abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:17:55 #1
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55874517

Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan ReMcOrE & Kuno_van_dijk...)

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

!!! Let op, sta je nog NIET in de OP of sta je in de verkeerde categorie??? Dan moet je het ZELF aanpassen, het wijst zich allemaal vanzelf wel !!!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:18:13 #2
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55874530
Kut... Typo..
"werken"
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55874533
Verslag Ontwijkend Gedrag denk ik
pi_55874553
TT
Sappig !!
pi_55874565
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Stranger het volgende:
Verslag Ontwijkend Gedrag denk ik
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:20:58 #6
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55874599
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef Loontjah het volgende:
TT
Maak hem dan alsjeblieft een volgende keer zelf. Dat gezeik altijd
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55874604
Wat willen ze mij nu maken anders?
Ik heb mijn beoordeling gehad.

Nu alleen nog vaak uitslapen, te laat komen en om 14:00 naar huis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sappig !!
pi_55874605
Hard weken
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_55874608
Een ruime meerderheid in de Tweede Kamer wil het afsteken van vuurwerk deels aan banden leggen, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De partijen - CDA, PvdA, VVD, SP en GroenLinks - willen op deze manier de overlast tijdens de jaarwisseling terugdringen. Gemeenten zouden, net als voor vreugdevuren, locaties moeten aanwijzen waar op grote schaal vuurwerk mag worden afgestoken.

De partijen zijn niet voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk, zoals de GroenLinks-fractie in Rotterdam onlangs voorstelde. Wel zou er op plaatsen waar het elk jaar helemaal misgaat met vernielingen en brandstapels, een verbod moeten komen.

De partijen willen wél voorkomen dat de speciale oudennieuw-sfeer in gezellige wijken en buurten de nek wordt omgedraaid. ''Goedwillende burgers die in hun straat pijlen afschieten en sterretjes branden mogen uiteraard niet de dupe worden'', zegt VVD-Kamerlid Teeven. Verder wil hij het afsteken pas toestaan vanaf 22.00 uur op oudejaar in plaats van 10.00 uur. CDA en SP zijn ook voorzichtig positief over deze maatregelen.

De Kamermeederheid gaat de ministers Jacqueline Cramer (Vrom) en Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) vragen om in overleg met gemeenten maatregelen te treffen om herhaling van de vele vernielingen en onlusten met oudennieuw te voorkomen.
Bron: Fok.nl

Wat vinden jullie nu van dit voorstel?
pi_55874636
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Maak hem dan alsjeblieft een volgende keer zelf. Dat gezeik altijd
Mijn aangemaakte topics zijn altijd foutloos
Sappig !!
pi_55874647
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:21 schreef Loontjah het volgende:
Wat willen ze mij nu maken anders?
Ik heb mijn beoordeling gehad.

Nu alleen nog vaak uitslapen, te laat komen en om 14:00 naar huis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 dagen ziekmelden en je nooit meer laten zien daar
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:23:23 #12
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55874669
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Mijn aangemaakte topics zijn altijd foutloos
Welk woord heb je niet begrepen in mijn post?
Ik vraag of je hem de volgende keer zelf wil maken
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55874704
Zo zo... wat een gezeur
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:25:25 #14
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55874721
Is er niet ergens een blauwe dude/dudin die dat even kan fixen die TT ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55874725
En wie was er hier nu dom ?????
Sappig !!
pi_55874730
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Een ruime meerderheid in de Tweede Kamer wil het afsteken van vuurwerk deels aan banden leggen, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De partijen - CDA, PvdA, VVD, SP en GroenLinks - willen op deze manier de overlast tijdens de jaarwisseling terugdringen. Gemeenten zouden, net als voor vreugdevuren, locaties moeten aanwijzen waar op grote schaal vuurwerk mag worden afgestoken.

De partijen zijn niet voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk, zoals de GroenLinks-fractie in Rotterdam onlangs voorstelde. Wel zou er op plaatsen waar het elk jaar helemaal misgaat met vernielingen en brandstapels, een verbod moeten komen.

De partijen willen wél voorkomen dat de speciale oudennieuw-sfeer in gezellige wijken en buurten de nek wordt omgedraaid. ''Goedwillende burgers die in hun straat pijlen afschieten en sterretjes branden mogen uiteraard niet de dupe worden'', zegt VVD-Kamerlid Teeven. Verder wil hij het afsteken pas toestaan vanaf 22.00 uur op oudejaar in plaats van 10.00 uur. CDA en SP zijn ook voorzichtig positief over deze maatregelen.

De Kamermeederheid gaat de ministers Jacqueline Cramer (Vrom) en Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) vragen om in overleg met gemeenten maatregelen te treffen om herhaling van de vele vernielingen en onlusten met oudennieuw te voorkomen.
Bron: Fok.nl

Wat vinden jullie nu van dit voorstel?
Voor! Ellende met die rommel altijd.
pi_55874739
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:25 schreef Loontjah het volgende:
En wie was er hier nu dom ?????
Volgens mij was er vastgesteld dat jij dat was het vorige topic... niet?
pi_55874758
Wat is er mis met de TT dan? Afgezien dat Fok! niet met een hoofdletter staat?

Ben het wel met de TT eens eigenlijk....
pi_55874770
Ja vorig topic wel, maar vraag mij af of degene die het suggereerde zelf wel alle hersens nuttig benut.
Sappig !!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:27:54 #20
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55874782
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is er mis met de TT dan? Afgezien dat Fok! niet met een hoofdletter staat?

Ben het wel met de TT eens eigenlijk....
Weken had best werken mogen zijn... lijkt me erger dan een hoofdlettertje
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55874786
Make love, not war
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:28:34 #22
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55874799
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Ja vorig topic wel, maar vraag mij af of degene die het suggereerde zelf wel alle hersens nuttig benut.
Ik heb blij dat je constateert dat ik ze wel heb. Dat ik ze niet allemaal benut bij het schrijven van een TT kan ik niet ontkennen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55874800
Dean weekt het liefst erg hard.

Dean, wat weken wij vandaag?
Sappig !!
pi_55874801
Maar de weken gaan ook hard voorbij toch?
pi_55874809
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Was dat Kaheem niet? Daar stond sowieso al van vast dat ie een beetje vreemd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')