abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88226870
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2008 23:50 schreef shady1983 het volgende:
Probeer eens het programma i-doser uit (www.i-doser.com).
Dit is een programma die je hersenen stimuleren, door middel van geluiden die afgespeeld moeten worden. Eén van de "doses" heet Lucid Dreams. Door deze vlak voor het slapen te luisteren schijn je een soortgelijk effect te krijgen. Heel bizar...
Die heb ik een jaartje geleden al geprobeerd, werkte bij mij niet echt.
Lambo of Rekt
pi_88243836
Lucide dromen lukt me steeds beter. Ik heb mezelf aangeleerd in mijn arm te knijpen als ik niet zeker weet of ik droom.

Vliegen in mijn dromen lukt me ook steeds vaker, hoewel het laatst dan wel weer heel gek was.
Ik stond op de overloop en kneep in mijn arm om te checken of ik echt droomde. Ik voelde niks, dus ik sprong op en ja hoor, ik bleef vlak onder het plafond hangen. Heerlijk gevoel :).
Ik vloog door het hele huis en klom uiteindelijk uit het dakraam, waarna ik naar de nok van het dak vloog. Toen ik daar stond was het eigenlijk mijn bedoeling om van daaruit de wijde wereld in te vliegen, maar ineens kreeg ik het benauwd en kwam de gedachte in me op dat ik misschien helemaal niet droomde, en dat als ik sprong, ik misschien te pletter zou vallen.
Dus toen toch maar door het dakraam terug naar binnen geklommen ;)
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:49:25 #178
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_88253296
na ik heb 1 keer gehad, (ik weet niet of het nou lucide is) ik vloog tussen gebouwen door, en in eens viel ik te pletter had geen controle meer ofzo en toen schrok ik wakker xD
U mad bro? U jelly?
pi_88262000
Het is magisch als het lukt, ik ben er een hele tijd mee bezig geweest maar daarna ook een hele tijd weer niet. Toevallig was ik vandeweek pre-lucide.
Lambo of Rekt
  donderdag 18 november 2010 @ 19:19:16 #180
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_88873728
Ik zat gisteravond in een lucide droom denk ik, ik wilde weten of het een normale droom was of een lucide droom was maar wist niet meer hoe ik het moest controleren, toen werd ik ineens wakker na lang nadenken.
I want to bla bla bla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')