Hoe kunnen ze het zo plannen hequote:Op zondag 13 januari 2008 19:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
boh boh...
Ik zie al aankomen dat wij ook gaan twijfelen. Zal wel XXLerator worden.![]()
Moet ik toch een KEER gaan meemaken.![]()
Supersized daarentegen... ook een vette line-up.
Ik heb wel wat voor jequote:Op zondag 13 januari 2008 19:30 schreef devv05 het volgende:
Hehe oke thanks, ik zal beide puntjes nog even gaan bekijken. Verder, keep them coming
Wat betreft de kick, ik zoek nog steeds hoe je zo'n Headhunterz achtige kick maakt die van toonhoogte veranderd maar het is me nog niet precies zo gelukt. Ik neem aan een kick met een bassline maar goed als iemand weet hoe ik dat voor elkaar krijg dan hoor ik het graag
Ik heb ook zeker vermaakt gisteraaf, alleen Activator niet helemaal meer afgeluisterd... Maar vanaf Isaac vond het erg gaaf, enige wat ik minder vond, was die MC zeg maarquote:Op zondag 13 januari 2008 21:08 schreef Sethje het volgende:
Euphoria was zeer lekkerisaac echt de held van de avond.... acti was kut maar sloot af met dont let it go
Thanks, maar dat samplepack had ik alquote:Op zondag 13 januari 2008 20:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb wel wat voor je
http://rapidshare.com/files/83554452/KICKS.rar.html
allerlei kicks
Standaard? Ik heb Prophet vs Zany en Headhunterz vs Tatanka (quote:Op maandag 14 januari 2008 11:59 schreef signom het volgende:
beetje standaard lineup vind ik. maar zeker wel te doen!
Wat een verschrikkelijke flyer alleen...
Oe, nicequote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
dit ziet er ook wel vet uit
Moet ik je eraan herinneren dat wij op zaterdag altijd werkenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Sethje het volgende:
Vanavond @ FearFM van 21.00 tot 23.00 Twisted special met medewerking van Faistos en The Visioner zullen alleen tracks van Cue X,Vintage, Faistos,B-front,Jones,The Vision,E-Con DJ, Zentiments en Josh & Wesz gedraaid wordenggg
ja ik zit heel de dag te flocken en te fokken dan gaat dat soms door elkaar he B) owneequote:Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je partyflockt teveel met je wordengggg.
netjes gedaan devv. Leuk om te horen dat je die vocals hebt gebruiktquote:Op zondag 13 januari 2008 18:56 schreef devv05 het volgende:
Ik heb besloten om de nieuwste versie van m'n hardstyle track toch maar gewoon hier te posten, wel in iets lagere kwaliteit dan normaal maar goed genoeg voor nu.
Te beluisteren via deze link
Feedback wordt gewaardeerd, ook als het kritisch isAls er dingen beter kunnen dan hoor ik het graag.
2 september alweer carnaval, die limbo's weten ook van geen ophoudenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef LeonH het volgende:
2 september is carnaval hier in het zuiden dus 's ochtends hang ik in Venlo en 's avonds niet meer in staat om nog recht uit m'n ogen te kijken
ga het proberen te rippen als mn inet verbinding het niet begeeftquote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Sethje het volgende:
Vanavond @ FearFM van 21.00 tot 23.00 Twisted special met medewerking van Faistos en The Visioner zullen alleen tracks van Cue X,Vintage, Faistos,B-front,Jones,The Vision,E-Con DJ, Zentiments en Josh & Wesz gedraaid wordenggg
Wel jammer dat bijna elke DJ eigenlijk met grote regelmaat draait in de time-out.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
trailer van In Qontrol online, a.s zaterdag 19 januari start de verkoop
zet 19 april maar vast in je agenda voor "In Qontrol, The Last City On Earth"![]()
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146108
http://events.q-dance.nl/2008-04_19-april-inqontrol/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |