Ik moet echt eens een cd van Killers aanschaffen geloof ik. Ik vind tot nu toe alles leuk wat ik van hun hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een cd van Killers aanschaffen geloof ik. Ik vind tot nu toe alles leuk wat ik van hun hoor
Het zou eens tijd wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane morgen naar de winkel gaat....
Tot morgen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
ik zeg alvast: tot morgen voor degene die bij de nieuwjaarsreceptie zijn. De rest: tot overmorgen (weet nu al dat ik geen tijd heb voor het forum)
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane morgen naar de winkel gaat....
Klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:50 schreef broer het volgende:
Dat 3VOOR12-spelletje dat Eric Corton tegenwoordig (nu!) speelt is wel grappig. Lang, heel lang geleden speelde Jeanne Kooijmans exact hetzelfde spelletje in de tijd dat ze de Avondspits van Frits Spits had overgenomen. Heb ik zelfs nog een keer aan meegedaan...
Trusten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:12 schreef Glacier het volgende:
Zo, ik heb mijn opdracht afgemaakt en ik ga nu maar eens slapen
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Trusten.
Ik ga ook. Ik heb een klein beetje ontstoken tandvlees. (Heerlijk) pijn doet dat... Ontstekingsremmers liggen op mijn werk, in mijn bureau la....
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:24 schreef Glacier het volgende:
Ik moest net nog even een album van Feist downloaden
Dat doet 'ie nog steeds wekelijks hoor, in de freaknacht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt.leuk inderdaad. Maar Gerard heeft toch ook ooit eens een platenkast gehad
(nooit meer wat van gehoord)
Van hetzelfdequote:Op woensdag 9 januari 2008 06:40 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh!
Was jij dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:47 schreef SunChaser het volgende:
Nu snap ik waarom Ekdom me altijd wegdrukt bij de Wildprik op vrijdagavond. Mn naam staat in beeld als ik bel
Ringtoon Aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |