Nee, precies, die uitleg is soms wel over the top.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind dat die test nog wel een aantal dingetjes aardig uit mijn antwoorden destilleert hoorHerken mezelf op de meeste punten inderdaad wel. Maar je moet het niet te letterlijk nemen
quote:
quote:Een verstandskies zou zo heten omdat verstandskiezen pas laat opkomen, net als volgens sommigen het verstand.
quote:En daar lag ik een paar weken later. Het zweet stond op mijn voorhoofd. Ik had van vrienden gruwelverhalen gehoord, maar van anderen hoorde ik juist dat het zo gepiept was. Ik wist niet meer wat ik moest denken. Eerst werd ik goed verdoofd. Dit zou volgens de tandarts nog het meeste pijn doen. Toen de verdoving ging werken, ging de tandarts aan de slag. M’n linker kies ging nog wel. Die was er zo uit. Maar mijn rechter werd een totale ramp.
M’n tandarts heeft eerst nog een tijdje staan trekken en sjorren aan mijn kies. Ik hoorde het aan alle kanten kraken, maar er kwam weinig beweging in. Wat bleek? Mijn kies zat toch scheef in mijn kaak. Door het getrek en gepriegel in mijn mond werd het een behoorlijk bloedbad. Mijn vriendin viel zelfs bijna flauw. Voor mijn gevoel was de tandarts al een half uur bezig voordat die verstandskies er eindelijk uit was. Hij zei dat hij nog nooit zo’n moeilijke verstandskies had moeten trekken.
beide.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voel je een stuk tand of voel je pijn?
doe dat maar lekker in spoilertags en zet er bij dat ik ze niet moet aanklikkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 100% extravert, ik mag dat...
En is ie nu al helemaal door?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef Soempie het volgende:
Bijna, ik drukte wat te hard en toen kwam er nog een stuk door m'n tandvlees.![]()
Ik houd jullie op de hoogte.
Lucky you.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doe dat maar lekker in spoilertags en zet er bij dat ik ze niet moet aanklikken
mijn verstandskiezen passen net trouwens, volgens de tandarts
Hallo, Etcetera wil dit tussen spoiler-tags hebben...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef Soempie het volgende:
Bijna, ik drukte wat te hard en toen kwam er nog een stuk door m'n tandvlees.![]()
Ik houd jullie op de hoogte.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
eeew! Dat heb ik echt nog nooit gehad. Het klinkt nou als een soort puszweer
Etcie moet zich niet aanstellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, Etcetera wil dit tussen spoiler-tags hebben...
Als je regelmatig naar de tandarts gaat, komt dit gespreksonderwerp daar vanzelf een keer voorbij...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef Soempie het volgende:
Vraag me trouwens af: moeten/ kunnen ze er al uit als ze net doorkomen of er nog in zitten? Wanneer ga je er mee naar de tandarts? De mijne heeft er nog nooit iets over gezegd.
Ik heb gehoord dat dat pas kan als ze uitgegroeid zijn. Anders heb je zo weinig grip om ze eruit te trekken, hè. Tenzij je door je tandvlees en -bot heen ga snijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef Soempie het volgende:
Vraag me trouwens af: moeten/ kunnen ze er al uit als ze net doorkomen of er nog in zitten? Wanneer ga je er mee naar de tandarts? De mijne heeft er nog nooit iets over gezegd.
Klopt.. ik ben ruim een week kansloos geweest met zo'n dikke hamster wang. Die chirurg was nog net iets groter/breder dan ik maar had toch ook wel 10 minuten nodig om die dingen er uit te wrikken. Vreselijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ze alle 4 al kwijt, in één keer alles er uit laten halen bij de VU.
Viel reuze mee, kon 's middags al weer een broodje eten.
Maar TradeMarkie of WhiteGuy had laatst een iets minder leuk verhaal daarover...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |