quote:
Maak hem dan alsjeblieft een volgende keer zelf. Dat gezeik altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sappig !!
Mijn aangemaakte topics zijn altijd foutloosquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Maak hem dan alsjeblieft een volgende keer zelf. Dat gezeik altijd
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:21 schreef Loontjah het volgende:
Wat willen ze mij nu maken anders?
Ik heb mijn beoordeling gehad.
Nu alleen nog vaak uitslapen, te laat komen en om 14:00 naar huis.3 dagen ziekmelden en je nooit meer laten zien daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Welk woord heb je niet begrepen in mijn post?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Mijn aangemaakte topics zijn altijd foutloos
Voor! Ellende met die rommel altijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Een ruime meerderheid in de Tweede Kamer wil het afsteken van vuurwerk deels aan banden leggen, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De partijen - CDA, PvdA, VVD, SP en GroenLinks - willen op deze manier de overlast tijdens de jaarwisseling terugdringen. Gemeenten zouden, net als voor vreugdevuren, locaties moeten aanwijzen waar op grote schaal vuurwerk mag worden afgestoken.
De partijen zijn niet voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk, zoals de GroenLinks-fractie in Rotterdam onlangs voorstelde. Wel zou er op plaatsen waar het elk jaar helemaal misgaat met vernielingen en brandstapels, een verbod moeten komen.
De partijen willen wél voorkomen dat de speciale oudennieuw-sfeer in gezellige wijken en buurten de nek wordt omgedraaid. ''Goedwillende burgers die in hun straat pijlen afschieten en sterretjes branden mogen uiteraard niet de dupe worden'', zegt VVD-Kamerlid Teeven. Verder wil hij het afsteken pas toestaan vanaf 22.00 uur op oudejaar in plaats van 10.00 uur. CDA en SP zijn ook voorzichtig positief over deze maatregelen.
De Kamermeederheid gaat de ministers Jacqueline Cramer (Vrom) en Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) vragen om in overleg met gemeenten maatregelen te treffen om herhaling van de vele vernielingen en onlusten met oudennieuw te voorkomen.
Bron: Fok.nl
Wat vinden jullie nu van dit voorstel?
Volgens mij was er vastgesteld dat jij dat was het vorige topic... niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:25 schreef Loontjah het volgende:
En wie was er hier nu dom ?????
Weken had best werken mogen zijn... lijkt me erger dan een hoofdlettertjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is er mis met de TT dan? Afgezien dat Fok! niet met een hoofdletter staat?
Ben het wel met de TT eens eigenlijk....
Ik heb blij dat je constateert dat ik ze wel heb. Dat ik ze niet allemaal benut bij het schrijven van een TT kan ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Ja vorig topic wel, maar vraag mij af of degene die het suggereerde zelf wel alle hersens nuttig benut.
Was dat Kaheem niet? Daar stond sowieso al van vast dat ie een beetje vreemd is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Ja vorig topic wel, maar vraag mij af of degene die het suggereerde zelf wel alle hersens nuttig benut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |