quote:
Jup! Net terug uit Maastricht en ga maar beginnen met schrijven. Turbulent leven heb ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tof! Wel een linkje plaatsen he
Ah cool, daar was ik anders heengegaan maar ik kon nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:22 schreef frame-saw het volgende:
Zojuist teruggekomen van The Van Jets en The Violent Husbands. Mijn eerste recensie voor 3voor12 en mocht meteen interviewenMaar dat was wel heel leuk!
En nu ga ik slapen want ik moet morgen om half 8 weer op pfff.
Ik heb nog een kaartje voor The Wombats in Roosje. Bieden vanaf 35 euroquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef AMDB het volgende:
Kut, The Wombats in Doornroosje zijn uitverkocht, en ik heb nog geen kaartjes
que?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje voor The Wombats in Roosje. Bieden vanaf 35 euro
Ik bied 5 euro. En een appelkroos.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb er minstens 4 nodigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:02 schreef Love Mae King het volgende:heb de nieuwe We Are Scientists hier op kantoor
zo ff luisteren...
Klikquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:02 schreef Love Mae King het volgende:heb de nieuwe We Are Scientists hier op kantoor
zo ff luisteren...
Mijn geluidskaart is kapotquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:13 schreef Grobbel het volgende:
De eerste single is in elk geval al te horen op hun myspace.
http://www.myspace.com/wearescientists
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |