Er komen wel moeilijkheidsgraden, dit voor de hardcore gamers die daadwerkelijk dood willen kunnenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben bang dat deze, net als The Sims en Simcity, geen moeilijkheidsgraden kent.
Het is allemaal maar net wat voor doelen je zelf stelt, naar hoe 'moeilijk' het wordt.
Kan best kloppen, in Europa kan een spel niet in het weekend uitkomen, dus vrijdag 5 september zal hij inderdaad hier wel uitkomen ipv zondag de 7equote:Op donderdag 14 februari 2008 23:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ander filmpje van de Spore site zegt trouwens 5 september
dat is wel zo leuk, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er komen wel moeilijkheidsgraden, dit voor de hardcore gamers die daadwerkelijk dood willen kunnen
Het gaat om het weekend van 7 september. Dus voor Europa is dat de 5e, Amerika heeft hem de 4e al geloof ik. Weet niet hoe andere landen het doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:53 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Kan best kloppen, in Europa kan een spel niet in het weekend uitkomen, dus vrijdag 5 september zal hij inderdaad hier wel uitkomen ipv zondag de 7e
Dat is helemaal niet leuk. Wat is er in hemelsnaam leuk aan een deel wat je al gespeeld hebt nog een keer doen?quote:
jij moet zo geen Spore gaan spelenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk. Wat is er in hemelsnaam leuk aan een deel wat je al gespeeld hebt nog een keer doen?
Er is een verschil tussen in de meeste games delen opnieuw spelen, waarbij alles scripted is en alle levels vaststaan, en meer vrije games als the sims of civilization, waarbij je zelf de mogelijkheid hebt om dingen te veranderen. Dat is heel anders dan constant op dezelfde plek dezelfde vijand tegenkomt die hetzelfde truukje uithaalt en waar je na 1x weet dat op plek X je valkuil Y tegenkomt. In zulke games is doodgaan niet meer dan een frustratie omdat je iets wat je al gezien hebt opnieuw moet doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
jij moet zo geen Spore gaan spelen
het is toch niet realistisch als je niet dood kan gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk. Wat is er in hemelsnaam leuk aan een deel wat je al gespeeld hebt nog een keer doen?
Maar de game is niet identiek de tweede keer dat je hem speelt of de derde, of de vierdequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen in de meeste games delen opnieuw spelen, waarbij alles scripted is en alle levels vaststaan, en meer vrije games als the sims of civilization, waarbij je zelf de mogelijkheid hebt om dingen te veranderen. Dat is heel anders dan constant op dezelfde plek dezelfde vijand tegenkomt die hetzelfde truukje uithaalt en waar je na 1x weet dat op plek X je valkuil Y tegenkomt. In zulke games is doodgaan niet meer dan een frustratie omdat je iets wat je al gezien hebt opnieuw moet doen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen in de meeste games delen opnieuw spelen, waarbij alles scripted is en alle levels vaststaan, en meer vrije games als the sims of civilization, waarbij je zelf de mogelijkheid hebt om dingen te veranderen. Dat is heel anders dan constant op dezelfde plek dezelfde vijand tegenkomt die hetzelfde truukje uithaalt en waar je na 1x weet dat op plek X je valkuil Y tegenkomt. In zulke games is doodgaan niet meer dan een frustratie omdat je iets wat je al gezien hebt opnieuw moet doen.
ja, ik heb wel wat beters te doen tegenwoordig dan patronen van vijanden uit mn kop te leren. Ik ben geen 12 meer met vele uren de tijd om aan games te spenderen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]Maar jij speelt dus liever spellen waarbij je niet dood kan gaan?
mr dan richt je je op arcade.. niet op games waarin je helemaal niet dood kan gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ja, ik heb wel wat beters te doen tegenwoordig dan patronen van vijanden uit mn kop te leren. Ik ben geen 12 meer met vele uren de tijd om aan games te spenderen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Geweldig argument. Ben je nu beledigd?quote:
Pfff, haterquote:Op woensdag 20 februari 2008 03:24 schreef CamelNLD het volgende:
Simcity speel ik nog steeds, maar spore zie ik niet zo zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |