quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
Een paar maanden. Ik kwam er alleen maar achter omdat hij (let op hoor, nu wordt het lastig te volgen) terwijl hij met háár was - achter mijn rug om dus - ook haar weer had belazerd zeg maar, met twee andere damesEn daar was ze zo pissig om dat ze om wraak te nemen op hem alles aan mij heeft opgebiecht! Ik kreeg alle ins en outs om mijn oren, zeg maar.
Zij is alleen wel degene die nu de moeder van zijn kind is, dus ze heeft het hem toch vergeven!
Man, die grijpt al naar de gewone peuken als de benzine weer stijgtquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan ga ik je nu op je donder geven.
Reken er maar op dat je moeder echt niet stopt als jij dat zo doet. Echt.... 3 en de PS is een stuk beter in teerniveau dan 20+ gewoon. Ben daar nou gewoon alvast heel blij mee en zorg niet dat ze haar kont tegen de krib gaat gooien omdat jij zit te zeiken.
Zoals ik lees is ze zo eigenwijs als een hond z'n kont. Klinkt ook heeeeel bekend. ik ben ook zo'n doos. En hoemeer mensen erover zeiken, hoemeer ik rook, ook al heb ik mezelf ermee. Dat weten we heus allemaal wel. Daar heeft ze jou echt echt niet voor nodig, al bedoel je het nog zo lief.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Wil iemand een snurkende kerel kopen?![]()
Ook al aan gedacht, maar dan ben ik bang dat ik de wekker niet meer hoorquote:
Ik dus ook niet....dan ben ik niet te genietenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:49 schreef Morretje het volgende:
Ja..![]()
Ik kan ook heel slecht tegen snurken.. Kan sowieso slecht tegen wakker (gemaakt) worden midden in mijn slaap..
Ik zal het dit weekend es ff testenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik leg gewoon mn telefoon (wekker dus) op mn kussen, die hoor je echt wel
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarop moet Dhr. M afstuderen dan? Of is dat big secret?
Ik ook. pissig dat ik er altijd van wordquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:49 schreef Morretje het volgende:
Ja..![]()
Kan sowieso slecht tegen wakker (gemaakt) worden midden in mijn slaap..
Oehhh...spannendquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:30 schreef Morretje het volgende:http://video.stumbleupon.com/#p=xho0e6j5xz
Maar ALS je in de buurt zou zijn, is het dan de bedoeling dat je bij de bevalling bent?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:05 schreef Qwea het volgende:
nee ik ga niet heen en weer reizen. Kijk, als ik morgen naar DH ga, blijf ik er ook tot donderdag. Als ze dan bv maandag bevalt heeft ze pech
Erbij ? god, puhleasequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ALS je in de buurt zou zijn, is het dan de bedoeling dat je bij de bevalling bent?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Asl mijn zusje op knappen zou staan, dan kwam ik er echt wel voor terug.
Ik denk dat ik bij de eerste wee al voor de deur zou liggen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
Zeg, jullie melden je toch wel even massaal aan op Conleche d'r Hyves he?
Zij heeft behalve mij en Hara nog helemaal geen F&F meisjes als vriendje!
Vorig jaar is mijn collega bevallen en die zou na de bevalling direct ff haar moeder bellen.quote:
Neequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef Greys het volgende:
Qwea, dit is toch wel een speciaal 'iets', daar ga je toch wel voor reizen!?
Ja, maar ik zou zelf ook niet 3x naar hem willen reizenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat maakt dat nou uit!![]()
Hij vindt het toch ook leuk dat ie weer ome MM wordt?
Net uitgebreid gebeld. Ze weet het zelf ook niet. Ze heeft wel voor weeën maar geen echte. Kon zijn dat ze over 3 min ging bevallen volgens de dokter, maar ook pas over 6 dagen oidquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
Niet eens enorme ontkenning? Dat doet die snurkert van mij altijd!
"Het was Bink!"
Qwea, konden ze er in het ziekenhuis niets over zeggen, hoe lang ze dachten dat het ongeveer nog gaat duren? Ik denk zelf dat als ze nu gingen kijken of ze ingeleid ging worden (hoe lang 'over de datum' is ze ook alweer nu dan?) dat het niet meer tot donderdag gaat duren. Maar ik kan het mis hebben, want ik heb er echt niet zoveel verstand van, zeg maar
EDIT; oh ik zie het al ja, ze is eigenlijk nog niet uitgerekend!
Dan weet ik het ook niet!![]()
Ben je voor me aan het lobbyen, Greys??quote:
Ja!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je voor me aan het lobbyen, Greys??![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |