amenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Flashwin het volgende:
Deze game moet je gewoon kopen. Als je em illegaal download krijg je kanker en aids.
Illegaal Spore spelen wordt nog best een hel. De beveiliging schijnt behoorlijk zwaar te zijn. Sowieso bij de installatie wordt de game gevalideerd, maar ook elke keer als je content van Internet haalt (dwz creatures van andere spelers binnenhaalt, etc).quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Flashwin het volgende:
Deze game moet je gewoon kopen. Als je em illegaal download krijg je kanker en aids.
Het spel krijgt genoeg content mee om het hele universum te vullen, dus je kan offline het ook prima spelen. En die beveiliging zal binnen enkele dagen wel gekraakt zijn, net zoals bij elk ander spel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Illegaal Spore spelen wordt nog best een hel. De beveiliging schijnt behoorlijk zwaar te zijn. Sowieso bij de installatie wordt de game gevalideerd, maar ook elke keer als je content van Internet haalt (dwz creatures van andere spelers binnenhaalt, etc).
Noem mij eens een mainstream spel dat je niet gemakkelijk illegaal kan spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Illegaal Spore spelen wordt nog best een hel. De beveiliging schijnt behoorlijk zwaar te zijn. Sowieso bij de installatie wordt de game gevalideerd, maar ook elke keer als je content van Internet haalt (dwz creatures van andere spelers binnenhaalt, etc).
eerst maar eens kijken oftie draait op mijn pc. Als dat niet te doen is kan EA kanker en aids krijgen, dan ga ik ze mijn geld niet gevenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Flashwin het volgende:
Klopt. Maar de verhalen gaan dat... Zo wil EA het tenminste doen overkomen. Ik heb daar allemaal weinig verstand van, dus daar kan ik verder dan ook weinig over zeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:00 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Noem mij eens een mainstream spel dat je niet gemakkelijk illegaal kan spelen.
Voor elk spel is er wel een crack, danwel een gecrackte exe, danwel een mini-iso, danwel een rip die je niet eens hoeft te installeren.
Eindelijk nog eens een spel dat ik met mijn brol pc kan draaien.quote:Electronic Arts heeft eindelijk weer wat meer info vrijgegeven van hun langverwachte evolutie/simulator game Spore. De uitgever heeft namelijk de minimale systeemeisen van de game bekend gemaakt. Wat opvalt is dat de systeemeisen niet zo hoog zijn in vergelijking met andere hedendaagse PC-games.
Spore zal vanaf 7 september verkrijgbaar zijn voor de PC en Mac, de Nintendo DS titel genaamd Spore Creatures zal ook vanaf die dag verkrijgbaar zijn. Naast de game zal de aangekondige Spore Creature creator vanaf 17 juni gratis beschikbaar zijn voor de PC en Mac.
Hieronder de vrijgegeven (minimale)systeemeisen:
WINDOWS XP:
2.0 GHz P4 processor or equivalent
512 MB RAM
A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
At least 6 GB of hard drive space
WINDOWS VISTA:
2.0 GHz P4 processor or equivalent
768 MB RAM
A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
At least 6 GB of hard drive space
Voor specifieke details over ondere andere de videokaarten kun je bij de bron terecht.
17 juni. Dat staat tevens in je gequote artikel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef zagevent het volgende:
Kwam een van deze dagen de creature editor niet uit?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef zagevent het volgende:
Naast de game zal de aangekondige Spore Creature creator vanaf 17 juni gratis beschikbaar zijn voor de PC en Mac.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef zagevent het volgende:
Kwam een van deze dagen de creature editor niet uit?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:30 schreef Hanstin het volgende:
Heeft dit spel nou een online optie ? ik kan er namelijk nergens iets van vinden.
Het heeft dus wel een online optie. Of je er wat aan hebt is een tweede.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef zagevent het volgende:
De wezens die met de Creature Creator gemaakt kunnen worden, kunnen op de online Sporepedia geplaatst worden.
Nee, het is een Massive Singleplayer Online Role Playing Game. Het spel gaat af en toe wel online (wanneer jij het wil) om gegevens van andermans creatures/gebouwen/bomen etc op te halen en die van jou op de Sporepedia te zetten zodat anderen die van jou kunnen downloaden. Maar je kan niet 1 op 1 online spelen voor zover ik weet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
[..]
Het heeft dus wel een online optie. Of je er wat aan hebt is een tweede.
Role playing game lijkt mij nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, het is een Massive Singleplayer Online Role Playing Game. Het spel gaat af en toe wel online (wanneer jij het wil) om gegevens van andermans creatures/gebouwen/bomen etc op te halen en die van jou op de Sporepedia te zetten zodat anderen die van jou kunnen downloaden. Maar je kan niet 1 op 1 online spelen voor zover ik weet.
Creature Fase is wel degelijk een RPG. Je bestuurt een creature en voert 'missies' uit.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Role playing game lijkt mij niet
Maar goed het ZOU wel zwaar vet wezen als je echt bijv. servers hebt waar je in kan spelen en intergalactische oorlogen kan voeren enzo!
Ik zei toch ook niet dat je online tegen elkaar kon spelen? Ik zeg alleen dat het een online optie heeft, namelijk creatures uploaden. Das ook online.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, het is een Massive Singleplayer Online Role Playing Game. Het spel gaat af en toe wel online (wanneer jij het wil) om gegevens van andermans creatures/gebouwen/bomen etc op te halen en die van jou op de Sporepedia te zetten zodat anderen die van jou kunnen downloaden. Maar je kan niet 1 op 1 online spelen voor zover ik weet.
Sorry, verkeerde persoon gequotequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat je online tegen elkaar kon spelen? Ik zeg alleen dat het een online optie heeft, namelijk creatures uploaden. Das ook online.
Kijk, als het nu een mmorpg zou zijn dan zou hij alles van jou op gaan zitten blazen, daarom is dat niet het gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |