SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb sowieso het idee dat ze dit seizoen, op de plus size meiden na, de dunste modellen ooit hebben utigezochtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:20 schreef Elvi het volgende:
Jaslene is écht te mager! Zeker op deze foto! Waar is haar buik![]()
En Dione staat er lelijk op. Alsof ze ineens ijs in dr reet krijgt ofzo *schrik!*
Het lijkt wel alsof ze de helft van dr taille nog even weg hebben gehaald met photoshop.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad die fotovan jasleneTe eng gewoon
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar kijk even goed naar haar foto hierboven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:46 schreef Toeps het volgende:
Jaslene is gewoon zo dun, da's haar bouw. Tenminste, zo vind ik het er wel uit zien. Haar hierop zo aanvallen is gewoon lullig. Ze is nou eenmaal zo dun, en good for her, want dat is toch wat ze willen in de modellenwereld.
Nee, da's gewoon een lelijke foto, met die lollies, en die hoek, maar ze doen het er gewoon om. Daarbij shoppen ze bij ANTM ook altijd de crap out of de foto's, dus dat het hier zo duidelijk te zien is, kan niet anders dan opzettelijk gedaan zijn. Even lekker een statement maken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar kijk even goed naar haar foto hierboven.
Da's ECHT geen aantrekkelijk gezicht hoor
(En ook dat ene been niet)
Daarom is het ook extra opvallend dat de buik van Diana bijvoorbeeld niet wat wordt bijgewerkt. Kunnen ze daar ook weer lekker op inhakken. Nou weet Diana sowieso geen gebruik te maken van haar lichaam en staat ze tot nu toe telkens nogal lomp op de foto, maar ze kiezen natuurlijk ook expres die foto's uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:59 schreef Toeps het volgende:
Even lekker een statement maken.
Bij Diana heb ik nog steeds niet het idee wat ze nou in die hele competitie doet. Ik vind Natasha eigenlijk best mooi op de foto. ze doet me denken aan dita von teese op deze foto en ze groeit...quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Daarom is het ook extra opvallend dat de buik van Diana bijvoorbeeld niet wat wordt bijgewerkt. Kunnen ze daar ook weer lekker op inhakken. Nou weet Diana sowieso geen gebruik te maken van haar lichaam en staat ze tot nu toe telkens nogal lomp op de foto, maar ze kiezen natuurlijk ook expres die foto's uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |