ik heb meestal een erg goed gevoel na een lucide droom. Alsof ik de wereld iets beter aankan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:33 schreef Ascension het volgende:
Ik had vorige nacht een lucide droom, en in tegenstelling tot de meeste lucide dromen die ik heb was deze lucide droom redelijk positief. waarschijnlijk omdat ik me er deze keer bewust van was dat ik lucide aan het dromen was en er zo dus ook meer invloed op had. Maar altijd als ik lucide droom dan wordt ik benaderd door het ''kwaad'' om het zo maar te noemen. Maar deze keer werd ik niet angstig van die duistere benadering sterker nog ik vechtte er tegen en zei NEE tegen het ''kwaad''
Maar altijd als ik een lucide droom gehad heb ben ik de gehele dag compleet gedachteloos, gederealiseerd, vervreemd van de wereld kortom gewoon heel erg bizar, vaag en vervreemd. hebben meer mensen daar last van na een lucide droom ?
Zitten een aantal films bij waar ik niet lucide over zou willen dromen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:09 schreef Darklight het volgende:
Ga vanavond eens een film kijken over lucide dromen voordat ik ga slapen, mss droom ik wel over de film, en wordt lucide
Hier is een lijstje met films over (Lucide)Dromen, ff downloaden
http://www.world-of-lucid-dreaming.com/lucid-dreaming-movies.html
Enjoy the ride.. en.. don't miss the boatquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef Darklight het volgende:
Waking Life ken ik al, wel mooi gemaakt
Paprika nog niet, ga ik zo ff kijken, mn downloads zijn klaar
Bij mij is het fucking realistisch.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:54 schreef Urquhart het volgende:
Hoe realistisch zijn jullie lucide dromen? Als ik besef dat ik droom heb ik niet het idee dat ik echt in een andere wereld zit. Het is dan meer dat ik naar een soort film zit te kijken, waar ik op dat moment dus wel enige invloed heb.
Maar soms lees je weleens verhalen over lucide dromen, waarbij de dromer echt het idee heeft in een net zo realistische wereld te lopen als de echte wereld.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:33 schreef Ascension het volgende:
Ik had vorige nacht een lucide droom, en in tegenstelling tot de meeste lucide dromen die ik heb was deze lucide droom redelijk positief. waarschijnlijk omdat ik me er deze keer bewust van was dat ik lucide aan het dromen was
Thnx voor de link! Wellicht dat ervaringen van anderen op het bijbehorende forum helpen mij ook wat lucider te makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:44 schreef Darklight het volgende:
je kan ook alles doen wat je wilt
http://www.lucidipedia.com/misc/index.php?section=applications
Euh nou ik heb laatst wel 1 keer zo'n nachtrust pil genomen waar melatonine inzat. Ik moet wel zeggen dat ik de dromen van die nacht goed kon onthouden, maar dat gaat de laatste tijd sowiezo wat makkelijker. Stoppen met smoken helpt goedquote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef Darklight het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Melatonine? Krijg je ook heldere dromen van(althans, in het begin)
http://www.ld4all.com/nl/forum/viewtopic.php?t=760&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Dat lijkt me zooooo coolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:47 schreef Twiggy het volgende:
Ik droom regelmatig lucide, hoe ik het precies doe weet ik niet, ik heb het altijd al gekund volgens mij maar toen ik door kreeg wát ik precies kon ben ik het verder gaan ontwikkelen. Ik kan m'n dromen ook sturen en dat is erg gaaf. Vliegen of zwemmen door de lucht is erg cool.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |