Jij bent ook een 'man of many trades'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als voormalig hospik in het leger kan ik wel wat hebben, ja...
Ik vind dat eigenlijk niet zo goor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan kan je deze ranzige beelden vast ook wel hebben.
We hebben een matchquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ik ben beide. Had het twee keer ingevuld. (Met grote verschillen in percentages.)
Als ik die ISFP pagina lees bij de Weaknesses dan klopt mijn ESFP nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:04 schreef Soempie het volgende:
http://www.personalitypage.com/ISFP_rel.html
en dan onder het kopje 'love', kun je doorklikken naar ISTJ en ISFJ
Horoscoop slaat werkelijk nergens op. Het gaat om vier voorkeuren en die heb je gewoon. Dat het tussen bepaalde typen gewoon niet zo goed botert, daar kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..
"Although two well-developed individuals of any type can enjoy a healthy relationship, ESFP's natural partner is the ISTJ, or the ISFJ"
Dit klinkt wel HEEEEL horoscoopachtig
"Ja...je kunt met iedereen..maar je natuurlijke partner blablablab..."
Eigenlijk zeggen ze dus niet zoveel
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ik ben beide. Had het twee keer ingevuld. (Met grote verschillen in percentages.)
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik die ISFP pagina lees bij de Weaknesses dan klopt mijn ESFP niet
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jij bent ook een 'man of many trades'Handig heur.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:11 schreef wyccie het volgende:
Hee, er klopt iets niet. Ik ga even uitzoeken hoe het zit.
Ik? ESFP.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef Soempie het volgende:
http://www.personalitypage.com/ESFP_rel.html
ik ben even kwijt wat je bent. ESFP of ISFP?
Link! Link! Link!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Hebben jullie de Medische Publieksacademie website al bekeken? En uiteraard mijn eerst animatie![]()
Ik kom NIET bij jou eten oke?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo goor.
Je hoeft Jung niet te verdedigen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:17 schreef Soempie het volgende:
Deze test is gebaseerd op de theorie van Carl Jung. Jung gaat er vanuit dat mensen voorkeuren hebben op vier gebieden. Je voorkeuren op deze gebieden maken je tot één van 16 mogelijke typen. Hieronder worden eerst de voorkeursgebieden beschreven en krijg je per gebied grafisch te zien hoe jouw voorkeur is.
Daar is echt niks zweverigs aan hoor. De sites die ik heb doorgegeven natuurlijk wel, maar dat vond ik juist grappig.
Het is maar pus.quote:
Nou..een warm pussoepje met wat parmezaanse kaasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is maar pus.![]()
En dat gooi ik niet in m'n eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |