Succes, en ga voor de tien!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:37 schreef Nesle het volgende:
Ik ga leren voor wat toetsen!
ff wat franse woordjes plempen![]()
Mijn toetsenbord heb ik groen overgespoten, geen letter meer op te zienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:44 schreef wyccie het volgende:
Ik zou willen dat de letters op de keyboards wat slijtvaster zijn.
Precies, en apenstaartje onder shift+2quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad. En de Backspace knop hoort gewoon groot te zijn.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn toetsenbord heb ik groen overgespoten, geen letter meer op te zien
Hey, gek. Ik heb ze alleen op F en J.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik typ zo blind als een mol, heb zelfs 3 typdiploma's. En inderdaad met de blokjes op de F, J en de 5
Wat is "niet duur"? En moet het een hotel zijn? Jeugdherberg is niet goed?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:07 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand een redelijk goed, niet al te duur hotel voor 1 nacht in Rotterdam?
Heb je na het typen twee keer getabt en ge-enterd?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit bericht is volledig met ogen dicht getikt en gepost
En je NumPad dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, gek. Ik heb ze alleen op F en J.
Ook niet op numpad 5?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, gek. Ik heb ze alleen op F en J.
goedkoper dan 80 euro, rest zal ik ff vragen (is voor een vriendin die naar een concert gaat)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is "niet duur"? En moet het een hotel zijn? Jeugdherberg is niet goed?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je na het typen twee keer getabt en ge-enterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |