Maar dat is dus onzin want we weten allemaal dat men dan "nee" bedoelt/moet zeggen.quote:
ik ben te lui om alles te lezenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:59 schreef Soempie het volgende:
Klopt het, Etcie?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Famous ISFJs:
St. Teresa of Avila (Teresa de Jesus)
Louisa May Alcott
Alfred, Lord Tennyson
Queen Elizabeth II of England
Robert E. Lee
Queen Mary I ("Bloody Mary") of England
Nice
Ik dus wel, sta op gelijke voet met Sinbad en Ariel...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
en heb niet eens alle namen erbij gezet
Deze test is misschien niet je van het en de uitleg ook niet, maar het hele idee van Jung slaat natuurlijk wel ergens op. Natuurlijk kun je over mensen zeggen dat ze meer introvert dan extravert zijn en liever volgens planning werken of niet. Daar was ik vooral nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Maargoed...laten we eerlijik zijn: dit soort testen slaan natuurlijk nergens op.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Goed, ook weer gehad...
Ik hou nooit zo van deze zweefteef-dingen...
Oh, bij mij stond Tim the Toolman er ook bijquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Famous ESFJs:
William J. Clinton
Fictional ESFJs:
Monica (Friends) ~> I always knew I was Monica!
Donald Duck
Rabbit, Winnie the Pooh
Monica daarentegen.........quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:07 schreef Etcetera het volgende:
MonicaDD
Rabbit
![]()
ik vond konijn wel de minst leuke![]()
Ik vind dat die test nog wel een aantal dingetjes aardig uit mijn antwoorden destilleert hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Deze test is misschien niet je van het en de uitleg ook niet, maar het hele idee van Jung slaat natuurlijk wel ergens op. Natuurlijk kun je over mensen zeggen dat ze meer introvert dan extravert zijn en liever volgens planning werken of niet. Daar was ik vooral nieuwsgierig naar.![]()
En ik ken de uitgebreide test, heb hem ook gemaakt en daar kwam bij mij hetzelfde uit als bij deze test. Het klopt ook helemaal met hoe ik ben. Gister had ik het er met Sven over, over hoe hij is en over hoe ik ben. Later zijn we die test gaan maken, voor de gein, en er kwam exact dat uit wat we al besproken hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |