Op zich mee eens, maar vanmorgen werd ik er mee wakker en ik moest meteen aan Soempie denken.quote:
JIj bent ook lekker bezigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar vanmorgen werd ik er mee wakker en ik moest meteen aan Soempie denken.
Waar ik me vlak na het ontwaken al niet mee bezig hou...
Wiebeluh Wiebeluhquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik had m al gehoord maar nu je t zegt, ja hij zal Soempie wel aanspreken
![]()
Ik vind de eerste posts van dit topic toch wel de moeite waard...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Zo bijzonder veel nuttigs staat er nou ook weer niet
Wtf.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Vinden de dames nog iets van deze advertentie bovenan de pagina's:
Toshiba en vrouwen
Toshiba-laptop nooit zo vrouwelijk met Intel. Kijk op de site
En wtf moet ik met deze bagger:
[ afbeelding ]
'oi!quote:
de mooiste uitwegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Balen Etcie! Ach, het ligt in elk geval niet aan jou
nee da's waar, maar ik had echt gehoopt om 'm vandaag online te kunnen zetten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Balen Etcie! Ach, het ligt in elk geval niet aan jou
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de mooiste uitweg
'ik kon er niks aan doen, het lag niet aan mij'
er zijn maar weinig dagen dat ik die zin niet over mijn tong laat gaan op mn werk.
Ohja, en dat de OP er dan zo uitziet:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Cola zonder prik
Eigenlijk wil ik een hele slechte lemming maken, iets in de geest van "cola zonder pik", maar ik heb geen zin
quote:Ligt het aan mij, of zit er in cola minder zuurkool dan vroeger. Toen bruiste je cola in je glas, zelfs een net geopende fles is niet meer te zuipen tegenwoordig. Enne... dit geldt voor alle merken.
Een glas cola met weinig zuurkool:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |