quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:41 schreef becky27 het volgende:
en idd chinese meisjes zijn lief!!
Hehe, dat klinkt alsof ze nu ergens in de goot liggen weg te rottenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:09 schreef Yoni het volgende:
En sorry dat we jullie verloren zijn Enter en Admiraal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:09 schreef Yoni het volgende:
't Was leuk![]()
![]()
![]()
Onwijs gezellige groep![]()
En idd zijn we weer voor hetzelfde succesrecept als verleden jaar gegaan. Lunch bij Fiddler en diner bij de Connaisseur
En sorry dat we jullie verloren zijn Enter en Admiraal![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:00 schreef -Robbedoes- het volgende:
JA ik ben nu ook wakker.
Zo eerst maar eens kijken of ik nog wat postbaars heb geschoten.
Die spook foto's van Ynske zijn wel grappig geworden.
Ja je bent nu het FOT spook zonder stemquote:
is een mooi meisje hequote:
Dat heeft toch nieuwswaarde.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:33 schreef ..bennie het volgende:
Dat hoort niet!
Was dat net als vorig jaar op het Binnenhof of stonden jullie een geheime basis met onderzeeboten te fotograferen?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
Heeft er eigenlijk niemand foto's gemaakt van het moment dat we aangesproken werden door de politie??
Binnenhofquote:Op maandag 11 februari 2008 12:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Was dat net als vorig jaar op het Binnenhof of stonden jullie een geheime basis met onderzeeboten te fotograferen?
Ja straks moeten we ook vragen of we met de tram mogen met een rugzak omquote:Op maandag 11 februari 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Binnenhofen natuurlijk net op t moment toen we weg wilden gaan
moesten volgend jaar maar een maand van te voren meelen dat we dat die en die datum gingen doen
Met Ynske's rugzak is een extra kaartje wel nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 12:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja straks moeten we ook vragen of we met de tram mogen met een rugzak om
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:35 schreef didotcicero het volgende:
"Wij" stonden ook nog even op het binnenhof. Tot we ontdekten dat we in de schijnwerpers stonden van die politiejeep. Ik denk dat de heren een fijne avond hebben gehad.
Zijn zeker ook geen foto's van......quote:Op maandag 11 februari 2008 13:35 schreef didotcicero het volgende:
"Wij" stonden ook nog even op het binnenhof. Tot we ontdekten dat we in de schijnwerpers stonden van die politiejeep. Ik denk dat de heren een fijne avond hebben gehad.
Mischien filmbeeldenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Zijn zeker ook geen foto's van......
Een Nikkon vs Canon versmelting.....quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:35 schreef didotcicero het volgende:
Met jou? Altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou ik ook kunnen.....Als ik het kon
www.robkaag.nl
http://denieuweavonturenvanrobbedoes.blogspot.com/
OMGquote:Op maandag 11 februari 2008 16:00 schreef Ynske het volgende:
Joh, kom maar, stort t maar allemaal uit. Kan mij niet schelen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:28 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zijn er niet meer foto's gemaakt.
Was wel benieuwd wat de rest geschoten heeft
bel de politie maarquote:
Die hoef je niet te bellen die komen vanzelf.quote:
Een van de weinige dingen waarbij je wel op de mensen van Binnenlandse Zaken kunt rekenenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:27 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Die hoef je niet te bellen die komen vanzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |