"Is he lawnmowingquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die muur was echt te gaafAnother brick in the Wall is sowieso echt
Vond het Genesis stukje ook wel grappig, wist helemaal niet dat Peter Gabriel zo debiel verkleed ging
Die muur was briljantquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die muur was echt te gaafAnother brick in the Wall is sowieso echt
Vond het Genesis stukje ook wel grappig, wist helemaal niet dat Peter Gabriel zo debiel verkleed ging
Hehe in die rode jurkquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die muur was briljantGabriel was ook grappig ja, zonder overleg met zo'n vossenkop het podium opkomen
Maar wat een gay kleding hadden ze in die tijd allemaal
vond ik eerst ook, maaar mn collega wilde heel graag, en de muziek leer je waarderen, geloof mijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:18 schreef frame-saw het volgende:
Robyn zuigt
Blood Red Shoes klinkt tof, maar is dat januari, februari, wat?
congratulations!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:25 schreef frame-saw het volgende:
Nee, ik weiger.
Ik ben jarig, vet indie. Ik heb wel veel geld gekregen dus dat betekent veel concerten!
Februari. Kaartjes zijn trouwens nog niet in de verkoop.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:18 schreef frame-saw het volgende:
Robyn zuigt
Blood Red Shoes klinkt tof, maar is dat januari, februari, wat?
Je kunt natuurlijk altijd bezuinigen op niet ter zake doende dingen. Een weekje zwart zaad eten kan bijvoorbeeld echt geen kwaad, van tijd tot tijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:27 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
congratulations!![]()
en al dingen in de planning dan? pfoe, als ik toch eens veel geld had, zou wel even geweldig zijn voor mijn concert-vooruitzichten-planning-thing.
op zwart zaad zitten is niet hetzelfde als zwart zaad etenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd bezuinigen op niet ter zake doende dingen. Een weekje zwart zaad eten kan bijvoorbeeld echt geen kwaad, van tijd tot tijd.
Er rijden ook trams in A'damquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:28 schreef NevermindMe het volgende:
Haha, bezuinigen voor concerten heb ik altijd over. Dan maar in oudere kleding lopen, een aantal biertjes minder of whatever. Heb nu tenminste al wel 6 concerten gepland staan voor dit jaar![]()
kaartjes voor Kate Nash gekregen alvast voor mn verjaardag over 2 maanden haha, en nog kaartjes gekregen met sinterklaas. dus dat scheelt!
Is de Melkweg trouwens ver lopen vanaf station Amsterdam? Want moeten wel proberen op een redelijke tijd de trein terug te hebben, aangezien ik vanuit Eindhoven moet komen en ook weer terug..
Maar je bezuinigt er wel door. Zo duur is een zak zwart zaad niet, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
op zwart zaad zitten is niet hetzelfde als zwart zaad eten![]()
valt best mee! Als je klein beetje doorstapt ben je er wel in 10 min.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er rijden ook trams in A'dam
lijn 1, 2 en 5. Doen er 10 minuten oid over. Lopen is nl wel een eindje..
Dat is echt een afzetter, 4 euro voor 10 poffertjes ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:01 schreef Toad het volgende:
Over het Leidseplein gesproken, die poffertjeskraam mag daar wel heel het jaar staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |