abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57951002
Ik vind Chandler (Matthew dus eigenlijk) een beetje te flauw met bloopers. Je wéét gewoon dat ie het na gaat doen!

Wat ik wel een leuke vind met Chandler, maar dat is omdat ie écht dubbel ligt: Met die enorme bank van Ross. Hij komt daar echt niet meer bij. En dat hele stukje is gewoon heel erg leuk

Oh en met Rachel en haar zus, dat Rachel Emma vast heeft en dat die zus zegt dat ze met de vader van haar ex wat heeft. En dat 'Emma' dan heel hard lacht
Screw them.
We're going home.
pi_57952019
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:34 schreef CarOnline het volgende:
Wat ik wel een leuke vind met Chandler, maar dat is omdat ie écht dubbel ligt: Met die enorme bank van Ross. Hij komt daar echt niet meer bij. En dat hele stukje is gewoon heel erg leuk
Pivot. Pivot! Pivot!

PIVOT!!
pi_57955382
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:27 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Pivot. Pivot! Pivot!

PIVOT!!
Shut up. Shut up! Shut up!

SHUT UP!!
pi_57957717
Haha, geweldig ja
  vrijdag 11 april 2008 @ 22:37:40 #205
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_57992651
Zo, ik heb alle 10 seizoenen gezien. Dat is zo'n 3,5 dag Friends als je dat achter elkaar zou zien...
Ik moet zeggen dat ik nu na een paar dagen al ontwenningsverschijnselen begin te krijgen.
Ik was er helemaal aan gewend dat ik als ik ff ging relaxen een paar afleveringen van Friends ging zien. Wou ik gaan slapen? Dan nog vlug een aflevering op de laptop in bed. Kwam ik net uit school? Friends !!
Op den duur wordt het gewoon écht een verslaving.........
Maar aan de andere kant is het ook wel gewoon een leuke serie en het geeft een goede ontspanning. En de sfeer in de serie is fantastisch. Je zou haast je eigen kamer precies zoals die van Monica en Chandler gaan inrichten.

Hebben jullie verder nog aanraders kwa wat ik zou kunnen gaan zien op Friends - gebied? Specials, Joey - spinoff... ( schijnt niet zo goed te zijn ), Friends - lectuur etc. ? Of misschien films waarin ze gespeeld hebben?

En nog een ding: Ik snap gewoon niet dat alle 6 acteurs er naderhand allemaal slecht vanaf zijn gekomen. Deze serie was één van de best bekeken tv - shows allertijden. En dan zie je dat na de series Courteney in een B - serie, Dirt, speelt, Matt heeft zijn eigen show al gecancelled en daarna is er niks meer van hem vernomen op film/serie gebied, Matthey speelt in 3e rangs films, Lisa heeft ook haar eigen show gecancelled en speelt voor de rest in wat vage films, David speelt in theater in Londen en hij heeft een eigen comedy gedirect en Jennifer speelt soms in redelijk goede comedies...... Waarom belanden er niet een paar weer in comedies a la Friends? Dat is toch waar ze goed in zijn? Waarom dan in van die suffe B - films spelen of in het theater? Ik snap er niks van, want er is wel een vrij groot publiek bereid om naar comedies als Friends te zien...............
Nothing is what it seems
pi_57992946
Ik heb vandaag de groene Friends box bij de Mediamarkt zien liggen voor 66,- euro
Is die groene box een beetje fatsoenlijk?
pi_57993004
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 22:37 schreef Viper86 het volgende:
Zo, ik heb alle 10 seizoenen gezien. Dat is zo'n 3,5 dag Friends als je dat achter elkaar zou zien...
Ik moet zeggen dat ik nu na een paar dagen al ontwenningsverschijnselen begin te krijgen.
Ik was er helemaal aan gewend dat ik als ik ff ging relaxen een paar afleveringen van Friends ging zien. Wou ik gaan slapen? Dan nog vlug een aflevering op de laptop in bed. Kwam ik net uit school? Friends !!
Op den duur wordt het gewoon écht een verslaving.........
Maar aan de andere kant is het ook wel gewoon een leuke serie en het geeft een goede ontspanning. En de sfeer in de serie is fantastisch. Je zou haast je eigen kamer precies zoals die van Monica en Chandler gaan inrichten.
Herkenbaar
quote:
Hebben jullie verder nog aanraders kwa wat ik zou kunnen gaan zien op Friends - gebied? Specials, Joey - spinoff... ( schijnt niet zo goed te zijn ), Friends - lectuur etc. ? Of misschien films waarin ze gespeeld hebben?
Probeer Joey
Het was echt niet een slechte serie..Ik heb van elke aflevering genoten
pi_57993232
quote:
En nog een ding: Ik snap gewoon niet dat alle 6 acteurs er naderhand allemaal slecht vanaf zijn gekomen. Deze serie was één van de best bekeken tv - shows allertijden. En dan zie je dat na de series Courteney in een B - serie, Dirt, speelt, Matt heeft zijn eigen show al gecancelled en daarna is er niks meer van hem vernomen op film/serie gebied, Matthey speelt in 3e rangs films, Lisa heeft ook haar eigen show gecancelled en speelt voor de rest in wat vage films, David speelt in theater in Londen en hij heeft een eigen comedy gedirect en Jennifer speelt soms in redelijk goede comedies...... Waarom belanden er niet een paar weer in comedies a la Friends? Dat is toch waar ze goed in zijn? Waarom dan in van die suffe B - films spelen of in het theater? Ik snap er niks van, want er is wel een vrij groot publiek bereid om naar comedies als Friends te zien...............
ik snap het wel, het kan bij het publiek alleen maar tegenvallen t.o.v. Friends
niet goed dus voor het imago van de acteurs/actrices
  Admin vrijdag 11 april 2008 @ 23:36:12 #209
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_57993908
quote:

En dan zie je dat na de series Courteney in een B - serie, Dirt, speelt, Matt heeft zijn eigen show al gecancelled en daarna is er niks meer van hem vernomen op film/serie gebied, Matthey speelt in 3e rangs films,
Ho. Dirt is qua setup wat moeilijk om in te vallen, maar best een leuke serie. Het tweede seizoen is nu bezig, en vertelt genoeg leuke zaken, al blijf het wat moeilljk de serie een label te geven.

De serie waar Matthew Perry in heeft gespeeld, Studio 60 on the Sunset Strip (gemaakt door de schrijver, regisseur en productieteam van the West Wing), is een van de beste series van de afgelopen paar jaar. Die serie heeft niet meer dan 1 seizoen gezien, maar had dat makkellijk kunnen overleven als het Amerkaanse tv-publiek niet van dat popcornpubliek was geweest. Ik heb de serie op DVD en geniet er nog van. ERG goed. Matthew is er zo ontzettend niet-Chandler dat je na een paar scenes al vergeet dat je hem ooit in Friends hebt gezien. Zelfde met Courteney in Dirt trouwens; daar is het contrast nog groter.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:25:50 #210
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_58006091
Oke
En eigenlijk door jullie reacties ook bedankt voor de tips, nu kan ik eventueel Joey, Studio 60 on the Sunset Strip en Dirt gaan zien.
Over het popcornpubliek: wellicht is daarom Friends ook wel zo populair geworden. Ik vindt persoonlijk bijvoorbeeld series als Lost of 24 een stuk beter. Beide series die ( vooral Lost ) vrij diepgaand zijn, maar misschien voor de gemiddelde fatso in Amerika niet te volgen is?
Nothing is what it seems
pi_58008880
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:25 schreef Viper86 het volgende:
Oke
En eigenlijk door jullie reacties ook bedankt voor de tips, nu kan ik eventueel Joey, Studio 60 on the Sunset Strip en Dirt gaan zien.
Over het popcornpubliek: wellicht is daarom Friends ook wel zo populair geworden. Ik vindt persoonlijk bijvoorbeeld series als Lost of 24 een stuk beter. Beide series die ( vooral Lost ) vrij diepgaand zijn, maar misschien voor de gemiddelde fatso in Amerika niet te volgen is?
Sorry hoor, maar dat laatste slaat echt nergens op. "Intelligente" series als The Sopranos, Six Feet Under, The West Wing en Angels in America worden hier geen succes, misschien omdat de gemiddelde TON-er/PVV-er die niet begrijpt??

Iemand die ik vind met dt schrijft moet vooral kritiek gaan leveren op amerikaanse "fatso's"
pi_58008961
Niemand die weet waar Monica E Geller voor staat?
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_58010522
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:04 schreef ryangozer het volgende:
lijkt me vrij knap aangezien ze het nooit verteld hebben.
pi_58077114
Wat me net toch gebeurde is gewoon bijna griezelig....

Ik keek 'TOW Chandler in a box' (waar Chandler met Joey's vriendin had gezoent en nu probeert goed te maken) Chandler zegt net (in central perk) tegen Cathy dat hij alleen de scheldwoorden kent van het Italiaans.

Dan is er dat moment dat Joey aan Gunther vraagt of hij Chandler heeft gezien, waarop Gunther zegt dat hij dacht hij dat was, en dat de andere verderop zit,...

Op dat moment kijk ik net weer verder op mn pc, dus niet meer naar friends kijkend, zeg ik zo hardop tegen mezelf 'wafa napoli' totaal onbewust van waarom ik dat zij.

2 seconden later ziet Joey Chandler met Cathy zoenen en zegt hij 'wafa napoli'

Ik echt zo damnnnn, dis nie goed. Is toch zeker een paar maanden geleden dat ik deze aflevering had gezien. Echt dit is toch bijna absurd nietwaar? Hebben jullie weleens zulke momenten?
pi_58077196
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:56 schreef ryangozer het volgende:
Hebben jullie weleens zulke momenten?

Samen met een vriend een jaar geleden ongeveer de hele serie gekeken, ieder thuis, en via msn commentaar
Lukte ons perfect om precies gelijk te starten
Pas zijn we allebei weer zomaar begonnen (zonder contact), en we zaten allebei toevallig precies bij dezelfde aflevering
pi_58078684
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:56 schreef ryangozer het volgende:
Op dat moment kijk ik net weer verder op mn pc, dus niet meer naar friends kijkend, zeg ik zo hardop tegen mezelf 'wafa napoli' totaal onbewust van waarom ik dat zij.

2 seconden later ziet Joey Chandler met Cathy zoenen en zegt hij 'wafa napoli'

Ik echt zo damnnnn, dis nie goed. Is toch zeker een paar maanden geleden dat ik deze aflevering had gezien. Echt dit is toch bijna absurd nietwaar? Hebben jullie weleens zulke momenten?
haha, heb ik ook wel eens

Maar meestal zeg ik dat bewust omdat ik toch de dialoog al weet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 16 april 2008 @ 13:21:09 #217
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_58086974
Iemand enig idee of de dvd-seizoenen op FRS.nl mét of zonder kartonnen omhulsel zijn..? Moet m'n collectie nog steeds afmaken en een beetje continuiteit (mét karton) is dan wel fijn Zie ze nergens meer in de winkels liggen, alleen nog de boxen...
Seriously!?
pi_58087335
Die van de FRS (losse seizoenen) heb ik, en dat zijn doosjes die je in 3 delen opvouwt, en dan in een omhulsel schuift
pi_58087962
Het enige wat me nog altijd bezig houd is; waar haal ik die jurk (yellow tube dress) van Rachel vandaan?
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
  woensdag 16 april 2008 @ 16:24:27 #220
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58090603
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:04 schreef ryangozer het volgende:
Eustace. Zou kunnen, het wordt inderdaad niet verteld. Het is namelijk R.E.G (Ross Eustace Geller/broer en zus). Dus wellicht is het Eustace
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58091988
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Eustace. Zou kunnen, het wordt inderdaad niet verteld. Het is namelijk R.E.G (Ross Eustace Geller/broer en zus). Dus wellicht is het Eustace
Wanneer is dit gezegd?
  woensdag 16 april 2008 @ 18:12:09 #222
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58092617
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:40 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Wanneer is dit gezegd?
Ergens in de serie. Achteraan. Weet niet precies waar het gezegd wordt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58093728
Joey die dat zoenen met oud en nieuw regelt
  woensdag 16 april 2008 @ 19:53:40 #224
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_58094812
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
Die van de FRS (losse seizoenen) heb ik, en dat zijn doosjes die je in 3 delen opvouwt, en dan in een omhulsel schuift
Vanmiddag ff bij Van Leest gekeken, zusje van FRS... daar liggen nog wel wat seizoenen, maar dan 3 dvd's in een "gewoon" dvd-doosje...
Seriously!?
pi_58095133
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:53 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Vanmiddag ff bij Van Leest gekeken, zusje van FRS... daar liggen nog wel wat seizoenen, maar dan 3 dvd's in een "gewoon" dvd-doosje...
Dit zijn die van mij:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')