, over zeiljachten...........toedels......![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:51 schreef -Blurk- het volgende:
Welterusten allemaal, en tot morgen, sleep tight and don't let the bedbugs bite.
He pietje, alles wel daar?quote:
Moguh pietquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WumSB0vZ5l8
Je had je baggerdag niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij had ik gister een rustig dagje.
Thxquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:55 schreef Pavement het volgende:
Speciaal voor Heidi dan
http://nl.youtube.com/watch?v=TmFLAtQC9Qk
Ja, die moet ik ook ergens hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
LimeWire werkt nog prima (ik heb 4.14).
Ik zit op een netwerkt achter een NAT router en dat gaat niet automatisch goed.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Poorten opgeven doe ik alleen bij torrents, en voor torrents is Azureus ideaal.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:53 schreef -Blurk- het volgende:
Middag! Lunch en een beetje small-talk please
Geen enkele case opgelost, en braintraining is dan ook hard nodig!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Small-talk, je bent weer back-in-business, vandaag nog wat leuke cases opgelost met behulp van braintraining
?
Ja, binnen achter glas in het zonnetje is het lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig schijnt de zon, maar er staat wel een puist wind HiDi
Gelukkig maarquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef -Blurk- het volgende:
Ik heb even gelezen wat jullie (Pietje en HiDi) hierboven geschreven hebben en ik moet eerlijk zeggen, heb er een hoop van geleerd
Gelukkig maar, doen we 't niet voor niksquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef -Blurk- het volgende:
Ik heb even gelezen wat jullie (Pietje en HiDi) hierboven geschreven hebben en ik moet eerlijk zeggen, heb er een hoop van geleerd
En dat is heul niet waarquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef -Blurk- het volgende:
..en nu heb ik kwartet
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:35 schreef -Blurk- het volgende:
Jammer, maar moet weer gaan:
http://www.youtube.com/watch?v=3gBIC7Paje0
Maar dit is toch ook stevig? Én jij bent wakker, dus het werkt!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 schrikt wakker uit z'n bloedsaaie wetenschappelijk geblabla
Ik had toch wel dikke metal verwacht.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo is't ook
http://nl.youtube.com/watch?v=2kIZeVoRBuU
Crucified... wow, was het zó erg?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:42 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uiV-jsdGNd0
Even de boel wakker maken
Ja, Hillary gaat goed!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:41 schreef Gert het volgende:
Carrot-gate is trouwens weer een stapje dichterbij.
Inderdaad. Toch leuk dat het hier zo divers is, en dat er, naast wat luchtiger onderwerpen, ook ruimte is om de ins en outs van de voorverkiezingen in de V.S. te bespreken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, Hillary gaat goed!
Straks een lekkere secretaris en hoppa met de wortel
Ja, we kunnen hier diepgaand discusiëren en tot de kern komenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch leuk dat het hier zo divers is, en dat er, naast wat luchtiger onderwerpen, ook ruimte is om de ins en outs van de voorverkiezingen in de V.S. te bespreken.
Klopt helemaal wat je zegt. Maar toch... praatjes vullen geen gaatjes. Je hoeft geen Willy Wortel te zijn om dat in te zien.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, we kunnen hier diepgaand discusiëren en tot de kern komenwat dat betreft gaat het hier met de onderwerpen vaak op en neer
Dat is waarquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt. Maar toch... praatjes vullen geen gaatjes. Je hoeft geen Willy Wortel te zijn om dat in te zien.
Hoi Blurkquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hallo Bong, heb je een paar dagen gemist
Gelukkig alleen verveling en geen hoofdpijn Bongquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Blurk![]()
Ja dat kan kloppen, was eventjes wat SC moe, en zat een beetje in de verveel-stand
En zo is dat!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gelukkig alleen verveling en geen hoofdpijn Bong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |