Vraag daar aan je medestudenten naar Adalar (letterlijk vertaald: Eilanden) en Haller Gençlik Merkezi (letterlijk vertaald: Haller Jongerencetrum). Dat is het uitgaanscentrum van Eskisehir. 's Avonds wemelt het in Adalar van de studenten. Je hebt er redelijk wat bars en restaurants. Clubs en disco's weet ik niets van, maar ik heb die dan ook niet opgezocht. In Haller Gençlik Merkezi hangt een hele relaxte sfeer. Er komen bijna alleen maar studenten op af. Misschien dat je daar aan dj-werk kunt komen, mits je rustige, chille muziek draait.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:08 schreef nils7 het volgende:
Kick!
Iemand enig idee hoe het uitgaansleven is in Eskisehir?
En zou ik er makkelijk aan de bak kunnen komen als DJ in een club(s) daar (als Nederlander)?
[..]
Aah oke... ik draai zelf house... kweet niet of dat "rustig" is.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vraag daar aan je medestudenten naar Adalar (letterlijk vertaald: Eilanden) en Haller Gençlik Merkezi (letterlijk vertaald: Haller Jongerencetrum). Dat is het uitgaanscentrum van Eskisehir. 's Avonds wemelt het in Adalar van de studenten. Je hebt er redelijk wat bars en restaurants. Clubs en disco's weet ik niets van, maar ik heb die dan ook niet opgezocht. In Haller Gençlik Merkezi hangt een hele relaxte sfeer. Er komen bijna alleen maar studenten op af. Misschien dat je daar aan dj-werk kunt komen, mits je rustige, chille muziek draait.
Kun je me hiervan op de hoogte houden of dat ook echt lukt ? Het is heel anders dan de verhalen die ik er tot nu toe over heb gehoord. En het lijkt mij wel handig om een residency te hebben. Voorzover ik het weet is een toeristenvisum 10 euro, een eenjarig visum 40 euro en een residency 458.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:47 schreef nils7 het volgende:
Wij gaan met een toeristen visum naar binnen en gaan dan via de politie een residentvisum (a 40e) aanvragen.
Kost me dus 50e ipv 458e
Eh Eskisehir precieze adres heb ik ook nog niet iig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef HiZ het volgende:
Waar ga je dan wonen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Eh Eskisehir precieze adres heb ik ook nog niet iig.
In Carrefour. Weet niet precies wat het is maar schijnt een 'centrumpje' te zijn. Appartement is al getekend door mijn vriendin.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef HiZ het volgende:
Waar ga je dan wonen?
Carrefour is een groot Frans supermarktenketen, geen wijk ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef bksl het volgende:
[..]
In Carrefour. Weet niet precies wat het is maar schijnt een 'centrumpje' te zijn. Appartement is al getekend door mijn vriendin.
15 minuutjes van de school waar ik ga stage lopen, Yeditepe university
Waar zit jij? En wat doe je?
Carrefour is een keten van supermarkten, het klinkt een beetje alsof je in Ümraniye of zo terecht gaat komen. NIet echt 'centrum'. Als ik in Istanbul ben zit ik in Taksim. Werken doe ik in Nederland.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef bksl het volgende:
[..]
In Carrefour. Weet niet precies wat het is maar schijnt een 'centrumpje' te zijn. Appartement is al getekend door mijn vriendin.
15 minuutjes van de school waar ik ga stage lopen, Yeditepe university
Waar zit jij? En wat doe je?
Doe eens foto's schietenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef nils7 het volgende:
joh straks ff een winterjas hiero halen
t wordt hier maandag -15 (snachts dan)
U vraagt wij draaienquote:
De haller zit bij mij om de hoekquote:Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vraag daar aan je medestudenten naar Adalar (letterlijk vertaald: Eilanden) en Haller Gençlik Merkezi (letterlijk vertaald: Haller Jongerencetrum). Dat is het uitgaanscentrum van Eskisehir. 's Avonds wemelt het in Adalar van de studenten. Je hebt er redelijk wat bars en restaurants. Clubs en disco's weet ik niets van, maar ik heb die dan ook niet opgezocht. In Haller Gençlik Merkezi hangt een hele relaxte sfeer. Er komen bijna alleen maar studenten op af. Misschien dat je daar aan dj-werk kunt komen, mits je rustige, chille muziek draait.
Kom jij heel toevallig uit Oosterhout?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
Linkje naar de pagina met foto's van mij
[..]
De haller zit bij mij om de hoek, ik zit in Oguz Sokak en da's echt nog geen 25meter lopen er vandaan
Ik ben tot nu toe in The Glow en in de 222 geweesten vandaag was de eerste dag les!
Ik heb als vak Turks erbij kunnen kiezen heb het alleen wel 4u in de week hahahah
Voorlopig een half jaar niet maar daarna weer wel hoezo?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom jij heel toevallig uit Oosterhout?
Ik woon namelijk ook in Oosterhout en je gezicht komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Voorlopig een half jaar niet maar daarna weer wel hoezo?
* opent foboquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik woon namelijk ook in Oosterhout en je gezicht komt me bekend voor.
Maar vind je het voor de rest gezellig daar? Want hoewel Eskisehir best een grote stad is, is het niet zo'n wonderlijke sprookjesstad à la Istanbul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |