Huub zal wel moeten flippen vanavond.De oliebollen zooi loopt vanavond af.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
Ik vind het echt 3 keer niks
Wat een slechte uitvoering weer, Febo
Laat het nou gewoon een triootje zijn waarbij Amanda weggeroepen wordt.
Tering, kunnen ze dan ook helemaal niks, daar achter????
Leuker zou zijn als Huub zegt: oh wat lekker een massage. Goh Brian, wil je mij ook even masseren?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zal wel moeten flippen vanavond.De oliebollen zooi loopt vanavond af.
Als ik Huub was gaf ik Brian nog wat tips wat ze allemaal lekker vindt, en succes er mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zal wel moeten flippen vanavond.De oliebollen zooi loopt vanavond af.
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Als ik Huub was gaf ik Brian nog wat tips wat ze allemaal lekker vindt, en succes er mee.![]()
Beter kwijt dan rijk.
Ok, I'll change the OP....quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. ik zei niet dat het voortkwam uit een oude weddenschap, ik zei alleen dat het ook al begon tussen Lieke en Brian met een weddenschap waarbij een massage de inzet was toen Lieke nog in de villa werkte en niet woonde.
olie bollen aan het maken,geen bosche bollen das fase 2...............Flensieeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef schatje het volgende:
Huub vraagt wat Brian en Lieke aan het doen zijn.
Kan ik me ook nog herinneren. Ze zouden een soort bootcamp iets doen, samen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ehm.. ik zei niet dat het voortkwam uit een oude weddenschap, ik zei alleen dat het ook al begon tussen Lieke en Brian met een weddenschap waarbij een massage de inzet was toen Lieke nog in de villa werkte en niet woonde.
Volgens mij komt hij uit het hokje en heeft gezellig meegekeken.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef schatje het volgende:
Huub vraagt wat Brian en Lieke aan het doen zijn.
hurghada of zo, dusquote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Dark het volgende:
Claire is in Egypte geweest en heeft gezien...........heel veel vissen........
Geen piramyde, geen kameel.........gewoon heel veel vissen.......
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Dark het volgende:
Claire is in Egypte geweest en heeft gezien...........heel veel vissen........
Geen piramyde, geen kameel.........gewoon heel veel vissen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |