aaaaaaaaaaaaaaaaah op die manierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef Morretje het volgende:
Ehm, na het bericht dat Anton al weg was niet, want we hebben afgesproken dat wij een afspraak maken als we heen gaan..
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:34 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ja ik ben Leonie idd
Ik weet van jullie ook alle namen niet
Heb je net toegevoegd..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag jequote:
En jou ook gevonden!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aangenaam kennis te maken: Danielle
hoi ; Denisequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:34 schreef MissBliss het volgende:
Jou had ik al gevonden en nu Qwea ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ingrid....aangenaam![]()
Ene Greys...sommige dingen van mij gelieve niet op internet
Wil je me even een PM-etje sturen wat je bedoelt, want ik ben aan het denken maar ik weet niet waar je op doelt!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ingrid, die met die enthousiaste Hyves-foto....aangenaam
![]()
Dank uquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeeee, DIE foto's houden we prive
Ik ga ze zo boven mijn bed eens bekijkenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga ze zo boven mijn bed eens bekijkenook vrouwen kunnen fappen
Gezellig, Ziggy moet tegenwoordig ook tussen ons in onder de dekens liggenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:30 schreef Greys het volgende:![]()
Gekke grieten
Ik ga ook zo mijn bedje opzoeken met Meneer Greys en ons voorbehoedsmiddel-called-Bink!
(Ze ligt tegenwoordig DWARS tussen ons in).
Nou nee...niet echt heurquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets mis [ afbeelding ]
Ik heb geen ventquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou nee...niet echt heur![]()
Wij hebben 4 katten tussen ons in...dat is pas superanti-conceptie![]()
Trusten Greys...ik ga ook slapen![]()
PS ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:19 schreef Qwea het volgende:
volgens mij heeft de PS van mn ma de geest gedeeltelijk gegeven
Ik geloof iets van 60 euro per doosje. Het is een soort kuur; je begint een aantal dagen voordat je echt gaat stoppen en vervolgens ga je de tabletten afbouwen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:49 schreef Maes het volgende:
Kost dat Ing? Moet ik dat op doktersrecept halen?
Goedzo!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef Maes het volgende:
Ik heb even gegoogled op Zyban en kom het allemaal tegen. Er komt een heel behandelplan aan te pas en ik ben al gestopt dus vooraf beginnen met een kuur is al niet meer van toepassing. Ik zet gewoon door en ben keihard.(valt wel mee hoor) ik wil het gewoon erg graag.
Het gaat lukken
![]()
Wat me heel erg helpt is het tellertje dat aangeeft hoeveel geld ik al bespaard heb.
Syban? Champix?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:18 schreef Maes het volgende:
Hoi, ik ben net gestopt met roken, moeilijk hoor.............................
Het nog even gedacht aan die hippe supersmoker maar ik wil toch helemaal van de gewoonte af. Ik heb nu van hele vieze tabletjes (tenminste ik vind ze vies) en dan heb je ook geen zin in een sigaret.
Ja, iedereen heeft daar geloof ik goeie ervaringen mee. Maar is het niet zo dat je zonder de wil nergens komt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Knap van je Maes![]()
En nou volhouden he?
Mocht het niet lukken, in onze praktijk hebben we erg goede ervaringen met Zyban.
Is eigenlijk een anti-depressiva die de behoefte aan nicotine onderdrukt en daarbij zorgt dat je eetlust niet toeneemt.
Iedereen die het bij ons daarmee heeft geprobeerd is nog steeds gestopt.
Iig succes
aahquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:47 schreef Maes het volgende:
[quote]Op woensdag 9 januari 2008 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Syban? Champix?
Nee Niquitin 'zuig'tabletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |