Pope, je bent een echte jonge vrind.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gelliusm, ik knap dat zaakje wel even voor je op!
Ja, kate vond ik idd wel leuk in die film, dat weet ik dan nog wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:31 schreef thaleia het volgende:
Eternal Sunshine is ook echt maar zo-zo, hoor. Ik hoor er alleen mannen echt positief over, dat zal wel met Kate te maken hebben. Het begin (verder dan dat ben jij dus blijkbaar niet gekomen?) vond ik nog wel vermakelijk, maar daarna verzandt de film in een hysterisch "oh god we zijn er bijna bij we moeten onmiddellijk op de vlucht"-heen en weer-geren. En dat gaat maar door en door. Net als in Titanic, eigenlijk, alleen hielden ze in ESOTSM droge voeten.
Dat is dan stap één. Stap twee; hoeveel is de vriendschap waard in harde pegels?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Gellius het volgende:
Vandaag eens even met de vastgoedbeheerder gebeld. Zij vinden het ook een buitensporig bedrag. Nog verheugender: wat hen betreft zijn wij gewoon de nieuwe huurders, voordracht of niet.
*onderhandelingspositie.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Gellius het volgende:
Vandaag eens even met de vastgoedbeheerder gebeld. Zij vinden het ook een buitensporig bedrag. Nog verheugender: wat hen betreft zijn wij gewoon de nieuwe huurders, voordracht of niet.
Dat is natuurlijk de beste oplossing.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef Gellius het volgende:
Heel eenvoudig: ik wil betalen wat redelijk is. Ik zou 'm nu een enorme naaistreek kunnen leveren door helemaal niks te betalen, maar nee. Gewoon: wat het waard is.
Dat is zo, Sigme. Maar dat geldt voor hen ook, vind ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef sigme het volgende:
Als uit de reactie blijkt dat dat niet goed valt kom je toch op het dillemma vriendschap- <-> geld uit.
Niks leuk. Maar goed, hopelijk valt het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |