Ik dus ook niet echtquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
vind je dat echt![]()
ik vind ze in de verste verte nog niet op elkaar lijken
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:36 schreef Wiiperdiipii het volgende:
tvppas seizoen 1-10 gekocht op dvd , ben nu bij seizoen 2. Heb de serie nog nooit gezien dus
en welke is dat dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:23 schreef Timmai het volgende:
Die aflevering nu op Veronica is echt een van de beste!
Ik kom met een bezorgde kop thuis ... kan waarschijnlijk niet slapen, dus bedankt voor de kijktip, gooi hem er zo inquote:
Dat ga ik ook zeker in de gaten houden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
Matthew Perry (Friends) terug op de buis![]()
Ben benieuwd wat dat wordt
Die zal er hoogstwaarschijnlijk nooit komen, aangezien Friends niet eens in breedbeeld is, laat staan HD. Het zou natuurlijk kunnen dat de masters opnieuw ingescand worden (al vraag ik me of ze toen al in HD opnamen) zodat het 16:9 wordt, maar dan krijg je dingen in beeld die daar niet bedoeld waren. Of dat nou zo mooi is?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:47 schreef Devrim_ het volgende:
Ik wacht trouwens nog op de Bluray versie van Friends
Toch was het beeld op mijn 4:3 tv een stuk minder mooi dan op mijn breedbeeld tv, en dan dus niet qua scherpte, het lijkt wel alsof het beeld groter is in breedbeeld, dus niet uitgerekt, maar alsof er meer om heen zit.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:00 schreef Kantar het volgende:
[..]
Die zal er hoogstwaarschijnlijk nooit komen, aangezien Friends niet eens in breedbeeld is, laat staan HD. Het zou natuurlijk kunnen dat de masters opnieuw ingescand worden (al vraag ik me of ze toen al in HD opnamen) zodat het 16:9 wordt, maar dan krijg je dingen in beeld die daar niet bedoeld waren. Of dat nou zo mooi is?![]()
Maar ik zou het denk ik ook wel kopen, als ie er zou komen.![]()
Van een Blu-ray guruquote:Op maandag 30 juni 2008 00:00 schreef Kantar het volgende:
[..]
Die zal er hoogstwaarschijnlijk nooit komen, aangezien Friends niet eens in breedbeeld is, laat staan HD. Het zou natuurlijk kunnen dat de masters opnieuw ingescand worden (al vraag ik me of ze toen al in HD opnamen) zodat het 16:9 wordt, maar dan krijg je dingen in beeld die daar niet bedoeld waren. Of dat nou zo mooi is?![]()
Maar ik zou het denk ik ook wel kopen, als ie er zou komen.![]()
quote:Friends and Seinfeld were shot on film. The DVD box set releases confirms that.
Making a new HD transfer will require more work but not impossible.
Matthew is geweldig. Wat mij betreft de beste in de hele serie. Is er al meer bekend over de nieuwe serie?quote:
Ik zei ook niet dat het onmogelijk was...quote:Op maandag 30 juni 2008 00:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Van een Blu-ray guru
[..]
http://www.amazon.com/Fri(...)niston/dp/B0013AE66A
Amazon.com heeft iig zijn pagina ervoor al klaar
Dat gaat volgens mij heel veel van de charme van Friends verpesten als het haarscherp in HD op je 42" HDTV komt. Friends hoort, net als GTA bijvoorbeeld, een beetje korrelig en dof te zijn. Dat is de charme.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het onmogelijk was...Het is inderdaad eigenlijk een kwestie van gewoon alles opnieuw inscannen en voila, maar dat is best een groot karwei als je dat voor tien seizoenen moet doen. Ik vraag me daarom ook af of het voor de uitgevers rendabel is om dat te doen, aangezien niet iedereen die Friends al op DVD heeft ook nog de Blu-ray gaat halen. Maar goed, zoals ik al zei: zodra er zo'n box komt ben ik één van de eersten die hem haalt!
Friends in HD...
Ik vind die kop van Joey zo mooi als Chandler naar binnen loopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Net the one with the proposal weer eens gezien (ga nu voor de 6e x de serie door) en ondanks dat ik weet wat er gaat gebeuren schieten me elke keer weer tranen in me ogen bij "you wanted it to be a surprise" hebben jullie dat ook? Ik vind dit absoluut de beste en mooiste aflevering van friends die er is, ook het verhaal met richard enz is goed. Echt leuk, 1 vraagje, weet iemand hoe het nummer heet na deel 2 van de aflevering, als monica en chandler staan te dansen tijdens de aftiteling?
Linkje van dit:
Prachtig, let op: grote spoiler als je dit nog nooit heb gezien...
Thanx! heel blij ermee... oew die ga ik echt wel bewaren voor mijn eigen bruiloft ooitquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vind die kop van Joey zo mooi als Chandler naar binnen loopt.
You make me happier then I ever thought I could be, and if you let me, I'll spend the rest of my life trying to make you feel the same way. Monica, will you marry me?
![]()
![]()
CAN WE COME IN YET, WE'RE DYING OUT HERE!![]()
Liedje is trouwens van Eric Clapton. Het heet Wonderful Tonight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |