Uhu, beetje aangeschoten enzo, de één zo nat als wat ik denk dat die even in een plas gevallen was of met bier gegooid had :Squote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoezo? Kwamen die net terug van stappen op dinsdagavond?
Post even voor degenen die hem ook kunnen gebruiken:Pquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:06 schreef HansU het volgende:
zo, ik ben bezig met mijn stage verslag.
Even uit een rapport van een oud stagiair alle tekst gewist zodat ik direct al een mooie opmaak heb, bespaart weer tijd
Dat schiet op zeg. Maar gaat het nog wel lukken?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Een mooi staaltje lekker communiceren van een groepsgenote. Gisterenavond pas haar eerste reactie op mijn mailtjes voor het verslag, wat ze moest doen? Het verslag moet over 2 uur ingeleverd zijn
Moest of moet. Als je nu nog 2 uur heeft dan had ze gisternacht niet hoeven te slapen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Een mooi staaltje lekker communiceren van een groepsgenote. Gisterenavond pas haar eerste reactie op mijn mailtjes voor het verslag, wat ze moest doen? Het verslag moet over 2 uur ingeleverd zijn
Altijd mooi op een woensdag-ochtendquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Uhu, beetje aangeschoten enzo, de één zo nat als wat ik denk dat die even in een plas gevallen was of met bier gegooid had :S
Bwehehe... iets met opschieten dan maarquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Het mooie was, het verslag was al af.. zonder haar hulpquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat schiet op zeg. Maar gaat het nog wel lukken?
Ik had zoiets, daar ga ik ook geen moeite meer voor doen.. Het eerste mailtje heb ik gestuurd op de 27 December, geen reactie.. de tweede op de 2e en nog een op de 4e..quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwehehe... iets met opschieten dan maar![]()
Dat heb je haar ook verteld ?!
Was niet intern een afspraak ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:17 schreef Okiedokie86 het volgende:
ben ik weer. Me baas had de afspraak voor morgen staan
De ene kwam de afgelopen 2 jaar ongeveer 2 á 3 dagen in de week zo thuis. Dan had die nog zo'n 3 dagen dat die echt therminaal was. Van die nachten dat die of in de kroeg in slaap viel of fiets ongelukken had onderweg zodat die naar het ziekenhuis moest, of huis net wel haalde en dan blij was dat die (met kleding aan) zijn bed in kwam.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd mooi op een woensdag-ochtend
Kansloos mokkelquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:15 schreef PieterBas het volgende:
Ik had zoiets, daar ga ik ook geen moeite meer voor doen.. Het eerste mailtje heb ik gestuurd op de 27 December, geen reactie.. de tweede op de 2e en nog een op de 4e..
het draaide mij om de bedrijfs logo's enzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Post even voor degenen die hem ook kunnen gebruiken:P
Waar gaan jullie heen verhuizen? Altijd wel een grappige tijd in een bedrijf, wel heel anders en vaak vrij intensief maar ook stoerquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:15 schreef Deansensitized het volgende:
Zowaar druk aan het werk in de kelder
Mooie ladenkast gekregen [vol met componenten] mooi voor thuis
Lekker aan het opruimen voor de verhuizing van het bedrijf, we zijn nu alle reserve apparatuur aan het inpakken
Mij ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:20 schreef HansU het volgende:
[..]
het draaide mij om de bedrijfs logo's enzo
feliquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen, net leraar langsgeweest..
Alles goed/voldoende beoordeeld.
Moet alleen nog mijn stageverslag inleveren.. (verwacht hij morgen, is er alleen nog niet.. dat wordt vannacht een nacht doortrekken).. Heb nog steeds geen onderwerp.. ga nu maar over alles wat ik gedaan heb hier een verslag maken, type er vanavond zo 20 pagina's uit, geen probleem..
Ben dus best wel happy..Vanaf overmorgen geen stage meer
.. ook wel weer jammer..
We hadden toch eens een SC meet moeten doen
Vrijdagmiddag Stratumseind?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen, net leraar langsgeweest..
Alles goed/voldoende beoordeeld.
Moet alleen nog mijn stageverslag inleveren.. (verwacht hij morgen, is er alleen nog niet.. dat wordt vannacht een nacht doortrekken).. Heb nog steeds geen onderwerp.. ga nu maar over alles wat ik gedaan heb hier een verslag maken, type er vanavond zo 20 pagina's uit, geen probleem..
Ben dus best wel happy..Vanaf overmorgen geen stage meer
.. ook wel weer jammer..
We hadden toch eens een SC meet moeten doen
Zou het echt niet weten..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |