Precies om die reden ging het vroeger dicht.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Velvet is wel tof ja maar die gingen nogal vroeg dicht..en er liep heel wat tokkies op straat inderdaad
De rest van wat er in de krant staat, staat nog niet op ed.nlquote:School herdenkt omgekomen gezin
Bloemen en knuffels bij foto's van Casper Klumpers, op de Helmondse Montessorischool.
HELMOND - Klasgenootjes en hun ouders zochten woensdagavond in de Helmondse Montessorischool troost bij elkaar voor het verlies van groep 3-leerling Casper Klumpers. Samen met zijn broertje Joep en zijn ouders Henk en Paula kwam hij maandag om het leven bij een ongeval op de snelweg A73 bij Beuningen.
Zie ook:
Bloemen namen de ouders en kinderen mee, vooral veel witte. Knuffeltjes, een muntje uit iemands spaarpot. En vooral tastbare herinneringen aan dat blonde joch, dat op de uitgestalde schoolfoto zo heerlijk voluit lacht.
"Casper was leuk, hij was stoer. Je kon met 'm lachen", zegt een klasgenootje.
vanmorgen gebeld door mijn zoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:56 schreef Gia het volgende:
Gevonden.
Schijnbaar een 26-jarige Helmonder in de bocht van de heeklaan over de kop geslagen. Dood!
Wel erg.
Sterkte.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:51 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vanmorgen gebeld door mijn zoon.
een jongen uit stiphout, wij zijn bevriend met het gezin. diep triest.
Er doen veel verhalen de ronde. Hij zou in scheiding liggen en zijn zoontje niet meer mogen zien, hij zou drugs gebruikt hebben en veel te hard gereden, enz.....quote:Op maandag 2 juni 2008 11:32 schreef paulvogels het volgende:
Was wel een lantaarnpaal uit de grond gereden.
Ik ken de heeklaan goed, en vind het een raar verhaald ('in de binnenbocht').
diep triest voor ons allemaal. laten we het daar bij houden. ook namens de ouders.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:32 schreef paulvogels het volgende:
Was wel een lantaarnpaal uit de grond gereden.
Ik ken de heeklaan goed, en vind het een raar verhaald ('in de binnenbocht').
'k Heb vroeger naast een tante van hem gewoond. Zijn nichtje was dus mijn beste vriendin.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:01 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
diep triest voor ons allemaal. laten we het daar bij houden. ook namens de ouders.
De moeder van een vriend van me stond naast haar. Die moeder schatte haar ook op 14-20 maar toen ze vandaag naar het politiebureau was gegaan bleek het dat ze 50 was.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet iemand welk 16-jarig meisje vandaag voor de trein is gesprongen in Mierlo-Hout?
?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De moeder van een vriend van me stond naast haar. Die moeder schatte haar ook op 14-20 maar toen ze vandaag naar het politiebureau was gegaan bleek het dat ze 50 was.
Ik zou het niet weten eigenlijk. Die moeder schatte haar zelf ook 14-20 dus dan lijkt me 50 een beetje raar idd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
?
Ik heb horen vertellen, ja, 't Hout is een roddeldorp, dat het een meisje van 16 was die gesprongen is omdat haar ouders gingen scheiden.
Heeft die moeder het niet verkeerd verstaan? 15 ipv 50?
Maar goed, wie weet horen we dat nog wel.
Net ook gezien ja, tis toch wat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:55 schreef Gia het volgende:
Stond net een grote groep mensen te rouwen op de heeklaan voor die jongen van van Hoof.
Gaat er toch wel wat door je heen, hoor, als je dat ziet.
Een kennisje van me stond erbij en die zei dat het een jong meisje was. Dus, waar komt deze info vandaan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Die vrouw heet Ria Meulendijks geboren in 1958 en woont in Mierlo-Hout
Vanmiddag weer een nieuwe versie gehoord. Maandag zou een 16-jarige gesprongen zijn en dinsdag een 50-jarige. Dus 2 aparte gevallen. Weet niet wat hier waar van is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat zei de moeder van een vriend van me. Die was langs het politiebureau geweest.
Maar die moeder schatte haar ook 14-20 in dus vind het maar een beetje raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |