Met je muis op een stukje ruggengraat gaan > scrollenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand hoe je de dikte enzo van die beginblob kan aanpassen?
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand hoe je de dikte enzo van die beginblob kan aanpassen?
Scrollen!, dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op maandag 16 juni 2008 19:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Met je muis op een stukje ruggengraat gaan > scrollen
Pics!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:49 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu ook een vogel gemaakt, kruising tussen een flamingo en een pelikaan, met complete vleugels met veren enzo
zij hebben wel de full versionquote:
zowiezo is dat verven een beetje bout uitgevoerd.. Waarom kan je niet gewoon zelf details aanbrengen? Waarom moet je perse uit patronen kiezen?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:06 schreef Gamer_V het volgende:
Wat ik ook gebrekkig vind is dat je alleen uit 16 (ofzo) kleuren kan kiezen en blijkbaar niet uit een heel RGB palet.
Ruimtebesparing denk ik. Op deze manier kan het gemakkelijk gegenereerd worden, maar als ie een plaatje moet maken van de hele huid dan kost het veel te veel ruimte. En ze willen het juist klein houden, dat is de hele truuk achter al die beesten. Dat ze vanuit een heel klein bestand compleet opgebouwd kunnen wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zowiezo is dat verven een beetje bout uitgevoerd.. Waarom kan je niet gewoon zelf details aanbrengen? Waarom moet je perse uit patronen kiezen?
Kleur ingedrukt houden, dan verschijnen er per kleur een stuk of 20 andere kleuren.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:06 schreef Gamer_V het volgende:
Wat ik ook gebrekkig vind is dat je alleen uit 16 (ofzo) kleuren kan kiezen en blijkbaar niet uit een heel RGB palet.
trail 25% van alle spullen in full versionquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:51 schreef SupaMario het volgende:
Wat voor opties zitten er meer als in die versie die vandaag of 22juni uitkomt dan in de trial?
ik ook damn EA waarom is de trail versie wel al te downloaden en me betaalde versie nog nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:37 schreef SupaMario het volgende:
Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke versie..
Vooral ook in het begin als je zo'n klein beestje bent, hoe ze het leuk houden.
Mja, via Direct2Drive is het wel al te koop... prutsers bij EA, laatste keer dat ik daar wat koop.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:56 schreef depax het volgende:
[..]
ik ook damn EA waarom is de trail versie wel al te downloaden en me betaalde versie nog niet
staat nog steeds preorder hoor. (bij d2d)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mja, via Direct2Drive is het wel al te koop... prutsers bij EA, laatste keer dat ik daar wat koop.
http://forums.electronica(...)d-still-no-game.htmlquote:I would expect sometime after 10pm (GMT). I dont know exact time unfortunately.
Een klein rondje waarin je kan wandelen etc, niet echt een speelwereld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:38 schreef Dementor het volgende:
Zit er in de trial iets van een speelwereld?
ik vind het eerder een smerige micro payment, de devs krijgen ze nog voor september cash binnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een klein rondje waarin je kan wandelen etc, niet echt een speelwereld.
Trials zijn vooral bedoeld om de Sporepedia alvast vol te plempen met monsters voor de full version uitkomt.
Er is toch ook een gratis Trial...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
ik vind het eerder een smerige micro payment, de devs krijgen ze nog voor september cash binnen.
Een gratis trial zou ze sieren tenslotte vullen wij de sporepedia.
Welnee. je krijgt het bedrag terug als korting op de volledige versie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
ik vind het eerder een smerige micro payment, de devs krijgen ze nog voor september cash binnen.
Een gratis trial zou ze sieren tenslotte vullen wij de sporepedia.
We betalen dus een voorschot op een product dat in september geleverd zal worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Welnee. je krijgt het bedrag terug als korting op de volledige versie.
En daarvoor krijg je die creature editor 3 maanden eerder. En eerlijk gezegd is dat best die 7 euro waard. Ik betaalde vandaag voor een lunch in Amsterdam al 15 euro dus zoveel is 7 euro nu ook weer niet. Ik heb uit die trialversie al minstens 12 uur entertainment gehaald, en dat is toch 6x zoveel als naar de film gaan wat ook 7 euro kost.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
We betalen dus een voorschot op een product dat in september geleverd zal worden.
Tis niet de bedoeling dat we het hier gaan hebben over hoe je op een illegale manier aan de volledige versie komtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Volledige versie is ook al weer gelekt, maar die doet het niet naar het schijnt. Er is wel een ander data vervang truukje enzo en dan krijg je al een boel nieuwe onderdelen.
Voor de ongeduldigen zullen we maar zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:04 schreef ethiraseth het volgende:
Misschien een idee om een tweede topic te hebben waar iedereen zin creature kan tonen en dit topic te houden voor overige discussies en nieuws over het spel? Ben om eerlijk te zijn niet echt heel erg geïnteresseerd in topics vol dingen van andere mensen, ook al denken die mensen zelf dat hun beest het beste ooit is.
Mwa, nee, vind ik niet nodig. Anders is het allemaal zo dubbel op, kan prima in dit topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:04 schreef ethiraseth het volgende:
Misschien een idee om een tweede topic te hebben waar iedereen zin creature kan tonen en dit topic te houden voor overige discussies en nieuws over het spel? Ben om eerlijk te zijn niet echt heel erg geïnteresseerd in topics vol dingen van andere mensen, ook al denken die mensen zelf dat hun beest het beste ooit is.
Waarom? De ontwikkeling van het spel zelf heeft vrij weinig nieuws...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:04 schreef ethiraseth het volgende:
Dat was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis niet de bedoeling dat we het hier gaan hebben over hoe je op een illegale manier aan de volledige versie komt
Binnenkort zal de nieuwsstroom wel weer op gang komen, nu gaat het allemaal nog over de creature editor, maar er zijn nog een aantal andere fases.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom? De ontwikkeling van het spel zelf heeft vrij weinig nieuws...
Held! Helaas ben ik slecht in het maken van bannersquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:12 schreef zagevent het volgende:
Ik ben bezig een OP temaken voor deze topicreeks. Is er iemand zo vriendelijk om een banner te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |