Da's op zich geen klein auto'tje!quote:total length 4.300 m, width 1.900 m, height 1.165 m
Maar idd. beetje duur.quote:10E DRIVING EXPERIENCE
Arrangement van 3 uur. Ontvangst met een
drankje en een lekkernij, afsluiting met een
drankje en een bittergarnituur. Iedere
deelnemer krijgt een toepasselijk cadeau.
De Driving Experience onderscheidt zich door
de nadruk op veel rijtijd en uitgebreide
persoonlijke instructie.
• Zelf rijden met een Lamborghini Gallardo
• Zelf rijden met een Porsche 911
• Uitgebreide persoonlijke instructie
• Veel rijden!
Prijs: € 845,00 incl. BTW per persoon
Misschien maar beter ook als je niet kunt rijden. Mensen die denken ff plankgas te kunnen hoeken met een Lambo zonder ervaringquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:05 schreef allsystemshalt het volgende:
De vraag is of je ook snel mag rijden in de Lambo....
Meestal niet toeren begrenzing instructuer die loopt te zeiken dat je niet harder dan 90 mag etc..
leg hem tegen een muur, zonder twijfel onvergetelijk!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:48 schreef Farmagast het volgende:
nou.. die laatste zat ik wel aan te denken.. maar wil dus wel zeker weten dat het ook onvergetelijk wordt.. het is bijna niet te betalen duur.. maarja hoe vaak doe je zoiets?
Goeie vraag. Ik zat er namelijk ook naar te kijken, maar ik wil wel meer dan 'een paar rondjes' kunnen rijden. Dan leer je het circuit net kennen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef k_man het volgende:
En hoeveel van die drie uur zit je daadwerkelijk achter het stuur van die Lambo? Want rijden in een 911 is al een heel stuk minder speciaal. Daar leg je geen paar honderd euro voor neer.
het mooiste zou zijn als de instructeur rijdt in een volkswagen golf SDIquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef Sloper het volgende:
Het is gewoon treintje rijden achter de instructeur aan hoor! Ik zou dat er nooit voor betalen. Deze dag heeft niks met racen oid te maken....
Ik ken het van een of andere BMW dag van een dealer in Amsterdam. Dat stelde iig weinig voor, ja natuurlijk is het wel grappig om over Zandvoort te rijden maar de snelheden waren slaapverwekkend en zeker voor mensen die weten hoe het circuit in elkaar zit en een vaag idee hebben van racen gaat het nergens over. Topsnelheid was 140km/u en dat was de eerste paar honderd meter van het rechte stuk toen ik een klein gat liet vallenquote:
Nee zegt iequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:48 schreef Stefan740 het volgende:
Ik paste erin met me 1.90....
Clarkson heeft toch een spyder, hij paste namelijk niet in de gewone coupe
okquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:30 schreef Stefan740 het volgende:
Ja dat laatste was een grap maar ik dacht echt dat een een spyer had bestelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop