abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55858372
Ik wil binnenkort een keer met mijn broer gaan rijden op scheveningen.. Lamborghini Experience. Maar ik ben een beetje bang dat we niet fatsoenlijk in die auto's kunnen zitten. Iemand hier die ook 1,95 m is en wel eens in een Lamborghini Gallardo gereden/gezeten heeft??
red een BOOM... eet een BEVER!
pi_55858791
Nee, ik ben zelf 1.80m en dus 'optimaal' voor de meeste dingen . Sorry!

Maar geef eens wat informatie over die Lamborghini Experience? Wakostadanou?
pi_55858829
nee heb er niet in gereden gezeten, was dat maar maar je gaat er wel in passen hoor.. jeremy clarkson van top gear (duh) is geloof ik 2 meter en die past erin, en een andere van 2 meter die ik ken heeft er ook in gereden en dat ging ook goed
pi_55858848
Overigens ben je 's avonds korter dan 's morgens omdat gedurende de dag je ruggegraat enigszins inzakt. Ga naar Scheveningen wandelen! Tegen de tijd dat je daar bent, ben je wel een paar centimeter korter!
pi_55858873
Je bedoelt Zandvoort denk ik, bij Raceplanet. Een onvergetelijke beleving kan ik je zeggen uit ervaring. De Lambo's zijn bijzonder ruim daar kun je makkelijk in. Instappen is misschien wat lastig, maar de stoel is ver van de pedalen. Overigens mag je in elke wagen maar een paar rondjes rijden, beetje jammer, maar toch z'n geld dubbel en dwars waard. Veel plezier
pi_55859070
quote:
total length 4.300 m, width 1.900 m, height 1.165 m
Da's op zich geen klein auto'tje!

Mijn Citroen ZX:

[quote]Length 4070 mm width 1700 mm (66.9 in) Height 1386 mm[quote]
pi_55859274
Hmm, deze is veel beter. Mag je meer rijden.
quote:
10E DRIVING EXPERIENCE
Arrangement van 3 uur. Ontvangst met een
drankje en een lekkernij, afsluiting met een
drankje en een bittergarnituur. Iedere
deelnemer krijgt een toepasselijk cadeau.
De Driving Experience onderscheidt zich door
de nadruk op veel rijtijd en uitgebreide
persoonlijke instructie.

• Zelf rijden met een Lamborghini Gallardo
• Zelf rijden met een Porsche 911
• Uitgebreide persoonlijke instructie
• Veel rijden!

Prijs: € 845,00 incl. BTW per persoon
Maar idd. beetje duur.
pi_55859363
nou.. die laatste zat ik wel aan te denken.. maar wil dus wel zeker weten dat het ook onvergetelijk wordt.. het is bijna niet te betalen duur.. maarja hoe vaak doe je zoiets?
red een BOOM... eet een BEVER!
pi_55859678
Well, in een Lamborghini Gallardo rijden zal niet vaak voorkomen. Ik maak me geen illusies (hoewel ik wel in 't Gooi rijdt en laatst toevallig één of andere bijziende oude tante in een Lamborghini Diablo tegen kwam ).

Maar als het je om het racen gaat, is het volgens mij goedkoper om een BMW M3 te kopen en regelmatig even naar de Nürburgring te rijden. Op de lange duur dan, hé. Want de aanschaf en de aanpassingen kosten ook nog wat.

Mja, maar het is wel een Gallardo, hé.

Edit:

Met wat minder woorden: ik weet ook niet wat ik zou kiezen als ik het geld er voor over had . Sorry!
  maandag 7 januari 2008 @ 22:33:06 #10
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_55860615
Tering wat is dat duur zeg, zelfs 3uurtjes rijden is weggelegd voor de riante.
pi_55864260
Daar pas je wel in zonder problemen, maar verwacht niet dat 't ruim zit (ben zelf 1.93m)
pi_55865302
De vraag is of je ook snel mag rijden in de Lambo....

Meestal niet toeren begrenzing instructuer die loopt te zeiken dat je niet harder dan 90 mag etc..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:42:49 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55865659
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:05 schreef allsystemshalt het volgende:
De vraag is of je ook snel mag rijden in de Lambo....

Meestal niet toeren begrenzing instructuer die loopt te zeiken dat je niet harder dan 90 mag etc..
Misschien maar beter ook als je niet kunt rijden. Mensen die denken ff plankgas te kunnen hoeken met een Lambo zonder ervaring .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:18:09 #14
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_55874525
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:48 schreef Farmagast het volgende:
nou.. die laatste zat ik wel aan te denken.. maar wil dus wel zeker weten dat het ook onvergetelijk wordt.. het is bijna niet te betalen duur.. maarja hoe vaak doe je zoiets?
leg hem tegen een muur, zonder twijfel onvergetelijk!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_55907829
En hoeveel van die drie uur zit je daadwerkelijk achter het stuur van die Lambo? Want rijden in een 911 is al een heel stuk minder speciaal. Daar leg je geen paar honderd euro voor neer.
pi_55910393
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef k_man het volgende:
En hoeveel van die drie uur zit je daadwerkelijk achter het stuur van die Lambo? Want rijden in een 911 is al een heel stuk minder speciaal. Daar leg je geen paar honderd euro voor neer.
Goeie vraag. Ik zat er namelijk ook naar te kijken, maar ik wil wel meer dan 'een paar rondjes' kunnen rijden. Dan leer je het circuit net kennen...

Ook wil ik wel weten hoeveel van het vermogen je nou mag aanspreken; zijn er snelheidsbeperkingen e.d.? Niet dat ik extreem op de limiet zou gaan rijden, maar een beetje gassen op het rechte stuk wil ik toch zeker wel kunnen!
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_55912517
Heb wel eens een verslagje over zo'n dag gezien en in die 911 cup auto's (in het geval bij die van het verslag) en de Gallardo reden ze allemaal in colonne achter een instructeur aan en dat ging dan met 80 km/u. Als ze zien dat het allemaal onder controle is gaat het tempo wel iets omhoog (richting 120 ofzo), maar echt hard gaat 't dus niet...
pi_55913337
Filerijden voor 800 euro dus.
pi_55913671
Gewoon per ongeluk een deukje in de Lambo rijden, dan verdien je het dubbel en dwars terug
pi_55926800
Het is gewoon treintje rijden achter de instructeur aan hoor! Ik zou dat er nooit voor betalen. Deze dag heeft niks met racen oid te maken....
pi_55927050
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef Sloper het volgende:
Het is gewoon treintje rijden achter de instructeur aan hoor! Ik zou dat er nooit voor betalen. Deze dag heeft niks met racen oid te maken....
het mooiste zou zijn als de instructeur rijdt in een volkswagen golf SDI
pi_55927723
Ik heb ook het idee dat je nogal genaaid wordt. Circuits zijn gemaakt om hard op te rijden. Lambo's zijn gemaakt om hard mee te rijden. Lijkt ideaal. Maar waarschijnljik mag dat niet en bovendien denk ik dat je maar heel kort in die Lambo zult rijden.

Eerst natuurlijk instructie, kopje koffie, dan een pauze, afsluiten met een drankje. dus hoeveel van die drie uur zit je nou echt in een auto? Als je dan vervolgens in een auto zit, hoeveel tijd daarvan rijd je zelf? En hoeveel tijd ben je de bijrijder? Hoeveel van de tijd dat je zelf rijdt zit je in die Lambo en hoeveel tijd in een 911.

Als je van die drie uur een kwartiertje zelf in die Lambo mag sturen zit je waarschijnlijk aardig in de richting. En daar betaal je dan een enorme klap geld voor.
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 17:18:03 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_55928047
Hmmm, ik dacht dat die knaap Jeremy Clarkson van Top Gear ook een Lamborghini Gallardo had.
En die is ook niet echt klein te noemen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_55937895
Die heeft een spider en Clakson is goed richting de 2.00m
pi_55938960
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef k_man het volgende:
Filerijden voor 800 euro dus.
Ik ken het van een of andere BMW dag van een dealer in Amsterdam. Dat stelde iig weinig voor, ja natuurlijk is het wel grappig om over Zandvoort te rijden maar de snelheden waren slaapverwekkend en zeker voor mensen die weten hoe het circuit in elkaar zit en een vaag idee hebben van racen gaat het nergens over. Topsnelheid was 140km/u en dat was de eerste paar honderd meter van het rechte stuk toen ik een klein gat liet vallen

Of dat met deze Experience ook zo is dat weet ik natuurlijk niet maar je kunt ze toch gewoon even mailen met je vragen en dan heel duidelijk aangeven waar je bang voor bent? Dan krijg je tenminste duidelijke antwoorden terug.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_55940499
Ik paste erin met me 1.90....

Clarkson heeft toch een spyder, hij paste namelijk niet in de gewone coupe
  vrijdag 11 januari 2008 @ 07:01:32 #27
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55942584
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:48 schreef Stefan740 het volgende:
Ik paste erin met me 1.90....

Clarkson heeft toch een spyder, hij paste namelijk niet in de gewone coupe
Nee zegt ie
http://www.youtube.com/watch?v=GAucEn1GW50
Hij zegt zelf: Inside thing get even more normal. I've got headroom...
Signature.
pi_55965462
Ja dat laatste was een grap maar ik dacht echt dat een een spyer had bestelt
pi_55992412
ik zit tegen de 1.90 aan en geen problemen,pas er goed in.
(bij gespot plaats ik zo even de pics van de desbetreffende wagen,btw)
  zondag 13 januari 2008 @ 12:05:34 #30
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55993925
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 01:30 schreef Stefan740 het volgende:
Ja dat laatste was een grap maar ik dacht echt dat een een spyer had bestelt
ok
Ja, hij heeft ook een spider
Signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop