quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Denemarken werd europees kampioen in 1992. Welk ander land vervingen ze ?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:03 schreef Flitspaal het volgende:
Door wie werd Nederland in 1996 op het EK uitgeschakeld?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:10 schreef Szura het volgende:
Welke Nederlandse spelers misten hun penalty in de penaltyreeks in de halve finale van wk'98 tegen Brazilë
4 op een rij, in een dubbele puntentopic.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef tong80 het volgende:
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona de EC-1 won in 1992 ?
Wat een gezeik hier.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:37 schreef Szura het volgende:
ja als die ronald koeman nou gewoon wordt goedgekeurd komt er een andere categorie mensen
http://www.youtube.com/watch?v=HXEpJluS0yM&feature=related
zie hier het bewijs
beste tong, dit is toch een "Algemene Kennis Quiz", daar ga je toch zulke 'gedetailleerde' voetbalvragen stellen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een gezeik hier.
Ik stel een paar voetbalvragen omdat anderen dat ook doen.
Ik zeik toch ook niet als er tien biologie-vragen na elkaar worden gesteld ?
Iedereen is welkom hier lijkt me. En net als bij triviant zijn er vragen in allerlei kleuren.
Dat je het antwoord niet weet ligt niet aan mij.
Dit was een strikvraag omdat iedereen weet dat Ronald Koeman scoorde.
Maar de vrije trap werd genomen door Bakero waarna Koeman scoorde.
Succes verder stelletje zeiksnorren
Ik zat ook aan een indirecte te denken. Maar ik kon niet op de naam van die ander komenquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een gezeik hier.
Ik stel een paar voetbalvragen omdat anderen dat ook doen.
Ik zeik toch ook niet als er tien biologie-vragen na elkaar worden gesteld ?
Iedereen is welkom hier lijkt me. En net als bij triviant zijn er vragen in allerlei kleuren.
Dat je het antwoord niet weet ligt niet aan mij.
Dit was een strikvraag omdat iedereen weet dat Ronald Koeman scoorde.
Maar de vrije trap werd genomen door Bakero waarna Koeman scoorde.
Succes verder stelletje zeiksnorren
Als er een nieuwe user komt in het VBL-kwis topic stellen we altijd deze vraag om te ontgroenen. Nooit was er iemand die kritiek had maar ze konden er allemaal om lachen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:44 schreef Szura het volgende:
iedereen weet dat koeman die vrije trap nam. Als ik Perez een bal klaarlegt bij een vrije trap en Huntelaar scoort ben ik van mening dat Huntelaar die vrije trap heeft genomen.
Nogmaals dit was een strikvraag. Je kunt er om lachen of je kunt om een uur of 12 verontwaardigd gaan doen op een mooie woendsdagmiddagquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:45 schreef latislos het volgende:
[..]
beste tong, dit is toch een "Algemene Kennis Quiz", daar ga je toch zulke 'gedetailleerde' voetbalvragen stellen?
lijkt me vrij logisch dat deze anders reageren, omdat in VBL allemaal voetbalfans zitten...quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als er een nieuwe user komt in het VBL-kwis topic stellen we altijd deze vraag om te ontgroenen. Nooit was er iemand die kritiek had maar ze konden er allemaal om lachen.
Hier is de mentaliteit duidelijk anders
Waarom ziek ik nu weer ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:52 schreef qonmann het volgende:
Tong gaat ergens anders zieken ...mooi
Ik zei Stoichkovquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:49 schreef latislos het volgende:
ps. volgens wikipedia is nummer 8 (die de vrije trap duidelijk neemt in dat youtube filmpje) Hristo Stoichkov en niet Bakero...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |