quote:
Pijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Welnee, er zat nog een heel dun laagje tandvlees, dat heb ik weggedrukt/ geschoven.
Als in: afgebroken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn derde en vierde verstandskiezen hebben allebei een stuk van de kies ernaast weggedrukt
Moet nog steeds de tandarts bellen
Soempie, bedankt...quote:Personality Type Test
Get the Creative Advantage. Create a Culture of Leadership at Work.
www.business.com
Myers Briggs Test - MBTI
Take the genuine MBTI Online now! Reasonable prices, fast turnaround
www.DiscoverYourPersonality.com
Mijn percentages als ENFP'er (of zoiets) zijn dan ook iets hoger qua extravert-heid dan die van Soempie...quote:[b]Op dinsdag 8 januari 2008 13:36 schreef Etcetera
dat van jou was trouwens minder ranzig dan dat plaatje en stukkie tekst van MM
Ja, ik had vlak voor kerst ineens een stuk kies in mn mond!! Halve cm x een halve cm ofzoquote:
Ik nam destijds ibuprofen. Maarja...quote:
Ik ben dan ook I (NFJ)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn percentages als ENFP'er (of zoiets) zijn dan ook iets hoger qua extravert-heid dan die van Soempie...
Ik dacht dat dat twee aparte zaken waren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik had vlak voor kerst ineens een stuk kies in mn mond!! Halve cm x een halve cm ofzo
Maar verder geen last van ofzo, dus ik vergeet de tandarts steeds te bellen
Wat moet een ESFP hebben?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:54 schreef Soempie het volgende:
Although two well-developed individuals of any type can enjoy a healthy relationship, INFJ's natural partner is the ENTP
ENTP = Sven.
Dan kan je deze ranzige beelden vast ook wel hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn percentages als ENFP'er (of zoiets) zijn dan ook iets hoger qua extravert-heid dan die van Soempie...
quote:
quote:Although two well-developed individuals of any type can enjoy a healthy relationship, ESFP's natural partner is the ISTJ, or the ISFJ. ESFP's dominant Extraverted Sensing function is best matched with a personality that is dominated by Introverted Sensing.
Als de tandarts het nodig vindt dat ze er uit gaan zal hij/zij dat vanzelf een keer zeggenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lucky you.
Vraag me trouwens af: moeten/ kunnen ze er al uit als ze net doorkomen of er nog in zitten? Wanneer ga je er mee naar de tandarts? De mijne heeft er nog nooit iets over gezegd.
Ik bedenk me net dat ik daar nog niets mee kanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef Soempie het volgende:
Although two well-developed individuals of any type can enjoy a healthy relationship, ESFP's natural partner is the ISTJ, or the ISFJ.
Als voormalig hospik in het leger kan ik wel wat hebben, ja...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef Whiteguy het volgende:
Dan kan je deze ranzige beelden vast ook wel hebben.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als de tandarts geld nodig heeft zal hij/zij dat vanzelf een keer zeggen
Hehe, ik ben beide. Had het twee keer ingevuld. (Met grote verschillen in percentages.)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef Soempie het volgende:
Although two well-developed individuals of any type can enjoy a healthy relationship, ESFP's natural partner is the ISTJ, or the ISFJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |