Huub zal wel moeten flippen vanavond.De oliebollen zooi loopt vanavond af.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
Ik vind het echt 3 keer niks
Wat een slechte uitvoering weer, Febo
Laat het nou gewoon een triootje zijn waarbij Amanda weggeroepen wordt.
Tering, kunnen ze dan ook helemaal niks, daar achter????
Leuker zou zijn als Huub zegt: oh wat lekker een massage. Goh Brian, wil je mij ook even masseren?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zal wel moeten flippen vanavond.De oliebollen zooi loopt vanavond af.
Als ik Huub was gaf ik Brian nog wat tips wat ze allemaal lekker vindt, en succes er mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zal wel moeten flippen vanavond.De oliebollen zooi loopt vanavond af.
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Als ik Huub was gaf ik Brian nog wat tips wat ze allemaal lekker vindt, en succes er mee.![]()
Beter kwijt dan rijk.
Ok, I'll change the OP....quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. ik zei niet dat het voortkwam uit een oude weddenschap, ik zei alleen dat het ook al begon tussen Lieke en Brian met een weddenschap waarbij een massage de inzet was toen Lieke nog in de villa werkte en niet woonde.
olie bollen aan het maken,geen bosche bollen das fase 2...............Flensieeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef schatje het volgende:
Huub vraagt wat Brian en Lieke aan het doen zijn.
Kan ik me ook nog herinneren. Ze zouden een soort bootcamp iets doen, samen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. ik zei niet dat het voortkwam uit een oude weddenschap, ik zei alleen dat het ook al begon tussen Lieke en Brian met een weddenschap waarbij een massage de inzet was toen Lieke nog in de villa werkte en niet woonde.
Volgens mij komt hij uit het hokje en heeft gezellig meegekeken.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef schatje het volgende:
Huub vraagt wat Brian en Lieke aan het doen zijn.
hurghada of zo, dusquote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Dark het volgende:
Claire is in Egypte geweest en heeft gezien...........heel veel vissen........
Geen piramyde, geen kameel.........gewoon heel veel vissen.......
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Dark het volgende:
Ik loop wel naar de visboer om de hoek...stuk goedkoper...!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Dark het volgende:
joh, nou mis je helemaal dat Amanda LEESTquote:Op maandag 7 januari 2008 21:28 schreef schatje het volgende:
Stream 1 + 2 heb ik uitgezet, zo misselijkmakend vind ik die beelden.
En is het nu ook nog de bedoeling dat ze straks met Amanda in bed belanden?
![]()
![]()
Ja, en dan moeten Lieke en Amanda gaan zoenen en desnoods masseert Brian dan nog even door onder de dekens. Of zoiets.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:28 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Ik moet denken aan de Patholoog anatoom Zeldenrust, jakkes.quote:
het is idd een heel onsmakelijk gezichtquote:Op maandag 7 januari 2008 21:28 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Wat maakt dat Huub: Son of a bitchquote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef Varen het volgende:
Bij Huub zijn er dus 4 kinderen en 3 vaders
Het is DGK hè... we maken gewoon overal een drama vanquote:Op maandag 7 januari 2008 21:32 schreef chufi het volgende:
Lieke heeft toch al eerder met beiden gezoend? Niks nieuws toch !
Brian doet nu haar andere kant?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
aiaiaiaiaiaai slaat niet aan dus camera er af...het hoogte punt nog wel van het hokje!
En anders doen we de scene nog 4 keer over.....quote:Op maandag 7 januari 2008 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is DGK hè... we maken gewoon overal een drama van
nou, dat niet, maar wel "afkomstig uit een disfunctioneel gezin".quote:Op maandag 7 januari 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat maakt dat Huub: Son of a bitch![]()
het is zo spontaan en dat zijn we niet gewoon.....................quote:Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef avonne het volgende:
Jeetje, wat een verontwaardiging hier.
Hoezo maakt dit van Lieke een hoer?
Hoer in sexuele zin?
Ze zijn daar allemaal hoeren voor de TV, so what's new?
Zoenen was toch zo GAAF !!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is DGK hè... we maken gewoon overal een drama van
oooohquote:Op maandag 7 januari 2008 21:36 schreef Donnie29 het volgende:
OF.. de camera is er ff af, en komen er zometeen beelden van Brian die Lieke anaal neemt op de massage tafel..
Niet op de feiten vooruit lopen, ze wordt nu alleen nog maar gemasseerd, ben je dan al een hoer ?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het is idd een heel onsmakelijk gezicht![]()
En het blijkt wel weer wat voor een hoer die Lieke is
Ja, dit maakt lieke een hoer. Voor 'het spel' laat ze zich nu masseren door de RAT, en wie weet wat ze verder nog toelaat. Dat ze niks meer wil weten van Huub begrijp ik. Verder begrijp ik er niks meer van. Walgelijk wijf.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef avonne het volgende:
Hoer in sexuele zin?
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"Had ik je hier geslagen of daar....?"
Heerlijk dat bijna iedereen deze farce van Lieke niet op prijs kan stellen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat nu gebeuren.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:42 schreef Disana het volgende:
Wat blijft Brian lang boven hangen. Op naar de billen!
ik wel hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk dat bijna iedereen deze farce van Lieke niet op prijs kan stellen.
Brian is aan het zoeken of de extensions die hij uit Lieke d'r kop heeft getrokken, blijvende kale plekken hebben achtergelaten.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Verstandig van Mikey. Eng gewoon die schaak-knobbel van Jaap. Heeft hij ooit wel eens een potje verloren ?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:43 schreef avonne het volgende:
jaap wil blind schaken. Mike mag wel kijken.
Eén potje schaak, PSP versus stapeltje loten.
MIke houdt dan liever de loten.
Snap het ook niet.Laat me ook vaak masseren door mannen die me hebben geslagen en me hoer enzo hebben genoemd.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Niet op de feiten vooruit lopen, ze wordt nu alleen nog maar gemasseerd, ben je dan al een hoer ?![]()
Dan bestaat half Nederland uit hoeren.
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wel hoor.
Van mij part neukt ze Brian zó de ontslagronde in
Ehm.. is ze nou een hoer omdat ze haar script volgt of is er spontaan geen script-theorie meer als Lieke het "verkeerd" doet?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dit maakt lieke een hoer. Voor 'het spel' laat ze zich nu masseren door de RAT, en wie weet wat ze verder nog toelaat. Dat ze niks meer wil weten van Huub begrijp ik. Verder begrijp ik er niks meer van. Walgelijk wijf.
klopt, maar Lieke ontkende dat telkens, en zie nu... een hoer, en nog es een naar wijf ookquote:Op maandag 7 januari 2008 21:33 schreef avonne het volgende:
Hoer in sexuele zin?
Dat is dan weer different cook. Maar dan handje in handje de poort uitquote:Op maandag 7 januari 2008 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wel hoor.
Als je het zo bekijkt natuurlijk wel, maar ik blijf het een nepwijf vinden.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wel hoor.
Ze heeft zich maandenlang laten neuken door iemand op wie ze eigenlijk neerkeek, zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dit maakt lieke een hoer. Voor 'het spel' laat ze zich nu masseren door de RAT, en wie weet wat ze verder nog toelaat.
dat dusquote:Op maandag 7 januari 2008 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dit maakt lieke een hoer. Voor 'het spel' laat ze zich nu masseren door de RAT, en wie weet wat ze verder nog toelaat. Dat ze niks meer wil weten van Huub begrijp ik. Verder begrijp ik er niks meer van. Walgelijk wijf.
Ik denk niet, Brian en Lieke mogen gewoon hun gang gaan, Huub staat buitenspel.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:46 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
hoe laat zal Flensje Huub naar boven sturen, is dat al bekend?
Het is geen kwestie van de hoeveelheid boter bij de users coldstar, maar van de manier waarop de bewoners zich verlagen tot op een niveautje dat ze nooit meer kunnen verantwoorden. Hoe geloofwaardig ben je nog als je dat hok uit komt.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
Alvorens er hier mensen klaar komen op de negatieve posten over Lieke, je bent nog steeds geen hoer als je jezelf laat maseren hoor. Hoeveel boter hebben een aantal ussers op hun kop.
Klopt, ze bleef het maar herhalen op de avond dat Huub terug kwam van zijn 8 uur.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
klopt, maar Lieke ontkende dat telkens, en zie nu... een hoer, en nog es een naar wijf ook
Het wil niet zeggen dat iedereen op de hoogte is van elk script.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:48 schreef coldstar het volgende:
Roepen dat alles zo gescript wordt, Huub het zo moeilijk heeft omdat hij alles moet doen daar. In een keer is DGK niet gescript Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Daar hebben we gisteren ook al een hele discussie over gehad. Nogmaals, dat geldt voor iedereen. Kan jij me een bewoner noemen die nog geloofwaardig over komt dan? Waarom moet er nu iemand zo nodig voor hoer uitgemaakt worden, omdat ze gemaseerd wordt. Dat pas is ongeloofwaardig.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van de hoeveelheid boter bij de users coldstar, maar van de manier waarop de bewoners zich verlagen tot op een niveautje dat ze nooit meer kunnen verantwoorden. Hoe geloofwaardig ben je nog als je dat hok uit komt.
Wat Brian doet,oeh, dat doet ie goed...oehoehquote:Op maandag 7 januari 2008 21:55 schreef Taurus het volgende:
Kan Brian het wel of doet ie maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |