abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56207680
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:08 schreef nils7 het volgende:
Kick!

Iemand enig idee hoe het uitgaansleven is in Eskisehir?
En zou ik er makkelijk aan de bak kunnen komen als DJ in een club(s) daar (als Nederlander)?

[..]
Vraag daar aan je medestudenten naar Adalar (letterlijk vertaald: Eilanden) en Haller Gençlik Merkezi (letterlijk vertaald: Haller Jongerencetrum). Dat is het uitgaanscentrum van Eskisehir. 's Avonds wemelt het in Adalar van de studenten. Je hebt er redelijk wat bars en restaurants. Clubs en disco's weet ik niets van, maar ik heb die dan ook niet opgezocht. In Haller Gençlik Merkezi hangt een hele relaxte sfeer. Er komen bijna alleen maar studenten op af. Misschien dat je daar aan dj-werk kunt komen, mits je rustige, chille muziek draait.
  maandag 21 januari 2008 @ 20:49:14 #27
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56207937
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vraag daar aan je medestudenten naar Adalar (letterlijk vertaald: Eilanden) en Haller Gençlik Merkezi (letterlijk vertaald: Haller Jongerencetrum). Dat is het uitgaanscentrum van Eskisehir. 's Avonds wemelt het in Adalar van de studenten. Je hebt er redelijk wat bars en restaurants. Clubs en disco's weet ik niets van, maar ik heb die dan ook niet opgezocht. In Haller Gençlik Merkezi hangt een hele relaxte sfeer. Er komen bijna alleen maar studenten op af. Misschien dat je daar aan dj-werk kunt komen, mits je rustige, chille muziek draait.
Aah oke... ik draai zelf house... kweet niet of dat "rustig" is.
ik zal wel eens kijken daro
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_56301400
Ik ga als het goed is rond 13 febr naar turkije om stage te lopen en blijf dan tot en met juli. Ik ga met mijn turkse vriendin samenwonen in istanbul, 15 minuutjes van mijn stageplek met de bus dus dat klinkt allemaal super.

Ik moet alleen nog officiele goedkeuring krijgen van mijn school en nog een stage visum aanvragen. Volgens mij kan dat soms wel ven duren maar als ik gewoon eerst naar turkije ga met een toeristenvisum kan ik denk ik gewoon bij de 'vreemdelingen dienst' in istanbul nog een stage visum aanvragen toch?

Ik hoop dat het nog allemaal op tijd geregeld kan worden, maar ik ga sowieso anders eerst op toeristenvisum want ik mis mijn vriendin

Ik ga gelukkig stage lopen bij een internationaal gericht bedrijfje dus ze spreken allemaal engels. En veel kebab eten
pi_56303652
Een verstandig mens gaat niets wat hij in Nederland kan regelen uitstellen tot hij naar de vreemdelingendienst in Istanbul moet. De vreemdelingendienst in Amsterdam is een paradijs vergeleken bij de chaos die er in Istanbul heerst. En 15 minuutjes met de bus in Istanbul? Dat klinkt ofwel alsof je in een buitenwijk gaat wonen en werken ofwel klopt het niet. In de buurt van het centrum kan een bus er 15 minuten over doen om 2 kilometer verder te komen tijdens de spits.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 08:47:24 #30
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56378076
Wij gaan met een toeristen visum naar binnen en gaan dan via de politie een residentvisum (a 40e) aanvragen.
Kost me dus 50e ipv 458e
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_56405246
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:47 schreef nils7 het volgende:
Wij gaan met een toeristen visum naar binnen en gaan dan via de politie een residentvisum (a 40e) aanvragen.
Kost me dus 50e ipv 458e
Kun je me hiervan op de hoogte houden of dat ook echt lukt ? Het is heel anders dan de verhalen die ik er tot nu toe over heb gehoord. En het lijkt mij wel handig om een residency te hebben. Voorzover ik het weet is een toeristenvisum 10 euro, een eenjarig visum 40 euro en een residency 458.
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:55:18 #32
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56419770
Cool heb contact met me "kanka" nu. Hij heet Ozan (zal wel de uitspraak Euzan zijn).
Ik zit in een appartement daro op ong. een kwartiertje lopen van school en in het centrum op 3 hoog

En ze hebben internet dus ik kan gewoon door blijven Fok!ken
N/A
pi_56434781
Waar ga je dan wonen?
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:31:16 #34
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56442264
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef HiZ het volgende:
Waar ga je dan wonen?
Eh Eskisehir precieze adres heb ik ook nog niet iig.
N/A
pi_56443883
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef nils7 het volgende:

[..]

Eh Eskisehir precieze adres heb ik ook nog niet iig.
ik was in de war met degene die hierboven schrijft in Istanbul te gaan wonen. In Eskisehir zal het wel niet zoveel uitmaken, hoewel de binnenstad daar er aanzienlijk leuker uitziet dan de buitenwijken.
pi_56447681
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef HiZ het volgende:
Waar ga je dan wonen?
In Carrefour. Weet niet precies wat het is maar schijnt een 'centrumpje' te zijn. Appartement is al getekend door mijn vriendin.
15 minuutjes van de school waar ik ga stage lopen, Yeditepe university

Waar zit jij? En wat doe je?
pi_56448330
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef bksl het volgende:

[..]

In Carrefour. Weet niet precies wat het is maar schijnt een 'centrumpje' te zijn. Appartement is al getekend door mijn vriendin.

Carrefour is een groot Frans supermarktenketen, geen wijk ofzo.
pi_56448442
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef bksl het volgende:

[..]

Carrefour is een keten van supermarkten, het klinkt een beetje alsof je in Ümraniye of zo terecht gaat komen. NIet echt 'centrum'. Als ik in Istanbul ben zit ik in Taksim. Werken doe ik in Nederland.
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:27:41 #39
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56701168
Ik ben er inmiddels
N/A
pi_56738391
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:27 schreef nils7 het volgende:
Ik ben er inmiddels
koud he
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:46:15 #41
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56745810
joh straks ff een winterjas hiero halen
t wordt hier maandag -15 (snachts dan)
N/A
pi_56804718
Bevalt het?
pi_56808873
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef nils7 het volgende:
joh straks ff een winterjas hiero halen
t wordt hier maandag -15 (snachts dan)
Doe eens foto's schieten
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 18 februari 2008 @ 21:30:05 #44
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56824120
quote:
Op maandag 18 februari 2008 09:26 schreef saban het volgende:

[..]

Doe eens foto's schieten
U vraagt wij draaien

Linkje naar de pagina met foto's van mij
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De haller zit bij mij om de hoek , ik zit in Oguz Sokak en da's echt nog geen 25meter lopen er vandaan
Ik ben tot nu toe in The Glow en in de 222 geweest en vandaag was de eerste dag les!
Ik heb als vak Turks erbij kunnen kiezen heb het alleen wel 4u in de week hahahah

[ Bericht 55% gewijzigd door nils7 op 18-02-2008 21:41:33 ]
N/A
pi_56827463
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef nils7 het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien

Linkje naar de pagina met foto's van mij
[..]

De haller zit bij mij om de hoek , ik zit in Oguz Sokak en da's echt nog geen 25meter lopen er vandaan
Ik ben tot nu toe in The Glow en in de 222 geweest en vandaag was de eerste dag les!
Ik heb als vak Turks erbij kunnen kiezen heb het alleen wel 4u in de week hahahah
Kom jij heel toevallig uit Oosterhout?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 15:12:42 #46
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56837819
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kom jij heel toevallig uit Oosterhout?
Voorlopig een half jaar niet maar daarna weer wel hoezo?
N/A
pi_56848564
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:12 schreef nils7 het volgende:

[..]

Voorlopig een half jaar niet maar daarna weer wel hoezo?
Ik woon namelijk ook in Oosterhout en je gezicht komt me bekend voor.

Maar vind je het voor de rest gezellig daar? Want hoewel Eskisehir best een grote stad is, is het niet zo'n wonderlijke sprookjesstad à la Istanbul.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:55:19 #48
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56849105
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik woon namelijk ook in Oosterhout en je gezicht komt me bekend voor.

Maar vind je het voor de rest gezellig daar? Want hoewel Eskisehir best een grote stad is, is het niet zo'n wonderlijke sprookjesstad à la Istanbul.
* opent fobo

Ehm ik heb een jaartje in de matoux gedraait wellicht dat je me daarvan kent? (helaas denken veel mensen dat ik de eigenaar ben van de living terwijl ik daar ooit maar 3x binnen ben geweest) anyways als ik terug kom uit Eskisehir ga ik in breda verder met draaien dus zul je me weinig meer in oosterhout vinden!
Klein wereldje dat Fok! haha

Eskisehir voor mijn gevoel is het wel compact
Ik zit in het centrum dus 5 minuten lopen naar de espark, 5 minuten lopen naar de glow, 20 minuten naar de campus (en fakulteit).
Bevalt goed alleen de kouw
Gelukkig gaat de temperatuur al snel omhoog
N/A
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:16:10 #49
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_57030506
Jeeh het is er nu een heerlijk temperatuurtje
Heb inmiddels ook een Turkse vriendin opgedaan waarvan ik nu veel leer.

Uitgaan is hier toch wel redelijk te doen, in de 222 en in de glow is het goed toeven. Echter zijn er wel meer bandjes enzo in vergelijking met Nederland.

maar ik ga weer snel naar de les...
N/A
pi_57034308
Zucht, nog 1 maand en 2 dagen te gaan voor ik weer in Istanbul ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')