Zouden we dit er even buiten kunnen laten?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit naar aanleiding van
Geld gevonden in 2dehands auto.
Koop jij iedere week een nieuwe auto ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef P.Bateman het volgende:
Ik heb dus laatst een auto gekocht
wat? dit topic: Geld gevonden in 2dehands auto. ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:12 schreef P.Bateman het volgende:
[..]
Zouden we dit er even buiten kunnen laten?
Ik wil er een rond 2000 kopen, waardoor het bpm een kleine 5k word. Maar ik vroeg of ik alle kosten goed op een rijtje had gezet en of er ngo geen extra kosten waren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:16 schreef Yngwie het volgende:
BPM van een nieuwe RS4 ligt zo rond 28.000 Euro, wat je bij invoeren moet betalen.... Wel is het zo, dat hoe ouder de auto is, hoe lager dit bedrag wordt (BPM-korting)
Handige link hiervoor...
http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php
Heb je aan één auto niet genoeg?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:20 schreef P.Bateman het volgende:
[..]
OFFTOPIC:
Ik heb dat geld dus ik ga er een nieuwe auto van kopen ja.
Een echte man heeft aan één auto nooit genoegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:00 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Heb je aan één auto niet genoeg?
Nu nog een auto vinden voor 75000 gulden hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:20 schreef P.Bateman het volgende:
[..]
Ik wil er een rond 2000 kopen, waardoor het bpm een kleine 5k word. Maar ik vroeg of ik alle kosten goed op een rijtje had gezet en of er ngo geen extra kosten waren.
OFFTOPIC:
Ik heb dat geld dus ik ga er een nieuwe auto van kopen ja.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:18 schreef fathank het volgende:
Bij de Nederlandse Bank kun je biljetten wisselen tot 2032 als ik me niet vergis..
Ik neem aan dat je het over een gewone A4 hebt? Een Audi RS4 begint boven de ton...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:00 schreef P.Bateman het volgende:
Ik wil graag een rs4 gaan rijden. Deze beginnen in nederland bij 32.000
Waar staat dat ie geintereseerd is in een nieuwe ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:17 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over een gewone A4 hebt? Een Audi RS4 begint boven de ton...
Of je zegt gewoon normaal "ik denk dat hij een gebruikte bedoeld, maar die vergissing kan je inderdaad maken mijn beste!"quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar staat dat ie geintereseerd is in een nieuwe ?
Joh!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:20 schreef draaijer het volgende:
Heel veel plezier. Wil je het laatste model? (zie mijn foto) erg fijne bak, maar de 8 cilinder drinkt toch wel heeeeeeeeeeeeeel erg veel
ha ha ik moet eerlijk vertellen dat ik die bak met mijn uiterste best over ca. 40 km best wel naar 1 : 10 kan krijgen, maar dan cruise ik niet harder dan 100 en rem ik ultra veel op de motor af.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:32 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Joh!Mooi trouwens! Heeft dat ondernemen toch nog zin
Probeer es telkens een versnelling hoger te rijden dan je normaalgesproken zou doen? Kijken hoeveel dat uitmaakt, ben ik wel benieuwd naar
Nou ik wilde eigenlijk het oudste model kopen, de avant zegmaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:22 schreef draaijer het volgende:
Je moet wachten todat je een 4 jaar oude kan kopen. Dan krijg je 66% BPM korting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |