Neh. Bij "hiphopgroep" moest ik al aan Furtado denken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
Die opgave, dat is Shakira toch??
En Alive
dat is niet fijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Damn..... http://rudio.wordpress.com/2008/01/08/rusthart-nodig/
Sterkte...
José Hoebeequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:33 schreef Againzender het volgende:
meligheid slaat toe op kantoor
sjalalalala
Ja uhhhh ik uhhh dacht uhhhh het uhhhh wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand mij vannacht nog gehoord bij Roosmarijn?
Sjips, waarom is de ontvangst op Corus zo ruk... Nou mis ik één van m'n favo platenquote:
Ga je mond spoelen met groene zeep, en rap wat!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ongeveer het dieptste dieptepunt in de muziekgeschiedenis.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ongeveer het dieptste dieptepunt in de muziekgeschiedenis.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep, en rap wat!![]()
euh, ja, zo te zien staat 'ie nog aan ookquote:
Tuurlijk, hij is zo onhip als maar zijn kan, maar zet 'em in Ahoy en het dak gaat er af. En als ie dan Everything I do of een andere ballad speelt, ga ik lekker bier halenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef cosmick het volgende:
[..]. Come man, het is toch de vreselijkste kitchplaat die je je kan bedenken?
Sowieso, Bryan Adams![]()
.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is zo onhip als maar zijn kan, maar zet 'em in Ahoy en het dak gaat er af. En als ie dan Everything I do of een andere ballad speelt, ga ik lekker bier halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |