abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66213844
Ik had vorige nacht een lucide droom, en in tegenstelling tot de meeste lucide dromen die ik heb was deze lucide droom redelijk positief. waarschijnlijk omdat ik me er deze keer bewust van was dat ik lucide aan het dromen was en er zo dus ook meer invloed op had. Maar altijd als ik lucide droom dan wordt ik benaderd door het ''kwaad'' om het zo maar te noemen. Maar deze keer werd ik niet angstig van die duistere benadering sterker nog ik vechtte er tegen en zei NEE tegen het ''kwaad''

Maar altijd als ik een lucide droom gehad heb ben ik de gehele dag compleet gedachteloos, gederealiseerd, vervreemd van de wereld kortom gewoon heel erg bizar, vaag en vervreemd. hebben meer mensen daar last van na een lucide droom ?
pi_66215712
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:33 schreef Ascension het volgende:
Ik had vorige nacht een lucide droom, en in tegenstelling tot de meeste lucide dromen die ik heb was deze lucide droom redelijk positief. waarschijnlijk omdat ik me er deze keer bewust van was dat ik lucide aan het dromen was en er zo dus ook meer invloed op had. Maar altijd als ik lucide droom dan wordt ik benaderd door het ''kwaad'' om het zo maar te noemen. Maar deze keer werd ik niet angstig van die duistere benadering sterker nog ik vechtte er tegen en zei NEE tegen het ''kwaad''

Maar altijd als ik een lucide droom gehad heb ben ik de gehele dag compleet gedachteloos, gederealiseerd, vervreemd van de wereld kortom gewoon heel erg bizar, vaag en vervreemd. hebben meer mensen daar last van na een lucide droom ?
ik heb meestal een erg goed gevoel na een lucide droom. Alsof ik de wereld iets beter aankan.

vannacht trouwens ook lucide gedroomd. Ik droomde op een gegeven moment dat ik het weer kon beinvloeden. Toen trok ik als het ware een onweersbui binnen, en verergerde die heel erg, vlak voor hij toesloeg. Op dat moment stond ik onder een soort miniwervelwindje, die me omhoogzoog, waarna ik rustig weer nabeneden zweefde. Erg lekker gevoel. Maar daarna brak de bui los, en kwam het besef dat ik het toch beter niet had kunnen doen, en met behulp van m'n 'geweten' wist ik de storm weg te duwen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:09:07 #103
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69690292
Ga vanavond eens een film kijken over lucide dromen voordat ik ga slapen, mss droom ik wel over de film, en wordt lucide
Hier is een lijstje met films over (Lucide)Dromen, ff downloaden

http://www.world-of-lucid-dreaming.com/lucid-dreaming-movies.html
pi_69718042
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:09 schreef Darklight het volgende:
Ga vanavond eens een film kijken over lucide dromen voordat ik ga slapen, mss droom ik wel over de film, en wordt lucide
Hier is een lijstje met films over (Lucide)Dromen, ff downloaden

http://www.world-of-lucid-dreaming.com/lucid-dreaming-movies.html
Zitten een aantal films bij waar ik niet lucide over zou willen dromen..

Maar.. wel een paar goede films idd! Waking Life, Open Your Eyes (het origineel van Vanilla Sky!) en Paprika... vooral die laatste is heerlijk vaag
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:00:35 #105
8898 Darklight
pi_69718259
Waking Life ken ik al, wel mooi gemaakt
Paprika nog niet, ga ik zo ff kijken, mn downloads zijn klaar
pi_69720400
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef Darklight het volgende:
Waking Life ken ik al, wel mooi gemaakt
Paprika nog niet, ga ik zo ff kijken, mn downloads zijn klaar
Enjoy the ride.. en.. don't miss the boat
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:14:11 #107
8898 Darklight
pi_69764325
Ik had vanmorgen een lucide droom!
Werd tegen 6uur wakker, ging ff FOk!ken , en viel toen weer in slaap. Droomde dat ik in de binnenstad van Enschede liep, samen met een oude collega. Maar de gebouwen waren heel erg klein, en de Oude Markt was echt reusachtig groot. Toen begon ik te beseffen dat ik droomde, ook omdat die collega allang niet meer in Enschede woont, maar op Aruba, en het dus vreemd was dat ik met haar daar liep.
Maar toen ik besefte dat ik dus moest dromen, werd ik gelijk wakker
pi_69991615
Ik ga altijd vliegen in mijn lucide dromen, heerlijk gevoel
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:42:43 #109
8898 Darklight
pi_69991678
Heb je vaak lucide dromen?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 01:00:22 #110
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69991956
ik had laatst een vliegdroom. ik had zo een mantel en had alles onder controle.
heerlijk
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_69993842
Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is om daarin te oefenen maar ik doe het zeg maar vanzelf van jongs af aan al.. Vroeger net nadat ik in slaap was gevallen kwam ik in een klein kamertje met een heel erg groot beeldscherm (laten we zeggen 4 keer zo groot als ikzelf was) met állemaal kleine getekende plaatjes er op en dan kon ik er eentje uitkiezen en soms meerderen als ik verwarring had in het dagelijks leven en dan ging ik over die dingen dromen.

Nu gaat het gewoon vanzelf.. Ik val in slaap ik word 'wakker' in mn droom en meestal probeer ik het te laten voor wat het is omdat ik anders niet goed aan mijn nachtrust kom die ik heel erg nodig heb maar als er dingen zijn waar ik mee of ik heb zin om wat leuks 'mee te maken' dan ga er wel in mee en vermaak ik me ook helemaal prima..

Hoe ik het doe geen idee en hoe je het kunt oefenen ook niet.

Ik weet alleen 1 klein oefening wel, continu iets op je hand geschreven hebben de eerste letter van jenaam bijvoorbeeld en hier om he halfuur naar kijken en dit jezelf ook aanleren om te doen en op een gegeven moment als je slaapt dus dan ben je nog steeds gewend om dit te doen 'onbewust' en als je dan ziet dat die letter veranderd weet je dus dat je 'slaapt' en dan nog de kunst om dat je ook echt te beseffen. Mja dit is een best lastig iets volgens mij voor mij is het normaal maarja..

Succes ermee als je het eenmaal doorhebt dan is het wel vet en vooral handig,
  zaterdag 13 juni 2009 @ 07:57:29 #112
8898 Darklight
pi_69993998
Je kan het wel leren, staan wel tips online, en je kunt er ook boeken over kopen
Ik gebruik mijn telefoon als Lucid Dreaming Device , kijk/gebruik hem vaak per dag, dus check altijd of er niks veranderd kwa letters/cijfers

http://www.ld4all.com/nl/
http://www.lucidedromen.nl/

[ Bericht 17% gewijzigd door Darklight op 13-06-2009 08:13:05 ]
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:17:04 #113
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_70001262
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:54 schreef Urquhart het volgende:
Hoe realistisch zijn jullie lucide dromen? Als ik besef dat ik droom heb ik niet het idee dat ik echt in een andere wereld zit. Het is dan meer dat ik naar een soort film zit te kijken, waar ik op dat moment dus wel enige invloed heb.

Maar soms lees je weleens verhalen over lucide dromen, waarbij de dromer echt het idee heeft in een net zo realistische wereld te lopen als de echte wereld.
Bij mij is het fucking realistisch.

Daarom gaan mijn lucide dromen (aangezien ik door heb dat ik droom) vaak over het neuken met meiden of bruut geweld uitvoeren.

Freud, kom maar binnen

En ohja, bij mij komen de lucide dromen zo vaak voor dat ik nooit echt meer hoef te letten op de details in de droomwereld om het door te hebben.

Ook is het zo dat ik nu mijn bewustheidsniveau kan controleren, zodat ik niet meer wakker wordt omdat ik me te bewust wordt van de droom. Ik ga dan gewoon mijn bewustzijn op een lager pitje zetten in mijn droom.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:39:19 #114
8898 Darklight
pi_70001639
Schijnt net zo realistisch te zijn als de echte wereld, mss droom je nu wel
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:44:43 #115
8898 Darklight
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:38:37 #116
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_70005637
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:33 schreef Ascension het volgende:
Ik had vorige nacht een lucide droom, en in tegenstelling tot de meeste lucide dromen die ik heb was deze lucide droom redelijk positief. waarschijnlijk omdat ik me er deze keer bewust van was dat ik lucide aan het dromen was
Ik denk niet dat jij het principe van Lucide dromen snapt.
pi_70007371
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:44 schreef Darklight het volgende:
je kan ook alles doen wat je wilt
http://www.lucidipedia.com/misc/index.php?section=applications
Thnx voor de link! Wellicht dat ervaringen van anderen op het bijbehorende forum helpen mij ook wat lucider te maken
  zaterdag 13 juni 2009 @ 19:18:02 #118
8898 Darklight
pi_70007783
np
Ik wordt altijd vrij vroeg wakker, en lees dan ff wat over Lucide dromen voordat ik weer ga slapen

FOK! is nog niet down
pi_70007926
Ik had een paar weken geleden een lucide droom, helaas niet zo heel vaak. Maar ik droomde dat ik een demon was, heel hard kon rennen, heel hoog kon springen en heel sterk was. En ik kon een soort van 'orben' (net als in Charmed). Was wel gaaf dat ik dat ook kon voelen in m'n droom, hoe de grond onder m'n voeten verdween en weer terugkwam

Hebben jullie gevoel bij het lucide dromen?
  zondag 14 juni 2009 @ 23:07:09 #120
8898 Darklight
pi_70009613
Heeft er iemand ervaring met Melatonine? Krijg je ook heldere dromen van(althans, in het begin)
http://www.ld4all.com/nl/forum/viewtopic.php?t=760&postdays=0&postorder=asc&&start=0
pi_70011146
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef Darklight het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Melatonine? Krijg je ook heldere dromen van(althans, in het begin)
http://www.ld4all.com/nl/forum/viewtopic.php?t=760&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Euh nou ik heb laatst wel 1 keer zo'n nachtrust pil genomen waar melatonine inzat. Ik moet wel zeggen dat ik de dromen van die nacht goed kon onthouden, maar dat gaat de laatste tijd sowiezo wat makkelijker. Stoppen met smoken helpt goed
Maar in principe maak je melatonine toch zelf aan? Anders heb je schijnbaar slaapproblemen
  zondag 14 juni 2009 @ 23:46:50 #122
8898 Darklight
pi_70011569
Ja, wordt door je pijnappel klier aangemaakt
Heb geen slaapprolemen, wordt alleen vroeg wakker de laatste tijd, maar kan ook te maken hebben met het licht in mn kamer in deze tijd, en de vogels die ik om 5u al hoor
  maandag 15 juni 2009 @ 09:38:46 #123
8898 Darklight
pi_70017152
Heeft iemand ervaringen met deze cd?

Lucid dreaming is the ability to realize you are dreaming WHILE YOU ARE DREAMING!

Once you realize that you are within a dream, you are free to explore the dreaming realm and you are free to EXPERIENCE ANYTHING THAT YOUR HEART DESIRES.
You can literally LIVE OUT YOUR WILDEST FANTASIES with complete control and experience it to the fullest with your heightened dreaming senses. You can see, hear, feel, touch, even more intensely than in your waking world, yet it is a dream so you can fly, unlimited by physical constraints of space and time.

You can become free to EXPERIENCE ANYTHING YOUR HEART DESIRES.

http://www.brainwave-entr(...)reaming_Hypnosis.htm

edit - al iets gevonden, vanavond/nacht ff testen

Lucid Dreaming Binaural Beat Recording

From our experience, the Lucid Dreaming Binaural Beat Recording works extremely well when a person wakes from a deep sleep early, then listens to the recording while returning back to sleep. The user should attempt to fall back to sleep with the intentions of of being aware when you start dreaming again.

http://www.mininova.org/tor/1790984

[ Bericht 12% gewijzigd door Darklight op 15-06-2009 10:04:21 ]
pi_70047745
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:47 schreef Twiggy het volgende:
Ik droom regelmatig lucide, hoe ik het precies doe weet ik niet, ik heb het altijd al gekund volgens mij maar toen ik door kreeg wát ik precies kon ben ik het verder gaan ontwikkelen. Ik kan m'n dromen ook sturen en dat is erg gaaf. Vliegen of zwemmen door de lucht is erg cool.
Dat lijkt me zooooo cool Ik denk dat de meeste mensen die niet echt lucide kunnen dromen meestal wakker worden op zo'n moment (dat je net gaat vliegen of net heel erg geil wordt in je droom en je dan ook halfbewust bent dat je slaapt en dat dan nog geiler wilt proberen te maken ). (ja, sorry voor het voorbeeld )

Als je je beseft dat je droomt, zit je ook vaak meteen op het randje van wakker worden....en helaas worden niet-lucide dromende mensen dan vaak ook uiteindelijk wakker....zeker als je krampachtig probeert....(ik spreek tenminste uit mn eigen ervaring).

Wat ik ook wel eens heb, is dat ik best lekker lig en droom (ben dan halfwakker), maar ook bemerk dat ik naar de plee moet of erge dorst heb. Dan wil ik dus naar de Wc of wat drinken zo van 'nou ff aan mn behoeften voldoen dan kan ik weer nog lekkerder doorslapen' maarja zodra ik dat heb gedaan kom ik ECHt niet meer terug in die specifieke droom/ dat droommoment en wordt het nooit meer zo leuk

Ik heb trouwens als kind wel een keer 'in vervolg' gedroomd Had een nachtmerrie over enge piraten, ging naar mn ouders toe en die zeiden 'ga maar even lezen en dan verder slapen', en toen droomde ik daarna dat het goed afliep
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:28:03 #125
8898 Darklight
pi_70050099
Ik heb gister die Melatonine pillen gekocht, wel lekker door geslapen, maar had geen enkel effect op mn dromen
Is een potje met 500 pillen pure Melatonine (0,1gr per pilletje)
Kun je bij het Kruidvat kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')