quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is een manier om gewoon wat bij te gaan verdienen, maar dan zonder te werken?
Hoe wil jij een BV vermoorden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef koudhier het volgende:
schuldeiser (laten) vermoorden
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef koudhier het volgende:
Ja, leukquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:20 schreef OVLOV het volgende:
Al het geld opsparen tot een groot bedrag. Daarna naar HC en alles op een kleur bij Roulette.
Gaat het goed dan verdubbel je je geld, gaat het slecht dan verlies je alles en spring je van een hoge flat.
Nee, ik verdraai het verhaal omdat ik geen zin heb om de waarheid te vertellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:23 schreef rgras het volgende:
Je bent 15/16 en je moet nu al geld lenen?
Laten we zeggen: brommer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:26 schreef rgras het volgende:
Waar heb je die 1250 euro aan uitgegeven?
MInimum ligt vlak onder de 3 euro volgens mij. Waarom verkoop je inderdaad niet iets van jezelf?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat is nou een goed salaris voor een 15-16 jarige?
ik hoop toch meer dan 3 euro
quote:Ik heb geld nodig, best wel veel, maar werk al erg veel.
Klopt iets niet hè?quote:Ik bedoel meer van als je maximaal 20 euro per week verdient, dan schiet het niet op
4/5 euro als je 15/16 bent?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:32 schreef frenkck het volgende:
[..]
[..]
Klopt iets niet hè?
gemiddeld uurloon rond jouw leeftijd? 4 à 5 euro? ik noem 4 à 5 uur werken in de week niet echt veel.
Hup hup, er zijn ook zat avonden in de week of dagdelen doordeweeks dat je vrij bent. Neem aan dat je zaterdag al werkt.
En als je nog minder verdiend dan die 4 à 5 euro per uur maar eens snel een andere baan zoeken.
Zit ik ook aan te denken. 's Avonds en door de week wordt 't 'm eigenlijk nooit. 's Weekends zou ik graag 2 dagen werken. Als je dan 5 euro verdient zit je snel op 80 euro/weekquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:32 schreef frenkck het volgende:
[..]
[..]
Klopt iets niet hè?
gemiddeld uurloon rond jouw leeftijd? 4 à 5 euro? ik noem 4 à 5 uur werken in de week niet echt veel.
Hup hup, er zijn ook zat avonden in de week of dagdelen doordeweeks dat je vrij bent. Neem aan dat je zaterdag al werkt.
En als je nog minder verdiend dan die 4 à 5 euro per uur maar eens snel een andere baan zoeken.
Ik ben niet muzikaalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:36 schreef -SG- het volgende:
Ga in een drukke winkelstraat een muziekinstrument bespelen!
4 euro is wel reeël als 15 jarige hoor. 4,50 voor een 16 jarige dan.quote:
Ik vind het zwaar tegenvallen bij de "kleinere" bedrijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:37 schreef frenkck het volgende:
[..]
4 euro is wel reeël als 15 jarige hoor. 4,50 voor een 16 jarige dan.
Je moet ook niet bij standaard baantjes als de supermarkt of mac donalds gaan werken natuurlijk, bij grote concerns stijg je nooit boven het minimumloon uit. Ga eens langs bij een tuinder of andere kleine bedrijven, als jij je daar goed inzet heb je een dikke kans om dit loon te gaan krijgen.
Die scooter was maar bedacht om het verhaal wat vorm te gevenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef DropjesLover het volgende:
Mc Donalds?
zoeken ze altijd jong personeel en je kan dr bijna altijd wel veel werken. ben daar toen ik 15 was begonnen, 2,5 jaar 1 dag per week (zondag ochtend) voor zo'n 20 euro/dag (3 euro x 7u werken oid)
maar je kan dr vast ook wel 2 dagen of meer per week, ze zijn redelijk flexibel meestal.
overigens, geld lenen om een scooter te kopen![]()
werken, sparen dan kopen, is nog goedkoper ook (rente enzo) en geen gezeur achteraf...
overigens krijg ik nu zo'n 5,50-7 euro bruto als 21 jarige bij n uitzendbureau...
Hoogquote:
Het is toch zwaar frustrerend als je een hele dag je uitslooft en je daar amper fatsoenlijk van uit kan gaan diezelfde avond?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hoog
Meeste mensen die ik ken(de) werkten toen ze 16 waren voor zo'n 3 euro nog wat. Dat was dan wel bij de supermarkt ed.
Ja je kan er misschien wel veel werken, maar wel voor een absoluut baggerloon en amper stijging naarmate je ouder wordt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef DropjesLover het volgende:
Mc Donalds?
zoeken ze altijd jong personeel en je kan dr bijna altijd wel veel werken. ben daar toen ik 15 was begonnen, 2,5 jaar 1 dag per week (zondag ochtend) voor zo'n 20 euro/dag (3 euro x 7u werken oid)
maar je kan dr vast ook wel 2 dagen of meer per week, ze zijn redelijk flexibel meestal.
overigens, geld lenen om een scooter te kopen![]()
werken, sparen dan kopen, is nog goedkoper ook (rente enzo) en geen gezeur achteraf...
overigens krijg ik nu zo'n 5,50-7 euro bruto als 21 jarige bij n uitzendbureau...
TNT neemt tegenwoordig in de steden pas mensen aan die 17/18 jaar zijn. Op het platteland daarentegen kan je 't als 16-jarige gewoon proberen, dan verdien je daar zo'n 5 euro.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:56 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ja je kan er misschien wel veel werken, maar wel voor een absoluut baggerloon en amper stijging naarmate je ouder wordt.
Toen ik 16 was zat ik toch al wel aan de 4,50 euro per uur kan ik mij herinneren.
De TNT post betaald ook vrij goed dacht ik. Wat ook wel een goudmijntje is een krantenwijk nemen en dit dan combineren met een ander gratis krantje of folders in diezelfde wijk. 1x delen, 2x de verdienste.
Gewoon een tulpenkweker zoeken, die hebben wel bloemen in de winter.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:34 schreef mschol het volgende:
tuinders zijn idd goeie werkgevers, is alleen wel seizoensarbeid vaak (ookal staat alles in kassen, in de zomer hebben ze echt mensen nodig)
Ga in de horeca werken. Dan hoef je niet uit, dus geef je geen geld uit, en je verdiend juist. Dus eigenlijk verdien je dan dubbelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Het is toch zwaar frustrerend als je een hele dag je uitslooft en je daar amper fatsoenlijk van uit kan gaan diezelfde avond?
Kan je om lachen, maar ik zat laatst een docu te kijken over die gasten, en die halen zo'n 400-700 euro per week op.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:36 schreef -SG- het volgende:
Ga in een drukke winkelstraat een muziekinstrument bespelen!
De vordering op de schuldenaar (mits natuurlijk persoon) gaan gewoon over op de erfgenaam, en wanneer je die allemaal hebt vermoord op de staat. Laat je de BV failliet gaan, dan zal de curator innen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef koudhier het volgende:
Precies! Ik zou eens beginnen met een nier. Er is toevallig net een luchtbrug met de Antillen geopend.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef rgras het volgende:
[..]
Waarom verkoop je inderdaad niet iets van jezelf?
http://www.dufec.nl/quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:06 schreef Rollo het volgende:
Ik weet niet precies de naam van het bedrijf, maar er bestaan in ieder geval wel een aantal van die bedrijven waar je heel flexibel kunt werken en best aardig kunt verdienen.
Je moet dan meestal verkeersdeelnemers tellen ofzo (echt kutwerk dus) en ook nog eens om 5.00 uur je bed uit, maar het verdient volgens mij wel ruim 100 euro per dag. Dat zet dus iig wel zoden aan de dijk. Zelf heb ik het nooit gedaan maar wat vrienden van me wel, en die konden het volgens mij nog gewoon de dag van te vore aangeven als ze wilde werken.
Geef minder uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb gewoon wat geld nodig. Maar het schiet niet op met mijn huidige bijbaan.
Da's nog drie euro teveel voor deze mentaliteit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die scooter was maar bedacht om het verhaal wat vorm te geven. Ik werk nu ook voor 3 euro trouwens.
Als je niet uitgaat, kun je alles wat je hebt verdiend weer gebruiken voor het aflossen van de lening.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Het is toch zwaar frustrerend als je een hele dag je uitslooft en je daar amper fatsoenlijk van uit kan gaan diezelfde avond?
En nu wil je nog serieuze reacties?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is een manier om gewoon wat bij te gaan verdienen, maar dan zonder te werken?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu wil je nog serieuze reacties?
Je hebt volkomen gelijk mijn vriendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, echt. Dit kan ik toch niet serieus nemen?
Hebben wij samen geknikkerd?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:20 schreef Teezie het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk mijn vriend
Neequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:23 schreef Teezie het volgende:
[..]
Zijn alleen de mensen waarmee je knikkert jou vrienden?![]()
Dat vroeg ik me ineens afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:26 schreef Teezie het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of we ooit geknikkerd hebben?
Ooh maar ik weet het niet, denk ikquote:
Als iemand dat tegen je zegt is het echt tijd om een leven te downloaden. Overigens ook voor het andere sujetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:28 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ooh maar ik weet het niet, denk ik
Maar weet je, ik zie jou als mijn grootste concurrent voor de nummer 1 plek bij de dagcijfers
Ik moest lachenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen je zegt is het echt tijd om een leven te downloaden. Overigens ook voor het andere sujet
Ik kliktequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus surf nu naar: www.ikwilgraageenlevendownloaden.nl
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:33 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik klikte![]()
Maar ik heb dat topic pas ontdekt dus kan je voor me bevestigen dat de telling van 0:00 tot 0:00 is?
Dat doet Chrome automagisch voor mijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:35 schreef Teezie het volgende:
Nu we toch in een gesprek zijn, Heb je dat soms ook dat je niet weet hoe je een woord spelt dus typ je het in google en kijk je of hij hem verbeterd?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doet Chrome automagisch voor mij
Dat dan weer niet, maar zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:42 schreef Teezie het volgende:
[..]Übercool, soms verander ik mijn zinsopbouw gecheckt via google of de spaties goed staan
omdat ik niet weet of een woord met 'd' of 'dt' eindigt. Doet Chrome dat ook automagischeren?
Oké bedanktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, maar zo moeilijk is het niet.
Net alsof ik me daar 1 seconde druk over kan makenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:45 schreef Teezie het volgende:
[..]
Oké bedankt.
Btw ik heb de hele nacht zitten FOK!endus ik denk dat ik ga winnen vandaag
Oké sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik me daar 1 seconde druk over kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:51 schreef Teezie het volgende:
[..]
Oké sorry
Weet je trouwens als ik jou naam lees dat ik dan aan iets vies moet denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat linkt naar poesjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:55 schreef Teezie het volgende:
[..]
Klik hier voor foto's van mijn licht erecte piem0l :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |